Oireet

kuudenaikaa menin sänkyy.. aattellen uni tulloo millo tulloo :) namnam ku kuuntelin äänikirjaa ja siellä syötiii munakasta.. ei muuta ku kkeittiöön marsmars.. ja kunnolla juustoraastetta päälle :) jja keitetyt munat maistuis kanssa mut ehkä jätän ne aamulle :)

ja tänäää tein ruokaa nii innostuin popsimaa hernemaissapaprikaa pakasteesta namnam eipä ruokaa jääny yhtäää : D jatkuvasti jotaki pakko saada . ilman ei pysty olla :D

Mulla ei mitään muuta kuin kosketusarkuutta nänneissä, lämpötilojen äkillisiä vaihteluita ja itkuherkkyyttä. Silmät ovat kostuneet esimerkiksi silloin kun mies soitti ja kuulin hänen äänensä, sekä yhdelle Muumi-jaksolle. Saa jatkua näin, kiitos :smiley-angelic001

Mulla kans niin, että ei kyllä pahemmin oireita ole enää.
Plussan jälkeen sattu pari viikkoa aaltomaisesti vatsa niin paljon et kylmä hiki nousi ja makasin kaksin kerroin vessan lattialla. Sillo olin varma et meni kesken (vaikka verta/tuhrua ei missään vaiheessa tullut) mut päivystyksen ultrassa 5+4 kaikki kunnossa. Nyt sitte seuraavaks näköjään pelottaa tää oireettomuus et onko kaikki hyvin. Neljä viikkoa pitäis seuraavaan ultraan jaksaa ootella.. Tänään siis rv 8+0. :)

Täällä jatkuu hiivamainen vaaleanpunainen valkovuoto, kirkkaammilla veritipoilla edelleen. :( Tiistai- iltana käytin Canesten hoidon. Tosin ei se mulla ennenkään oo tehonnut. Toivottavasti ei ole menossa kesken. :( Alkaa konstitkin loppua ton hiivan suhteen.

Ystävämme väsymys on saapunut! Muuten olo on mitä mainioin, mutta kun kello kääntyy iltaa kohti käy väsymys aivan ylitsepääsemättömäks. Esikko saakin nauttia lattialla makaavan ja "leikkivän" äitin seurasta.

Valtava väsymys ei kuitenkaan tarkoita, että sänkyyn mennessä saisi unta. Päinvastoin lähinnä, unenpäästä kiinni saaminen vie ikuisuuden!

Tou, täällä on ihan samanlaista. Väsyttää ihan törkeesti, sit kun menee sänkyyn niin helposti menee kakski tuntia ennenku saa unenpäästä kiinni. Päikkäreille nukahdan onneksi heti, ehtii nukkua esikoisen kanssa tunnin tai kaks, nii jaksaa taas. :)

Mulle on nyt tämän viikon uutuutena tullut levottomat jalat! kuinka mukavaa onkaan kun saa jumppailla koko illan ja alkuyön jaloilla, välillä kokeilen pitää niitä paikoillaan mutta sehän on mahdottomuus suorastaan! takuuvarma kanssanukkujan ärsyke! kiitos ja anteeksi.

Lyydia kannattaa kokeilla jotain maitohappobakteereita tms tasapainottavia (voide tai puikko), autto miulla ainaki.. Itelläki alkavaa tulehdusta ku on kuiva ku korppu mutta meni noilla ohi..

Heidinni täälläki oli yhtenä yönä hirvee tuska mahas ja iha hiki tuli mutta meni ohi nopeesti..

Käytän jatkuvasti maitohappoja nieltynä ja nyt olen niistäkin tuplannut annoksen. En löytänyt apteekista (??) oikeita kapseleita alapäähän, joten olen pistänyt noita syötäviä kapseleita sinnekin. Käytän myös Multigyn Actigeliä, joka normaalisti on vaivaa ehkäissyt. Canesten voidetta en halua enää käyttää kun se tuntuu vaan ärsyttävän.

Mua väsyttää myös todella kovasti ja nukahtelen tuon tuosta töiden jälkeen sohvalle, tai kesken telkkuohjelmien. Öisin olen nukkunut paljon ja sikeästi. Saatan helposti nukkua päiväunia kaksi tuntia, nukahtaa taas klo 22 ja nukkua kellon ympäri.

Tuommonen lactal balans (apteekista), voi käyttää raskauden aikana. Multi-gyn tuotteetkin on hyviä, niissä on erikseen se flora plus viiden tuubin pakkaus joka auttaa hiivaan yms

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    877.7 KB · Katsottu: 21
2pvää pahoinvointi ollu tiessään. Aamuyöstä heräsin menkkakipuihin. Helpotti kun rakko tyhjeni,mutta vielä välillä niitä tulee. Heti alkaa kauhea huolehtiminen kun ei oireita ole ja menkkamaista kovaa jomotusta tulee.

Tänään shoppailureissulla ihan hirveän paksua valkovuotoa. Semmosta tatinaa. Ihan ku räkää :/ Haluisin nyt tietää onko muilla vastaavaa?

Tänään aamulla en pitkästä aikaa oksentanut. Mut nyt oon alkanu ravaa öisin vessassa ku rakko täyttyy ja olo on turvonneempi.

Se näyttää ihan limatulpalta. Joskus ei tuu yhttää, ja joskus sitte niittenkkii päivien eestä. :D

Takaisin