Oireet

Mulla ei tissit oo ollu yhtään kipeet ja ruoka maistuu ihan jörkyttäväsri. Pitäs rajottAa itteeni kun lisäkiloja ei tästä juuri tarvis tulla. Laihduttaa ei sais vaan kuitenki ruokaa saa tarkkailla? En juuri nää eroa näiden välillä

No nyt alko kuvotus tääläkin, viikkoja 8+2. Tänään myös eka neuvola eikä äitiyskorttia löydy mistään! :(

Snower, saat uuden äitiyskortin enivei, vanhat tiedot löytyy neuvolasta
Täällä sekavia unia keskenmenosta viime yönä.. Pahoinvointi onneks hellittänyt :)
8+6

Täällä niin järkky väsymys ettei ole saanut tännekkään oikein kirjoteltua... Tekisi mieli vaan nukkua koko ajan ja on kyllä niin huono äiti - olo kun ei esikoisen kanssa jaksaisi tehdä oikein mitään :sad001

Niin se rantautui tännekin, oksensin ekan kerran ja vielä töissä.. tuli kyl puskista huono olo ja samantien vessaan.

Taas sellanen olo, ettei tiedä pitäskö mennä oksentamaan vai syömään. Kumpikaan ei houkuta. Kaikki ottaa taas niin pirusti päähän :mad: Saapi nähä pääsenkä ultraan edes tänään, kätilö on sairastunut eikä tietoa saako sijaista :angry1

Mulla kovaa kipua tuolla jossain sisällä, alapäässä tai jossain. Sattuu kun kävelee ja pelottaa et onko ihan normaalia :sad001 Viimeksi meni kesken ja silloin oli vaan kovaa alaselkä särkyä.Nyt pitäis olla vk 9+3, mutta pelottaa kauheesti, onko mennyt kesken. Onko muilla vastaavia kipuja? No pakko vaan toivoo et kaikki ois hyvin. Tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa ultraan joka ois 18.12.

Minulla ei ole alapäässä, mutta viime viikolla ja etenkin tänään on aika ärhäkkää vihlaisua välillä tuntunut alavatsalla. 9+0 täällä.

Nanny86: mulla juili tuolta alhaalta eilen niin, että istuminen ja kävely tuntui inhalta. Todennäköisesti häpyliitos siellä kiukuttelee.

Mulla on ollut alkuraskauden ongelmana verenpaine. Välillä on ollut 96/56 ja pystyssä pysyminen tekee tiukkaa. Suolaa oon koittanut olla välttelemättä ja vichyä juonut. Siihen, kun ei oikein mikään muu auta.

Oireita riittää vaikka muille jakkaa.. Pahoinvointia on ollu vaihtelevasti, välillä enemmän, välillä ei ollenkaan. Mut väsymys on mieletön. Voisin nukkuu 12h yöunia ja monen tunnin päikkäreitä ja silti väsyttää. Raajat on jotenki tosi uupuneet. Välillä on kylmä ja välillä tullee hiki. Rinnat on arat, vatsaa turvottaa ja nipistää ja itkuherkkyys sekä kärttysyys ei oo jääny keltää huomaamatta :)
Mitähä vielä?

Kuovi: Ihanaa kuulla, että jollain muullakin samankaltaisia oireita. No soitin kuitenkin tänään neuvolaan ja laitto lähetteen kokeisiin jos vaikka ois vaan vti.

Kuovi, mulla sama että yläpaine alle sadan :/ neukku sano että ei oo ihme jos heikko ja väsyny olo.. Jospa se tästä!

Tuntuu et on nälkä, mut mtn ei tee mieli. PAITSI Ainon villi vadelma jätskiä..sitä voisin vetää litroittain :p:p:p

Tissit kipeet, meinaa jo haitata vatsallani nukkumista. Mitä tuun eniten kaipaamaan :sad001. Nukahan aina vatsalleni... ja usein myös samasta asennosta herään. Selkää särkee..lonkkia. Mut en tiiä onko raskauden kans mtn tekemistä..ehkä mä oon vaan vanha :grin ( T. 30 vee tammikuussa)

Vahva tunne et ois toinen poitsu tulossa..kun on aikalailla yhtä helppo (kop kop ainakin vielä) olla kun esikoisesta. Ja nyt rv 7.

Täällä jatkuu väsymys ja pahoinvointi. Oksentanu olen tasan kerran koko raskauden aikana, mutta ei se järkyttävä kuvotus ole yhtään sen kivempaa. Ei tiedä pitäiskö olla syömättä vai syödä kaksin käsin koko ajan. Yh, kamalaa. :sick009 Ärsyttää kans se niin pirusti, kun ei jaksa leikkiä esikoisen kanssa juurikaan ja läheisille pitäis esittää pirteää ettei ne arvaa ihan vielä...

:laughing025 Anteeks...väsyttää ja pieruhuumori o kaikista parasta. Tai no...näistä taitaa kyl olla huumori kaukana. Oon meinaan itekki kerran tai kaks saanu kuittia..

Takaisin