Oireet

Mie luulen kans että kaikki epäilevät jo kun pällistelevät miun mahaa mut eivät oo vielä ilenneet kysyä :D turvotus on kyllä varsinki iltasin niin järkyttävä että ei huvittais pitää vaatteita ollenkaan vatsan seudulla :D

Mä löysin kellarista mammafarkut, joissa ei oo sitä mahakangasta, mutta ne joustaa muuten vyötärön kohdalta tosi hyvin. Hilpeyttä on herättänyt lahkeet jotka ovat hyvin leveät aikaisempiin verrattuna. Toisaalta samapa tuo, alkaa olemaan vähän viileä pelkkiin legginsseihin :D

No hyvä etten ole ainoa jolla on kamala turvotus! :grin

Se onkin sitten lähes ainoa oire enää? Vatsaa nippailee välillä ja rinnat ovat arat, mutta kaikki pahoinvoinnit ja muut ovat tipotiessään? Heti jotenkin huolissaan... Miksei sitä osaisi vaan elää hetkessä ja nauttia tästä ja nyt..

Raastavaa! ....todella pienistäkin asioista kurkunkuristus ja itkut! :sad001:crybaby2 Raskaus ollut aina toiveissa ja kun se on vihdoinkin totta niin mieli on maassa. Toivottavasti kohta helpottaisi! rv5+1 menossa.

Minullakin oli tuossa välillä järkyttävän pahaa oloa, mutta ostin sellaiset pahoinvointirannekkeet. Suosittelen kokeilemaan! Itselläni ainakin toiminut. Niitä saa ihan apteekista eli kaikki nyt niitä kokeilemaan. Siinä lukeekin ihan et raskauspahoinvointiin tarkoitetut

Täällä ei tee enää juurikaan pahaa, mutta tilalle on tullut se järkyttävä väsymys minkä takia esikoisestakin olin töistä pois jonkun aikaa. Nään taas muuten todella paljon unia, jotka muista herättyä. :grin Se on jotenkin outoa, koska unissa esiintyy melko usein juurikin tämä pikkukaveri, sekä muut meidän perheenjäsenet. Ilmeisesti kutsun unissani masukkia Palleroksi?? :laughing021 Ehkä noihin uniinkin tottuu taas jossain vaiheessa... Viimeksi, kun odotin esikoista synnytin joka kerta pojan, mutta nyt ei ainakaan vielä ole unissa näkynyt sukupuolta.

Suviii, minäkin olen nähnyt hyvin seikkailullisia unia tässä viime öinä! Oon nyt 7. viikolla, ja tänä aamuna pyörrytti. Hyh, se kylmä hiki ja heikotuksen tunne.. myöhemmin päivällä iski hirveä roskaruokahimo. Melkein jo kurvasin lähimpään pizzeriaan palatessani töistä kotiin mutta sitten muistin ostamani ranskikset pakkasessa. Päädyin kuitenkin tekemään suolaista ja kermaista kala-nuudeli-mössöä.

Kaikki makea ällöttää aika lailla.. ja eiiih, myös kahvi!! Joko nyt :smiley-angry017 mitäs mä nyt juon!?!

Yyh, mies oli tänään grillaamassa makkaraa ja nyt se haisee ja mua etoo. Täytyy nukkua selkä miestä vasten :D

Tää ruokien ällöttävyys on kyllä aika paha. Vaikka mulla ei onneksi ole mitään ihan kauheita yökötyksiä mitään ylesitä kohtaan, vaan se vaihtelee päivittäin. Eilen oli vaikeaa keksiä illallista, kun kaikki ällötti ihan jo ajatuksena. Välillä tulee myös sellainen olo, että joku periaatteessa ihan hyvä ruoka alkaa ällöttää kesken syömisen. Tänään töissä oli pakko laittaa ruoka hetkeksi sivuun, kun se eilinen ruoka alkoi vain jotenkin ihan ajatuksen tasolla yököttää. No, nyt teen kaalikääryleitä, niitä jopa tekee mieli. Samalla laitan sämpylät uuniin - juusto ja leipä on asioita, joita tekee mieli tosi paljon, joten parempi syödä kunnon sämpylää kuin kaupan epäterveellisempää leipää, joka on varmaan kyllästetty sokerilla.

ja suolaista, suolaista tekee mieli tosi paljon. Makeaa saan syötyä, mutta ei sitä pahemmin tee mieli, vaikka oon aika sokerihiiri normaalisti. Nyt tosin haluaisin brownieita, mutta niihin ei oo kotona aineksia.

No nyt alko tekee mieli sämpylää kun luki tuota edellistä kirjoitusta :D
Mulla ei moneen päivään mennyt kahvi, hajukin ällötti. Äsken laitoin kahviin maitoa tavoistani poiketen ja alas meni! Jos vähän piristäisi tämän väsymyksen keskellä :)

Mä vetelen kaikkee sokerista :D Eilen haine kesken työpäivän naipussin ja muumi-limsan. Muumin join kokonaan ja pussista meni puolet..... Juu ja metvurstia nappasin työpaikan jääkaapista pari siivua, vaiks se kuuluu oikeestaan mun inhokkeihin.

Mie en oo juonu kahvia ku kupillisen kolmeen päivän jotakuinkin, ei varsinaisesti ällötä mut ei tee kyllä mielikään. Ja sit ku sen kupin juo niin turvottaa taas ihan vietävästi :D

Mun tekee mieli hedelmiä ja jogurttia :D Ja kahvi on varmaan pakko jättää pois kun siitä tulee niin älytön närästys...

Nonni, tänään aamulla oli sitten niin paha olla, että oli vaikee alkaa syömään, kun yökötti niin hirveesti. Just kun pääsee sanomasta, että enää ei yökötä. Tosin se johtu varmaan siitä etten eilen ehtinyt syömään, kun istuttiin esikoisen kans päivystyksessä koko armas päivä...

Mulla on himona nyt kinkku ja juusto! En oo ikinä ikinä tykännyt normijuustoista tai kinkusta leivän päällä, mut nyt on pakko saada AINA illalla leipä, jossa on kinkkua ja juustoa. Vielä parempi, jos on paahdettu leipä. Makkara lämmitetyssä muodossa on taas inhokki jo pelkän hajun perusteella. Kylmänä kyllä pystyn syömään leivän päällä.

Mulla saattaa hetkellisiä himoja tulla. Nytki teki mieli suolasia ranskiksia ja aattelin et hakis puolikkaat ranut tosta lähikioskista...vaan ei tarvinnu lähteä ku ne alkoki ällöttää :/ normaalisti ku mulla ei himot mee ohi ennen ku on niitä saanu :/

Oi hertzyygeli sentään! Tuli ylläriaivastus, ja tuntu kun joku olis räjäyttäny koko kohdun ja munasarjat! Kaks päivää taas yrjöttäny ihan hulluna :sick006

Mulla edelleen vain menkkajuileja ja ajoittaista huonoa oloa. Lisäksi on tullut itkuherkkyys, kyyneleet meinaa kirvota silmiin jos mistäkin syystä. Keskenmenon mahdollisuus pelottaa koko ajan. :crybaby2 Toivoisin vaikka sitä, että oksentaisin kaikki päivät läpeensä, kun se toisi ainakin varmuutta. Tulisipa jo 11+3 ja eka ultra!

Äh, täälä mennää oireitta, mutta äsken selasin joulukortti-ideoita jos sillä paljastaisi isovanhemmille uuden tulokkaan ja ai että mä pillitän täälä :'D we are expecting a huge miracle <3

Takaisin