Oireet

Mulla ainoana oireena väsymys ei kerrassaan yhtään mitään muuta ja tiistaina ultrassa näky oikein liikkuva ja hyvinvoiva pikkuinen<3

Ystäväni yrjö tuli takaisin 1.5 viikon erossaolon jälkeen. Saaks sen sanoo ääneen? -ei jaksais. 11+4

Mie kävin taas labrassa ja pissassa on punasolu arvot koholla. Täytyy heti maanantaina varata aikaa lääkärille. o_O.

Hei oikeesti miten voi olla jo nyt virtsankarkailua :'D ei oo kyllä mukavaa. Tällä viikolla kiinnittäny eritoten huomiota siihe et aivan kokoajan saa olla pissalla ja näköjää osa tullee sit housuihinki :D voi apua.. eikä ees yskiessä tms vaan huomaamatta.

Mimoza ! Mulla on menossa 10 + 4 ja oon miettiny täs jo tovin mihin kaikki oireet katosi. Jotenki tämä 'kivuttomuus' on pelottavaa. Mulla meni vuosi sitten 1. raskaus kesken ja nyt siksikin jännittää tämä. Tosin nyt olen saanut lääkkeet sairauteeni, joka oli todennäköisesti syy keskenmenoon.
Alussa mulla oli monta viikkoa rinnat ja alavatsa kipeät, mutta nyt näytän nukkuvan koko ajan vatsallani ja ainoa riesa on jatkuvat päänsäryt/migreeni...huono homma etten juurikaan voi migreenilääkkeitäni käyttää. Eto olo aamuisinkin on laimentunut, mutta liekö vain joululoman onni kun nukun antaumuksella ja syön vähän koko ajan. Eilen illalla oli haettava muroja kun jonkun mainoksen näin :D ei ollu hunajamuroja, joita olisin halunnu :/

Toivottavasti 'normaali' olo on helpotus ja näin voi nauttia raskaudesta - seuraava ultra 5.1 ja toivon näkeväni elämää!

Huh, täällä kans väsymys painaa oikein kunnolla ja vessassa saa rampata öisinkin sen kolme kertaa (vähintään). Maanantaina ois eka neuvola, vähän jänskättää :) Viikkoja kasassa silloin 9+4.

Muuten mulla on ihan ok olo, välillä etoo ja ei tee mieli syödä mitään, mutta oksentaa ei ole tarvinnut kertaakaan koko raskauden aikana vielä. Ja se vielä unohtui mainita, että kovasti tuntuu kaikki itkettävän :D

Tellu85 mulla ollu samoja fiiliksiä! Mutta nyt oon huomannu että ku en oo itteeni tutkinu liikaa nii ohan noita oireita havaittavissa kuiteskii. Kyllä se siitä sullakin taas ruppee tuntuu ♡ se km jättää vaan pelot pintaa eikä sille mitään voi :/ mieliala heittelehtii päivittäin et "onko siellä kettää elossa" yms.

Tää on nyt nii hassun kuulosta, mutta oikeesti nyt vasta uskallettii vasta harrastaa seksiä.. Oli kyllä niin jees MUTTA parin tunnin päästä jotenki vähä kramppas? Niinku pikku supistuksia?

Muokattu viimeksi:
ESSISI rupesin kans hesellä yks päivä yksinää itkemmään ihan ilma syytä :D ja sen jälkee nauratti.. kyllä porukka katto..

Mie oon viel flunssassa ja lisäks kans järkky väsymys. Päikkäreit saatan nukq kahdetkin päivän aikana.

Täällä on etova olo helpottanut. Esikoisen pyllynpesu ja hampaiden harjaus saa kyllä kyökkimään todella helposti. En ymmärrä mikä siinä hammastahnassa on, kun vähäkin menee kurkkuun, niin meinaa Yrjö lentää.
Rinnat on ollut pari päivää erityisen kipeät. Eilen oli vähä liian pienet liivit päällä ja ne pois ottaessa oikeen jomotti rintoja.. Alavatsa on myös arka ja turvoksissa.
Esikoisenkin aikana ilmenneet iskiaskivut ovat taas palanneet, viikkoa aikaisemmin, kuin esikoisen aikana. Täytyy koittaa venytellä takareittä ja pakaraa, se auttaa ainakin vähän.. Ultraa odotellessa, vasta 8.1..

Outinen 10+4

Mie kotiuduin just päivystyksestä. Ihan hirvee pissahätä oli et oli ihan tuskainen olla ja mitään ei vaan tullu. Ihan kamala olotila. Kuulemma virtsaumpi, kohtu voi silleen painaa. Toivon niin paljon nyt että alkaa toimii normisti kunnolla, ettei tarvi uudestaan lähtä.

En tiedä johtuuko raskaudesta vai mistä, mutta mulla on unien näkeminen lisääntynyt. Ja etenkin painajaiset. Ne unet on muutenkin ihan kummallisia, niissä seikkailee ihmisiä vuosien vuosien takaa.

Yölliset vessareissut alkaneet ja siihen kun lisää vielä muutaman heräämisen esikoisen kanssa niin soppa on valmis, aamulla väsyttää niin julmetusti.

Tänään käynnistyi vko 10. Tuntuu että nää muutamat viikot on mennyt ihan siivillä kun ensin tuntui että junnaan vkolla 6 koko ajan :D

Mulla lähti eilen mun nännien päistä sellasia pieniä kovettumia?! :eek: Ei ne kipee oo ihan ku mustapäittein tyylisiä. Outoa..

Kun istahdan vähäki nopeemmi ni alavattas tuntuu epämukavalt?? o_O itel pahaa oloa ennen aamupalaa,väsyä rv5-9 Tiputtelua ja väsymyst rv5-7 ja rv10-12 päänsärkyä ja pahaa oloa,väsymys väistymäs.kaikilla viikoilla joskus mahas kipuja,ei pahoja siis..kasvua kai.. virtsatie tulehduskin tossa hoidettii just,ens vk uus näyte viemää ni selvii onko poissa,en ois ilma testejä saanu tietää ku ei oirei siit

kikkis: nyt en muista oliko sulla muksuja ennestään? kun mullakin niitä kökkäreitä nännin päässä ja varovasti kun puristaa niin erittyy valkoista, maidon tapaista. Mulla imetyksestä 6 vuotta niin ei imetyksen piikkiin nyt mene..

Takaisin