Oireet

hahha :D tai sit pitöä suojaa... just ku aattelee että ihanaa ku ei tartte pitää suojaa... niii mitäs sit :) pitää ensin seurailla vähä

hahha :D tai sit pitöä suojaa... just ku aattelee että ihanaa ku ei tartte pitää suojaa... niii mitäs sit :) pitää ensin seurailla vähä

Joo :) Ja vaikka mäki toista odottelen ni kyl ne vaan on unohtunu. En totakaan "oiretta" muistanu ennen ku yskäsin :D Mut niin ikäviäki ku ne onkin, ni on se kaikki vaan sen arvosta :love7

Kannattaa ruveta treenaa lantionpohjalihaksia jo nyt, nopeuttaa synnytystä ja synnytyksen jälkeistä palautumista kun on lihakset hyvässä kunnossa. Ite luotin esikon kohalla liikaa siihen että ku oon ratsastanu koko ikäni niin on lihaksien oltava hyvässä kuosissa, synnytyksen jälkeen oli sit aikamoinen työ treenata ennen ku rupes pysyy pissat rakossa aivastaessa :D

Ja ihan ystävällisenä vinkkinä tämä niille jotka ei oo hoksannu ajatella asiaa, en tarkota päteä tai tuputtaa neuvoja :) :)

Mulla oli alakerran lihaksisto niin tiukassa kunnossa ja koko ajan jännityksessä, että ponnistamisesta ei tullut yhtään mitään. Välilihan leikkauksen ja tunnin ponnistamisen jälkeen esikoinen otettiin ulos imukupilla jonka seurauksena sain 3. asteen repeämän ja toistasataa tikkiä. :(

Tietenkään en tarkoita että jumpata ei kannata, mutta tää oli vain mun versio lantionpohjanlihaksista.

Kyllä niitä lantionpohjan lihaksia kannattaa reenata. Valitettavaa että (anteeksi en muista kuka) kävi synnytyksessä noinkin kamala homma, mutta uskoisin että ei ihan tavallista? Oliko vauva kuitenkin puhtaassa tarjonnassa?

Oli oikeassa tarjonnassa. Mulla on aina ollut ongelmia tuolla alhaalla, kaikki gyne tutkimuksetkin on pitänyt tehdä pienimmillä mahdollisilla välineillä kun on niin kiree. Tosin ei enää..

ainahan sitä jotaki sattuu mille ei voi ite mittää;/ jokaiselle voi käydä vaikka mitä:) noitten suhteen nii kannattaa varmaan mennä yleissuosituksen kanssa mennä ja jokainen tekee miten jaksaa ja tykkää.. ainhan voi edesauttaa mutta kaikki erilaisia tietenki

Kamalat ilmavaivat haittaa elämää. Aamulla maha on ihan normaali ja hyvän tuntuinen, siitä huolimatta mitä ja miten syö, maha alkaa pikkuhiljaa turpoomaan ja keräämään ilmaa iltaa kohden. Röyhtäisyttää ja pierettää. Maha on ihan kipeä ja olo huono. :( Syön maitohappobakteereja ja juon gefiluspiimää, mutta ei ne paljon auta. Maha ei ole kovalla, mutta vessassa käynti kestää pitkään ja tuntuu että tavaraa tulee paljon. Jostain syystä joudun nykyään nousemaan aamuyöllä vessaan isolle hädälle. :smiley-ashamed008

Kaks oksentamatonta päivää taas. Oiskoha nyt jo loppu sit toi homma. Kiva grande finale oli tällä viikolla noi mega-oksennus-päivät. Maha on kyl jo nyt ihan järkky iso...onneks oon jo kertonut about kaikille, ni kukaan ei ihmettele.

Tätä turvotusta ja ilmavaivoja.. Kahvi ja ruisleipä, ei vissiin pitäs ennää syyvä eikä juuva. Välissä tuntu että kaikki mitä söi ni alko koskemmaan mahhaan, ni eipä ollu kovin kiva :/jospa nää menis ohi.

Voi ei, ja mä oon luullut että ne rauhoittaa mahaa. :O Täytyykin tarkkailla tilannetta.

Ilmavaivat kuuluu raskauteen eikä niitä voi oikei välttää, sama mitä syö.. Gefilukset ja muutkin on yksilöllisii miten vaikuttaa, yleensä kyl parantaa vatsan toimintaa.. Maitohappobakteerit kuitenki parantaa suoliston bakteeritasapainoa..

Eilen olin onnellinen kun ei juuri pahaa oloa ollut. Pystyin jopa amarillossa syömään koko annoksen ilman pahaa oloa. Mutta tänä aamuna... Meinasin oksentaa ihan tyhjästä ja se tunne ei menny ohi millään.. Vois jo helpottaa tää..

Mulla on lähes kaikki oireet hävinny! Yli viikkoon ei oo tuntunu enää ollenkaan että olis raskaana edes. Ultrassakin kuitenkin käyty ja dopplerilla kuuluu äänet joten ehkä mä nyt vaan nautin tästä olosta :) *koputtaa puuta*

Sympatiat teille kaikille pahoinvoiville! Kamalaa se :/

Viime päivinä ja varsinkin tänään on tuntunut enemmän kohdun kasvukipuja, semmoisia "sukkapuikkotökkäisyjä" eri puolilla alavatsaa. Pieni kumpukin alkaa erottua navan alla, erinäköinen siis kuin tämä jo monta viikkoa ollut turvotuspallo. Huomenna viikkoja 11+0.

Takaisin