Oireet

Mulla on tänään ekaa kertaa palellellut pitkin päivää ja aamulla vähän juili päähän. Toivottavasti ei tarvis päänsärkyä joutuu kestämään.. muutenkin aika harvoin, tuskin milloinkaan moista vaivaa (ONNEKSI)..

Pahoinvointia saati etovaa oloa ei ole ollut, onneksi, täytyy sanoa. Vaikka vähän mietityttääkin..

Muakin on palellut tänään, töissäkin ihan kananlihalla kärvistelin ja kotona oon viihtynyt viltin alla. Etova olo on melkeinpä kadonnut (se pienikin). Mulle on jäänyt ovistestejä kaappiin, tein kokeeksi yhden sellaisen niin ainakin se näyttää todella tummaa plussaa edelleen. :)

Ei tässä mitäään oikeeta hätää ole, jotenkin itseäkin huvittaa tää yliherkkyys. :D

Itellä ei juurikaan ole mielialat heitelly paitsi eilen, panen sen yövuoroväsymyksen piikkiin. Illalla teki mieli huutaa kaikille ja ketutti niin vietävästi mut sainpas nieltyä sen ni ei tarvinu pahoittaa muiden mieltä :)

Paino on noussut ainakin kilon. Tuntuu että maha pömpöttää. Toisaalta kiva mut ei tarttis vielä kuitenkaan näkyä :D muilla samaa?

Ei näy mitään. Housutkin lököttää. Paha pahoinvointi tiristänyt mut rusinaksi.

Otin sea band rannekkeet kokeiluun... katsotaan onko apua. Tosin aika hankala arvioida, kun olo käynyt tukalammaksi päivä päivältä. Niin miten sitä nyt tulkitsee onko apua... ettei huonone vai?

Mitä lähemmäs neuvolaa päästään, sitä enemmän mua alkaa pelottaa se että tuolla ei ookkaa kaikki hyvin! Kun nää oireetki on tälläsiä, noh, ei niin vahvoja. Vaikee selittää :D se ar-ultra ja sykkeen näkeminen helpotti hetkeks, mutta ny pelottaa taas :(
Tulis jo se ens maanantai äkkiä..

Ps. Lahjoitetaan ihan järkyttävät ilmavaivat hyvään kotiin!

Mimi, mulla on ihan sama. Meillä on perjantaina ensimmäinen virallinen käynti ja mitä lähemmäksi se tulee niin sitä enemmän mua huolettaa. Ja vaikka mulla on ollut aika järkky olo tässä viimeiset päivät niin ei se huolta poista silti. Varsinkin, kun tänään menee ihan kivasti ja oon kakonut ainoastaan vaippa vaihtaessa. On tää yhtä, tsemppiä meille :rolleyes:

ttäällä ilmavaivat vähän hellittäny .. lauantaista menny 6litraa maitoa... himottaa vaa... varmaaa kalsium pulaa on :D ennen en oo yhtäää juonu tai harvoin:)

No mutta raskaana tässä ollaan, ku kerta sykekki on jo nähty ;) eikös sekin pienennä km riskiä jo paljon, kun sydän alkaa lyödä?

Ainii, mun naama on alkanu taas kukkia JA noi pirun näppylät on taas levittäytyny yläselkään ja rintaan! Näin kävi esikoistaki odottaes, sillon ei haitannu kun LA oli maaliskuulla, niin sai pitää pitkähihasia, mutta kiva ny sitte enskesänä. :D suuret on murheet taas :D :D

Pitikin mennä sanomaan ettei oo muka kunnon oireita. Tässä pohdin että pysyykö aamuset hapankorput ja appelsiini mehu mahassa vai ei.. :( :D yök.

Apua, tänään huomasin vessassa ekaa kertaa minkään näköistä vuotoa. Se oli hennon kellertävän rusehtavaa ja neuvolatäti ei ollut asiasta huolissaan, mutta löytyykö palstalaisilta kokemuksia vastaavasta vuodosta? Suurin pelko on tietenkin keskenmeno, liittyykö tämän kaltainen vuoto siihen? :sad010Äsken vessassa en huomannut minkäänlaista väriä paperissa.

Eka neukku oli tosiaan tänään ja ainakin pissanäyte oli OK. Muuten mua on vaivannut iltaisin pieni etova olo sekä arat rinnat. Menkkamaisia kiputiloja on edelleen silloin tällöin. Hajut ovat toisinaan voimakkaampia kuin ennen ja väsyttää koko ajan, tosin en tiedä sitten johtuuko se raskaudesta vai stressistä. Vuoto aiheutti tietenkin lisää stressiä, vaikka tiedän, että se on normaalia. Mutta epäselvää on, millainen vuoto on vielä OK, kun eka raskaus kuitenkin on kyseessä.

Mulla vuosi alussa kolmannessa raskaudessa monta päivää ruskeaa vanhaa verta. Paniikki tietty päällänsä siitä, mutta osoittautui vaarattomaksi. Monilla on alussa vuotoja. Niin kauan kun ei paljoa tule (menkkamaisesti) tai ole kunnon kipuja, niin en kovasti huolestuisi. Peukut pystyssä, että olisi vaaratonta!

mua masentaa tää haluttomuus... haluaisin haluta :/ kaipaan kummiski mut ei vaa haluta :D ompas vaikeeta taas vaihteeks

Me ollaan harrastettu seksiä kerran raskauden tultua ilmi. Eilen tuntui että saattais vähän haluttaakin, mut uni vei voiton. :D Oon vaan niin väsynyt ja olo on pöhöttynyt, eikä tuo mieskään oo mitään yrittänyt. Ollaan kyllä aika vähän yhtä aikaa kotona kun miehen työvuorot on mitä on... Jos mies tulee kotiin klo 22.15 ja itsellä on herätys klo 4.50, niin mielummin nukkuu. Mietittiin että kai tässä myöhemminkin kerkii, onhan seuraaviin kuukautisiin reilusti aikaa. :D

Takaisin