Oireet

Onko se tosiaan ihan kakkapuhetta että se syöminen auttais siihen pahoinvointiin? Miten helvetissä ku mikn ei sisällä pysy? Vatsaki ihan krampissa ku joutuu oksentelee.

riippuu ihmisestä varmaa.. ja oksennus on kummiskin eriasia ku kuvotus ja yökkiminen... mulla pysyy ruoka sisällä... tänään oksensin.. mutta limaa???

Tuntuu ettei oo oireita ollenkaan..8+3 tänään. Rinnatkaan ei enää niin kipeet..pelottaa huominen ultra :O. Toivoo vaan niin kovin että kaikki olis hyvin!! <3

Täällä kans ei oo oireita juuri mitään. Sen takia hieman pelottaakin, kun esikoisesta oli kauheat iltapahoinvoinnit ja kaikki hajut ällötti ihan älyttömästi. Nyt ei oo ollenkaan normaalista olotilasta poikkeavaa oloa. nyt siis viikkoja 7+0. Voihan se olla, että pahoinvointi alkaakin pian, mutta voihan se olla että kaikki on hyvin vaikka ei mitään oireita oo. Ei auta ku toivoa parasta!

Mulla oli esikoisesta tosi oireeton raskaus puolväliin asti jolloin tuli selkäkivut ja liitoskivut. Nyt on ihan erilainen, ei tosin oo tarvinnu viel laattaamassa käydä mut vähän välii pitää syödä ettei pahoinvointi yllätä ja kesken syönnin saattaa ruoka ruveta kuvottaa niin ettei voi syödä loppuun :D

Väsyttää väsyttää ja silti unettomuus vaivaa. Nukahdan illalla helposti, mutta heräilen jatkuvasti. Ja kovasti on unia koko ajan. maanantaina kun olin töistä poissa flunssa takia, olisin voinut ottaa päikkärit, vaan eipä onnistunut. Toinen hilpeä juttu on, kun paleltaa paljon ja sitten äkkiä tulee kumminkin hiki...

Mulla on viikkoja vasta 5+4, mut maha on niin turvoksissa että jouduin jo siirtyyn mammahousuihin :D Ihan järkkyä..olis kuitenkin kiva pitää raskaus vielä salassa jonkun aikaa..täytyy vaan pitää superlöysiä paitoja :P

Zeni, miulla oli tännään sama! Ja vielä kaks aivastusta peräkkäin ja molemmilla kerroilla sama. Hyi että meinas vettää kyllä sikiöasenttoon kerralla ku koski. :/

Mulla kans turvottaa ja puristaa housut, teki mieli avata housut töissä, mutta en kehdannut :D En viitsit ihan vielä siirtyä housuihin joissa on se mahakangas, viikkoja 5+5

Miust tuntuu, et nyt on tullu sellanen, et se väsymys tai huono olo iskee ihan puun takaa aina. Yhtäkkiä on niin väsyny, et tuntuu ettei meinaa jaksaa ees kävellä... Tai tuntuu et paha olokin iskee heti ja kunnolla... Onko muilla samanlaista?

Miulla on sammaa ku siulla annnika. Saattaa tulla yhtäkkiä se pahaolo, ja syöntikkää ei auta, saattaa vaan pahenttaa.

Mulla on niin veto pois etten oikeestaan jaksa tehdä mitn. Vieraille joutunu sanoo ei nyt sovi kyläillä ku ei vaa jaksa. Koti on tällä hetkellä ku pommi. Puhelimeenkaa ei jaksa aina vastata.

Juttelin eilen varhaisultrassa lääkärille tuosta oireiden vähyydestä ja että se huolettaa, kun keskenmennyt raskauskin oli niin vähäoireinen. Kokenut lääkäri kyllä kovasti lohdutteli, että se ei tarkoita mitään, kaikille niitä oireita ei vain tule tai ne voivat lieventyä jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Kehotti vain olemaan tyytyväinen, kun pääsee niin vähällä. Itseäni se rauhoitti hieman.

Äitini kanssa juttelin tuosta myös ja äiti sanoi, että hänelläkin on kaikki raskaudet olleet aikanaan tosi vähäoireisia - takana viisi raskautta, joista kolme johti elävään vauvaan asti. Voisikohan geeneilläkin olla jotain tekemistä asian kanssa... En tiedä, mutta kai tässä pitää vaan uskoa, että kaikki voi sujua ihan hyvin myös vähillä oireilla.

Täällä oltais kyllä ihan sängynpohjakamaa, jos pikkupomo sallis. Väsymys ei oo helpottanu, päin vastoin koko ajan rajumpaa. Ja nyt seuraksi on tullu myös kuvotus ja paha olo.
Joko aika on kullannut muistot tai sit esikosta ei oikeesti ollu tällaista!
Päikkäreille! :greet025

Mulla on hirveetä väsymystä ollut kokoajan.. Siitä aloin epäillä että oon raskaana kun rinnat meni ihan älyttömän kipeeks , en antanu koskee niihin edes enkä anna vieläkään sillä kipu jatkunut ihan samanlaisena jo 1,5 kk. . :D
Pahoinvointia ei pahemmin ole ollut.
Vasemmalla puolen alavatsassa välillä pistelevää kipua ja pelkäsin keskenmenoa koska 3 sellaista jo takana mutta ultrassa kaikki oli normaalisti onneksi. :)
Turvotusta on myös ollut mutta sitä nyt on muutenkin aina välillä. xD
Seksihalut tuntunu kadonneen jonnekin ihan kokonaan mut ei niitä ennenkään oo koskaan niin liikaa ollut.
Palelua on myös mutta uskon sen johtuvan ihan tästä talvesta enkä raskaudesta. . Tietysti talvella on kylmempi kun kesällä.
Ei kait muuta, sitä pahoinvointia odotellen. . xD toivottavasti ei tulisi ollenkaan.

Edit // niin ja miehen mukaan oon kuulema hirveen äkänen kokoajan ja mielialat vaihtelee.. Itse sitä en huomaa tai sit en halua huomata :D

Mulle iski taas tää v*tun hedari argh!! Viimeks otin migreenilääkkeen joka autto mut oli tosi huono omatunto sen jälkee ja harmitti et tuli otettuu..ni nyt yritän vaa selviytyä :P

Takaisin