Oireet

Huh, viikon tauon jälkeen rinnat jälleen kosketusarat herätessä! Muuten ollut lähes täysin oireetonta :/

Juu kuiva ku korppu täälläki limakalvot alhaalla ja ylhäällä. Pientä öllötystä muutaman päivän ollu. Välillä oli monta päivää ettei ollu oikein mitään

Kello on neljä ja mä oon nukkunut 3 päikkärit! Tuntuu että jos yhtenä päivänä jaksaa touhuta niin se kostautuu seuraavana päivänä ja menee koko päivä ihan pilalle nukkumisen takia. En pysty enää edes tekemään ruokaa kun kaikki etoo. Kyllä tää nyt vähän rupee käymään hermoon..

Miullakkii saattaa olla jossain vaihheessa päivvää ettei oo mittää oloja, mutta sitte ku ne tullee ni kaikki kerralla.. :/niitähän voipi olla melekkeen koko raskauven :o siis niitä menkkajomoja.

Neljän tunnin päikkärit takana taas, päivällä tuntui että migreeni teki tulojaan joten menin vähän huilaamaan. Joka päivä särkee päätä yhä enemmän ja enemmän :/

Nukkusin miekkii, jos voisin. Ei oikkeen kahen lapsen kans nukuta :D nuorin nukkuu päikkärit, mutta tuolla 5v:llä koko ajan vauhti päällä. Yritä tässä sitte olla pirtteenä ja touhuta menemmään. Toivottavasti 9753 siulla ei kestä koko raskautta nuo pääkivut. En toivo sitä kellekkään ku ite sen oon kokenu.

Mulla oli alussa epämääräistä vatsan turpoamista ja nännien arkuutta. Välillä alavatsaa on nipistellyt. Nyt kuitenkaan ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, ja melkein toivoisin, että jotain olisi. Olisi enemmän varmuutta siitä, että ylipäänsä olen raskaana.

Oireet vaihtelee tosi paljon:/ melkeen toivois et pahaolo palais kun nyt sitä murehtii onko kaikki sittenkään hyvin:/

Mä en tiedä onko tää oire vai ei, mutta pissattaa ihan älyttömästi, sit ku menee vessaan nii se pissaaminen kestää ikuisuuden ku se tavara tulee niin hiljaa ulos! :D kellään muulla samaa?

Ekaa kertaa tänä aamuna tuntui että ellottaa. Heräsin jo klo 5,00 ja makoilin sängyssä pari tuntia oottaen kellonsoittoo.. mahassa nippaili.
Ihanaa, oireita!

...Seksiä harrastettiin vkloppuna reilun parin vkon tauon jälkeen ja eijjuma että tuntui taivaalliselta! Orkutkin oli ihan uskomattoman voimakkaita :P
Mies sanoi, että tunnun ihan erilaiselta, jotenkin kosteammalta ja pehmeämmältä.. mikä kuulemma hyvä juttu. No jaa, itsellä tuntuma ei hirveesti ollu erilainen, mut oli kyl tosiaan mindblowing noin niiku muuten :D

Mies sanoi pelkäävänsä että vauvalle sattuu jotain jos runnoo.. mie huusin että eikun antaa vaan mennä.. käyny mielessäkään että alkoille vois käydä jotain?

pissaamisen tiheneminen on oire ku alkaaa jotenki painamaa kohtu siihe virtsarakkoo?? :D mun käsitys.. joo mulla varsinkin yöllä... muutenki nukun huonosti.. heti kun löytyy hyvä asento niin heti juosta vessaan... yhtä ramppaamista ja sit keskellä yötä , aamuyöllä niin ei uni meinaa tulla... viime yönä heräsin 3aikaa... ja puol 6 lähin töihin... kyllä väsyttäää..

otuski.. luin joskus jostaki että helpommin just tulee ku on raskaana.. ja jotku tulee sillo vast ekan kerran ja jotku saattaa mont kert putkee.. jotenki oliks joku pinnammalla nii tuntuu paremmalta...

otuski, täälläkin seksi ihan älyttömän mahtavaa! Tai onhan se aina ollut, mutta nyt tuntuu jotenkin erilaiselta. Ja samoin minäkin kuulemma tunnun vielä paremmalta kuin ennen :)

Joo ei paniikkia, ei sitä vauvaa voi runnoa loppuraskaudessakaan seksiä harrastamalla, vaikka tuntuuhan se sieltä jo monesti se pää jos on raivotarjonnassa. Itestäni tuntu hassulle puuhailla kun vauva potki kylkiluita samalla :'D mut tosiaan ei oo vauvalle vaaraa :) vaikka mieshän se saattaa sanoo sit loppuajasta ettei pysty, kun se vauva siellä tuntuu.

Hannikainen_ miullakkii tippu paino 3kg vaikka ihan normaalisti söin enkä paljo kerinny liikkuu :D

Takaisin