Kannattaa varmaan muuten miettiä tarkkaan, mitä rasvaa käyttää rintoihin, tai mihin tahansa, kun imeytyy verenkiertoon.. Onko jollain tietoa sopivasta rasvasta? Viime raskaudessa ostin jotain Ruohonjuuresta. Kun kuulin tutkimuksesta, jossa poikasikiöt oli altistuneet jollekin rasvalla (mille?!) ja seurauksena oli kivessyöpää. Ei siis ollut ehkä, vaan seurasi väistämättä. Kauheeta pelottelua! Mut mun äiti on hirvee rasvailemaan itteään ja mun veljellä on kivessyöpä, että tiedä sitten noista! Viime raskaudessa yritin käyttää myös jotain luontaista meikkivoidettakin, mut nyt en jaksa.... Ja mahan kuorinnatkin pitää sitten aloittaa jossain vaiheessa. Mul ei tullu yhtään raskausarpia, kun aina välillä kuorin ja useesti rasvasin. Nää ei kyl nyt suoraan liity enää noihin oireisiin
.
Mut sen sanon, et väsymyksen lisäksi mullakin hiukset rasvottuu ja usein on semmonen hieman huono olo. Lisäksi edelleen huimaa ja napaa kohden tuntuu semmosta kiristävää viiltoa toisinaan. Nyt vasta ehkä 6+5, joten ens viikkoa pelkään, silloin viimeksi alkoi etova olo..
NIIN! Siis mä oon hullu. Meinaan ehkä huomenna kertoa yhdelle ystävälle raskaudesta, nii kävin kuulkaas apteekissa ostaa vielä yhden testin, kun oireita on nii vähän.
Noh, tokihan se nyt oli plussa, mut tuli pakkomielle tehdä vielä vika! Mies kysy nyt aamulla, kun kuuli asiasta, et no koskas tehdään sitten seuraava testi...