Oireet

Välillä tuntuu,, että mulla on tuolla mahassa se Pienen kauhukaupan lihansyöjäkasvi, joka koko ajan huutelee "feed me!". Tulee siis välillä ihan järkyttävä nälkä, siis sellainen, että on pakko syödä heti tai tuntuu, että pyörtyy tai jotain. Ei siinä auta ajatella, että 10 minuutin päästä on ruokaa, se on sellainen "NYT. RUOKAA. HETI!!!!" -olo. Eilenkin ravintolajonossa oli pakko mussuttaa keksiä. Onneksi tuo olo sentään rauhoittuu ihan pienelläkin ruoalla, tyyliin keksi, pähkinät tai rusinat auttaa hetkeksi, niin että voi sitten syödä jotain kunnon ruokaakin. Mutta joo, pakko pitää aina jotain pientä mukana ja sängyn vieressä myös.

Eilen oli kyllä semmoinen päivä, että huhhuh. Väsytti fyysisesti ja henkisesti kauheasti, ja kuitenkin piti vaikka mitkä asiat hoitaa, eli ei voinut jäädä pahemmin lepäilemään. Vaikka muuten on ollut aika tasainen mieliala, niin eilen itketti vähän päästä. Ensin yhdestä tv-sarjassa kohtaus, joka ei nyt varsinaisesti ollut mitenkään kauhean liikuttava. Sitten pari kertaa muuten vain ja sitten, kun mies kyseli, mennäänkö kauppaan, niin kuin oli sovittu, aloin siitäkin itkeä. Ja illalla vielä kerran... Mies kyllä vain hymähteli. Totesinkin, että ei mulla mitään hätää, mutta kun nyt vaan itkettää. (Kyllä me sinne kauppaankin sitten lopulta päästiin, ei ollut niin kauheaa ;-) En sitten kuitenkaan siinä vaiheessa itkenyt, kun oltiin valitsemassa joulukuusta, ja olin juuri sanomassa, että tää on hyvä, kun yksi röyhkeä perhe ryntäsi jostain ja äkkiä maksoi juuri sen kuusen, jota me oltiin valitsemassa. Se ois kyllä jälkeen päin ajatellen ollut ihan hyvä hetki itkeä tirauttaa, olisivat mokomat törkimykset ainakin tunteneet ehkä vähän omantunnontuskia ja toinen myyjäkin ois vähän voinut miettiä, kun ei kuunnellut meitä, vaikka me oltiin eka.

palkka tuli ... jotenka nyt pitäs mennä suur ruoka ostoksille... jänskättää vähä miten kestän ku viimeks kävin nopeesti siellä nii kj pääsin ulos nii laatta lens.. tos vierus kaupas käy usein mut tyylii juoksen.. mut siellä ku ajatuksenkanssa ja enemmä ihmisii ja karseita hajuja hyi että

Me käytiin miehen kanssa eilen Stockmannilla ja ei kyl kauaa siel oltu niin rupesi ahdistamaan kaikki ihmiset. Ja se hajuvesi osasto. Hyi!!!

Mäkin oon viimeks oksentanut lauantai yöllä. Aikasemmin oli joka päivä mut nyt alkanu rauhoittumaan :)

Hei kertokaahan oireitanne ja millä viikoilla olette? :) itse nyt 10+1 ja oikeastaan oireet vähentyneet olemattomiksi. Pissattaa ja vatsa nippailee vähän. Rinnat ei enää kipeät ja paha olo poissa. Mieliala vaihtelee ja tällä hetkellä epätodellinen olo oireiden vähenemisen takia. Rv 8 kaikki oli ok ultrassa. Jostain vertaistukea? :o

Oon viikolla 13+1 ja mulla on ollut koko raskauden ajan tosi vähän oireita. Samoin viime raskaudessa. Tällä hetkellä ainoastaan rintoja kiristää. Muuten oireina on ollut matala verenpaine ja sen aiheuttama huimaus, eikä niitäkään joka päivä.

Mie oon rv 11+4 ja aika vähän oireita miullakkii. Maha kippeempi ku aiemmin, rinnat vaan turvonneemmat ku normaalisti, pissalla saa ravata usseemmin ja pääkipuja edelleen. Onhan nuita siltikkii aika paljon :D

Nii kyllähän niitä Jenni on paljo ku rupee tarkasti miettimään itelläki. :D pääsis jo sinne ultraa hittovie! Kaks viikkoo pitäs ootella ;)

Nii ja ehkä pitäs tyytyväine olla ku helpolla päässy! Kauheeta olis jos olis jatkuvasti pönttöö halailemassa. :s

No niinpä. Samoilla linjoilla tuon pöntön hallailun kans :D

Mimoza: tiedän tunteen kun on vaikea uskoa että kaikki on kunnossa. Luulen että se itsellänikin johtui juuri siitä kun ei ole pönttöä tarvinnut halata. Tuntuu että kaikki ystävät on kärsiny karmivasta pahoinvoinnista raskaana ollessaan. Olen siis rv 12+1 (neuvolan mukaan) ja eilen käytiin ekassa ultrassa toteamassa että kaikki on hyvin:Heartpink Joten turhaa taas jännitin! Tsemppiä ultran odotukseen, yllättävän nopeasti se kaksi viikkoa menee!

Mulla viikkoja 9+6 ja oireena enää lähinnä mielialan vaihtelut, rintojen arkuus saunan/suihkun jälkeen ja nyt tullut toi päänsärky kuvioihin. Huonoo oloo ei enää ole, eikä nyt oo tarvinnut enää käydä jatkuvasti pissalla. Ruoka maistuu nyt hyvin, mutta oon niissä valikoivampi nyt kuin ennen raskautta. Vois sanoo, että melko oireeton olen tällä hetkellä ja kyllähän se vähän luo paineita onko tua masussa kaikki ok. :think005

Aivastuttaa, ja sekös aina repäisee mahasta. Mulla on nyt useana yönä (mukaan lukien viime yönä) ollut ongelmia nukkumisen kanssa. Kovasti väsyttää, mutta nukahtaminen on vaikeaa. Herään kesken unien ja valvon taas tunti tolkulla. Tuurilla nukahdan jälleen vähäksi aikaa ja herään aivan turhan aikaisin.

Luvassa ällötystekstiä.. onko teillä valkovuoto muuttanut "olemustaan"? Itellä on runsaampaa ja välillä keltaista/oranssihtavaa väriltään.. :o tulehduksia ei ole mut onkohan normaalua toi väri? :o

Neuvolassa ei sanottu juuta eikä jaata.. oon muutenki tosi pettyny neuvolan antamaan tukeen km jälkeen. :/ nytkin vessassa paperiin jäi keltainen klöntti :s

Luvassa ällötystekstiä.. onko teillä valkovuoto muuttanut "olemustaan"? Itellä on runsaampaa ja välillä keltaista/oranssihtavaa väriltään.. :o tulehduksia ei ole mut onkohan normaalua toi väri? :o
Keltainen on normaalia ja hyvä merkki :) Mulla oli esikoisesta välillä kuin pissat ois tullu housuun ja lääkäri sanoi, että hormoonit tekee värin!

Takaisin