Oireet

Onnea otuskille! Mulla on alavatsassa jotenkin niin tukala olo vaatteiden kanssa että laitoin tänä aamuna mamma farkut töihin. En ymmärrä miten voi tuntua tältä, viikkoja 6+4 :/

Täällä mennään jo rv 9+4 ja VÄSYMYS !!! voisi vaan nukkua nukkua nukkua.... muita oireita ei .. ellei oteta huomioon hurjaa arkiruokahimoa, nälkää, ummetusta ja iltaturvotusta....

Mulla on alkanu olee päivisin vähä virkeempi olo, mut iltasin oon ihan naatti eikä jaksais sohvalta liikkuu mihinkää. Eikä oikeestaan muita oireita oo nyt ollu ku turvotus ja arat kännit sekä tietty mielialanvaihtelut ja herkkä hajuaisti :) väsymys selkeesti vähentyny. Nyt rv 10+0

Otuskille suuret onnittelut!
Mä oon kanssa ihan älyttömän väsyny. Varmasti tämä pimeys ja syksy tekee osansa ja mulla ei varmaan kilpparilääkitys ole ihan tasapainossa... Kauheen kiva yrittää keksiä virikkeitä noille isommille. Tai ei sekään, mutta tuntuu ettei jaksa ees ruokaa niille laittaa eikä pitää mökkiä kunnossa :oops: Tule jo energinen keskiraskaus!
Voi hurja Iidis kun oot jo pitkällä! :dance011

Miulla on oireet jo vähentyneet, mut kai se kuuluu asiaan, kun nyt menossa 9+6?
Ettei tarvii hermoilla...

Ei siitä kai tarvii hermoilla Annika, jos oireet on vähentymään päin. Ekassa raskaudessa mulla kesti huonot olot alle viikon ja nytkin vissiin aika vähällä päästään. Ellei tää sitten tästä vielä pahene :P

Muuten tuntuu että oireet on aika vähäiset. Ystävän kanssa kun juttelin, niin kertoi että hänellä oli kakkosraskaus niin oireeton, että ainoastaan kasvavasta mahasta tiesi olevansa raskaana.

Mutta kyllä tää aika tuntuu kuluvan niin hitaasti! Ekan kanssa viikot riensi siivillä ja nyt tuntuu että päivät vaan junnaa paikallaan.

Mä rupesin itkeskelee, kun luin ton sun ystävän kommentin. Mä en Oikeesti Enää Kohta Kestä, vielä viikko, kunnes selviää, mitä tuolla kohdussa on / onko mitään.. Oon niin kyllästynyt tähän negistelyyn, haluaisin päästä jo iloitsemaankin asiasta!! :sad001 -> :smiley-bounce013

Mulla samat fiilikset. Ja mä joudun odottaa vielä toosi pitkään, eka neuvolakin vasta 16.12.

Jollain tasolla oon huoleton, että niin kauan kun ei tuu kovaa vuotoa niin ehkä kaikki on hyvin, mutta sitten taas toisaalta en oo yhtään huoleton.

Apua.. tukka, kynnet ja iho on aivan ihanassa kunnossa! Vielä viime viikolla hiuksia irtoili tukoittain. Poskia kuumottaa ja miehet lähestyy :eek: silmät ovat kirkkaat ja huulet täyteläiset.. himottaa.. samoja oireita kuin ovulaatiossa. Olen eläväinen ja hyväntuulinen. Mutta! Olen nähtävästi muuttunut ihmissudeksi koska karvankasvu on reipastunut ja ne ovat tummempia kuin ennen! Täytyy ehtiä kotiin sheivaamaan ennen täysikuuta!

Jelly Bean, eikös sitä sanota että poikavauva saa äitinsä hehkumaan ja karvankasvukin nopeutuu :)

kerkesin jo kiittää että huonot olot helpottanut.. huhhei ku laatta lentää.. aamuinen ruoka ei tullu ulos?? vaan lähinnä taas räkää ja vettä vähän..inhottaa oksentaa tyhjää..

mies sanoi että näytän jotenki erilaiselta ku nähttin viimeks.. ku se intissä nii vklp vaa näkee... hiukset vahvistunu jotenki no sem nään itekki.. mutta kuulemma näytän enemmän naiselta?? tai jtn :D

otuski, joo näin olen kuullut :) oli kumpi oli, rakkaus ja kiitollisuus pientä kohtaan kasvoi kun tekee äitilleen näin hyvää :Heartred (sitten kuitenkin kauheat repeytymät synnytyksessä, että se siitä hyväntekemisestä :cool01)

Tänään taas kauhee nälkä, mikä ei tosin yllätä, mutta ekaa kertaa ruoka ei meinannut maistua.

Mulla on taas se hemmetin hiiva! Ehtihän se 1,5 viikkoa jo olla pois. :mad: Kiva ravata apteekissa hakemassa vuorotellen närästyslääkettä ja canestenia (mikä ei edes tehoa). Pitää varmaan vaihtaa kohta apteekkia kun ei kehtaisi joka viikko näyttää naamaansa tuolla.

Takaisin