Oireet

Sanot neuvolassa ja vaajit päästä ultraan oman mielenterveyven takia. Toivottaan että oireet ois vaan loppunu mutta pikkukaveri kasvamassa❤

Oireethan on yksilöllisiä ja voi loppua aiemmin tai niitä ei tule ollenkaan! :) Niitten perusteella älä tee johtopäätöksiä, oletko vai etkö raskaana! Tiedän, vaikeaa...Mulla alkaa myös oireet nyt vähetä (JIPPII!), ja hyvin harvakseltaan oksennan. Ellei sit tuu vielä joku grande finale. Ootan jo sitä auvoista keskiraskautta, kun vaan maha kasvaa ja jaksaa paremmin. Ja jaksaa syödä!! :D

Jelly Bean: Mulla ollut sama juttu tissien kanssa, että viime viikolla olivat pinkeet ja nyt ihan pehmeet löllyt. Monta päivää voi mennä, että ei mitään tuntemuksia.

Viime raskaudessa ainoat oireet oli matala verenpaine ja huimaus. Eikä niitäkään 24/7 ollut.

En olisi vielä huolissani :)

Nii on miullakkii ruvennu hupenemmaan oireet, aika lieviä on ennää ni hetihän sitä pahinta aattellee. Nyt viikkoja 9+6. Sitä keskiraskautta mieki ootan.

Pahoittelut 9753!

Mulla alko rytmihäiriöt viime raskaudessa. Viikolla 7 alko hirveet muljahtelut rinnassa, niitä tuli useasti päivän aikana. Kävin lääkärillä ja otettiin verikokeita ja EKG, mutta niissä oli kaikki kunnossa. Todettiin, että on vaarattomia eteisen lisälyöntejä. Muutama viikko ehkä kesti, ja sitten hävis. Sillon tällön saatto yksittäisiä tulla, mutta ne ei koskaan liittyny rasitukseen. Synnytyksen jälkeen sairaalassa ollessa niitä oli taas parina päivänä aika voimakkaasti, mutta kotiin päästessä taas hävis. Sen jälkeen ei oo ollu häiritsevästi, joitain sillon tällön. Ilmeisesti hormonit vaikutti asiaan jollain tapaa.:confused:

Oireet vaihtelee, just noilla 6-7 viikoilla saatto tissikivut hellittää ja taas muutaman päivän päästä olikin oireita. Niin kauan kun ultra ei toisin sano ja vuodot pysyy poissa niin rauhallisin mielin vaan! tiedän, helpommin sanottu ku tehty.. on tää alku raastavaa...ja keskivaihe...ja loppuraskaus jne. :p sitähän se on ja päivääkään ei silti vaihtais!

Jelly Bean, toivottavasti nyt on vain sellainen vähän oireettomampi jakso. Mulla ainakin esim. tissien arkuus vaihtelee tosi paljon. välillä ne on vähän arat ja sitten taas yhtenä yönä niin kipeät, että pelkästään kyljen kääntäminen sattui. Ja muutenkin välillä on parempi olo ja välillä taas ihan kamala. Onneksi sulla on neuvola jo ensi viikolla!

Minulla on aamuisin tissit tosi kipeät. päivällä niitä ei niinkään huomaa ellei pompi tai satu kunnolla tökkäämään. Mut aamuisin kun sängystä nousee niin kaikki pienet liikkeet tuntuu. Pahoinvointi on lähinnä sellasta ällötystä, kerran on meinannu nousta oksennus kun yskitti.

Nonnii, pitipä sitten tulla se närästyskin sieltä. Mielialat myös alkanu vaihteleen ihan jäätävästi. En voi ymmärtää, kun viimeks oli suhteellisen helppoo ja nyt on kaikkee vaivaa enemmän, kun kroppa kestäis. :sad001

Täällä kans närästää. Myös pinna on niin piukalla koko ajan että ukko joutuu kohta evakkoon. Tuntuu et koko aika tulee haastamalla haastettua riitaa vaikken oikeesti haluais :( pitäs keksii jotain hyvitystä ukkelille ❤

Mulla on oireet helpottaneet niin paljon, että välillä tuntuu kuin ei edes olisi raskaana ja sehän tietysti huolettaa. Väsymys ja tissikipu on tosin ennallaan. Alavatsallakin on ollut vähemmän nippailua, jos ollenkaan. En ole huomannut että pisulla pitäisi käydä useammin, koska olen aina herännyt yöllä vessaan ja muutenkin rampannut siellä. Mutta jano on paljon usemmin. Jatkuvasti pitää olla juomassa.

ihmettelen kuinka rauhallinen oon ollu lähipäivinä ja rakkautta täynnä :D herkkänä itkeskelly kaikesta :/ ei auta sannoo kummiski kohta rääjähdän

Lyydia, sama mulla että jotku oireet kadonnu tyystin, mielitekoja eikä kuvotusta ole nimeksikään enää. Väsymys ja turvotus tosin on ja pysyy, joskin nekin vähenemään päin. Ja tissit ja nännit on arat. Mut oletan että kuuluu asiaan että oireet lievenee jossain välissä o.O

Esikoisesta ei ollu oireita muuta ku ar väsymys ja hirvee turvotus. Paha verrata siihenkää :D

Mullakaan ei ollu ekassa raskaudessa mitään sen ihmeempiä vaivoja ja nyt tuntuu, että niitä alkaa kerääntymään vähitellen.. Nää sydämen oireet on semmosia, joista en ees tiennyt kun esikoista odottelin. Tänään tuli ekaa kertaa (hetken kun seisoskelin aamulla) huono olo, kun alko sydän pamppailla lujaa. Aarr, ahdistun näistä. Sit tuntuu välillä, että ei henkeä kunnolla sais. Vaikka siis istuisikin. Muilla? Lisäksi mulla on jännitysniska vaivana ja nytkin on niiin jumissa yläkroppa. Ehkäpä tuokin asia vaikuttaa tuohon, kun on tunne ettei henkeä kunnolla saa. :confused:

Uudelleensynnyttäjät ohoi! ja miksei muutkin; rutiseeko muilla lantio?! enkä puhu nyt pieruista:p
maatessa jos vaihdan asentoa tai nousen ylös niin paukkuminen kuuluu.. muistelisin että loppuraskauden hommia mutta että nyt jo?! rv 9+5

Elsba: Mulla on tuota samaa ollut nyt monta viikkoa. Lääkärin mukaan veri unohtuu jalkoihin. Ootko mitannut verenpainetta? Tukisukat kuulemma vois auttaa.

mulla jos liikun tulee ettei henkee oikee saa välillä.. sit taas helpottaa.. kuivukurkku ja hengitys vaikeuksia varsinkin seksi.

mulla jos liikun tulee ettei henkee oikee saa välillä.. sit taas helpottaa.. kuivukurkku ja hengitys vaikeuksia varsinkin seksi.

Takaisin