Oireet

Miullakkii alkanu pääkivut, taas.. Johan mie jouvuin edellisessä raskauvessa kärsimään niistä sen 9kk.. Ja tosiaan synnytyksestä kohta 5kk. Että taas alkaa uusiks. Nyt se on vaan kärsittävä se kipu. Kävin sillon pään magneettikuvissaki ja kaikki verikokeet otettiin, eikä mittää näy. Eli hormooniperästä oli se. Miulle sillon määräsivät panadolia 1g/päivä ja panacodia, panacodia en ees ruvennu ottammaan vaikka ois saanu, koska on kolmiolääke.

Onneks mulle ei oo tullu tota päänsärkyä vielä! *kopkopkop* hitto se oli ihan kamalaa, kun kaksviikkoo särki päätä putkeen esikoista oottaessa :s
Ja toi yöheräily ja nukkuminen. Väsyttää, sit ei saa nukuttua kunnolla ja sit ku nukahtaa, nii heräilee vähän väliä. :(
Tuntuu ettei vieläkää oo mitää kunnon oireita. Pelottaa että kasvaako se pieni tuolla vielä. Onneks viikon päästä on eka neukku, se ar-ultra helpotti vähän tätä jännitystä :)

Panadolia saapi syyvä ja paramaxia, kaikkia paracetamolia sisältäviä mutta ei ibubrofeiinia.

Mulla ei panadol auttanu mitään päänsärkyyn, ei auttanut panacodikaan (sitä en mielelläni edes olis ottanu). Jouduin turvautumaan migreenilääkkeeseen, jota lääkäri vakuutteli että saa ottaa. Se auttoi, nyt kuitenkin harmittaa että otin ja toivon etten aiheuttanu pikkuiselle harmia :(. Imigran oli lääke, sen käytöstä raskausaikana on vain vähän tutkimuksia mutta kuulemma käytännön tieto olettaa lääkkeen olevan turvallinen..hohhoijaa.

Pitikin mennä sanomaan ettei oo ollu päänsärkyä.. Nyt se hiipi tänne. Toivottavasti olis aamulla poissa!

Mä ajattelin mennä huomenna apteekkiin valittamaan. Tarvisin ainakin nenäsumun. Voi olla, että päätä särkee senkin takia, että limakalvot on niin turvonneet ja nenä tukossa.

Iskias? Esikoisen kohdalla se tuli vasta vkolla 40 kun en päässyt enää pöntöltäkään ylös. Muttanyt rv7 ja oikea alaselkä/pakaran päältä vihloo. Sama kohta kuin sillon ja sama kohta joka opiskeluiden aikana vaivasi harjoitteluissa huonon ergonomian vuoksi. Heräsin nyt tossa ennen 3 kun mahassa menkkakivut ja hirveä pissahätä..menkkajomotukset meni oihi kun vessassa kävin? Oliko kenties täys rakko joka aiheutti jomotusta. Mutta tuo vihlonta oikealla puolella jatkuu joissain asennoissa. Yritän etten panikoisi enempiä. Selkä meni esikoista odottessa niin rapakuntoon niin ajattelin että joko se nyt alkaa vaivata :/

Väsymys. Tähän semmoinen haukotteleva hymiö. Unet ei oo pitkiä, mut voisin mennä koko vuorokauden niin, että valvon 30 min ja nukun kaks tuntia. Ja sit taas sama uusiks.

Juu, väsymys! Sain viikonloppuna nukkuu yhen yön rauhassa kun esikko oli hoidossa. Ja näytin kuulemma krapulaiselta seuraavana päivänä.....

minä ja maha, eipä käy kateeksi! Toivottavasti on nopeasti ohi menevä vaihe tuo.

Täällä alaselän ja lonkkien jomotusta ilmassa joka päivä aina tasaisin väliajoin (nyt jo?).. ensin luulin sen johtuvan harjoittamastani lankutuksesta, mutta tämä vaivaa vain välillä.

Siis tää unen tarve! Viikonloppuna 10h yöunia ja silti ainakin kahdet päikkärit pitää ottaa. Mitään ei jaksa tehdä, siis ei yhtään mitään. Sit ku ei jaksa tehdä muuta kun maata niin kroppa on niin jumissa et auts :/

Anna ja 6+2 (?)

Mä jäin perjantaina työttömäksi...ei voi muuta sanoa ku että luojan kiitos soppari loppu tässä kohtaa. Tää yöllinen issiaskipu ei hellitä vaikka koitin aamulla käydä kävelyllä, pahoinvointi alkoi...nukkua voisin koko ajan :/

Pitikin mennä sanomaan pahoinvoinnin loppumisesta. Tänään lens sit niinkin pahasti et joudun töistä olemaan pois kolme kertaa käyny oksentamassa:sick006

Muistan kans kun esikoista odotin, miten ihana asia päikkärit oli, nyt saa vaan haaveilla :D Älytön väsymys siis ja töiden jälkeen ois mukava jaksaa leikkiä ja touhuta 1-vuotiaan kanssa, ei haluis koko ajan vaan haukotella ja kärsiä pahasta olosta :(

Mie oon kans joutunu muutamaan otteeseen ottamaan Miranax-lääkettä migreeniin. Lääkäriltä sekä teratologisesta tietokeskuksesta varmistin, että se on ok, mut silti arveluttaa jotenkin kai kaikki lääkkeet raskaus aikana.

Teratologiseen minä luotan kyllä :) Kyselin sieltä viime raskaudessa myös kampaamojen hiusväreistä.

Takaisin