oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää soittaa tänään neuvolaan ja kysyä osaako ne sanoa tosta mitään, kun vieläkin sattuu. Kiitos vinkeistä!

Mullakin sattuu usein samalla tavalla vihloen iltaisin ja öisin, mutta aamuksi on kivut kyllä aina kadonneet. Olettaisin, että johtuu ihan vaan lantion löystymisestä / kohdun kasvamisesta / paikkojen valmistautumisesta tulevaan.

Näköjään supistelee taas.. Eilen tuli illasta oikeesti kipee, ei ollu semmosta esikoisestakaan edes synnytyksessä. Meni kyllä sit ohi ja ei tullu muita kipeitä, muuten oli kyllä vähän epämukava olla. No nyt aamun pyykänny ja siivoillu niin jo alko taas kiristää massua.. Semmosii sukkapuikko kipuja on kans ollu. Jippii. En taida nyt ees harkita et menisin esikoisen kaa tuonne lumeen tarpomaan. Eilen tosiaan oltiin 2 ulkoilemassa ja kävelin aika lailla tuon tyttösen kanssa, niin liekkö siksi sit illasta tuli se kipee supistus. Tällä viikolla on onneksi neuvola nii pitääpä taas ottaa puheeksi jos ei aikasemmi tartte alkaa soittelemaan. Mahassa potkitaan kyl mahdottomasti et en usko vauvalla olevan mitään hätää. Tää on niin erilainen raskaus et huh :D

Masc mulle sanottiin just noist sukkapuikko kivuista et vois olla merkki et kohdunkaulal jotain tapahtuu... toivottavasti saat levättyä niin et helpottaa supistelut. Mullakin alko taas lounaan jälkeen supistaa kun ollaan aamusta ulkoiltu ja touhuttu tytön kans kaikkee. Nyt sit hyvä syy lepäillä sovalla :)

Juu. Mulla oli näitä sukkapuikko kipuja esikoisesta joskus vikoilla viikolla.. Rv36-40 ja sit oliki 40+0 kaula kadonnu.. Soitin kuitenki nyt neuvolaan ku tuntuu et jos vähänki kävelee nii alkaa vihlomaan alakertaan. Jätti miun omalle neuvolatädille soitto pyyntöä, huomenna ku on sokerirasitus nii jos sen jälkeen sit kävisin siellä tarkistuksella. Tää poitsu kyl tykkää potkia just tuonne alas ja viihtyy jossai tuolla nivusten tuntumassa niin seki vois aiheuttaa näitä tuntemuksia.. Onneksi tuo supervilkas esikoinenkin on suostunu leikkimään äitin kanssa sohvalla. Päiväunet kun on alkanu olee aika harvinaisia äitin harmiksi >.<

kyllä ahistaa ja on hankalaa... :'( en saa kenkiä ja sukkia jalkaa, sohvalta ja autosta ei pääse ylös, koko ajan pissattaa, selkää ja alapäätä juilii :o tekis mieli hakee saikkua mut ku ei vihti ku pystyn kuiteski töissä olee...

Mua kans ahistaa iltasin, tuntuu et ei happee saa kun on niin turvoksissa. Ja ahistaa myös ihan vaan sekin välillä kun kenkien laitto jalkaan on välillä hieman hankalaa, ja lattialle ei kehtaa töissä mennä istumaan... Nyt uutena vaivana on jalkakipu, joka oireilee vaan kävellessä. Ja tietysti iltasin pahana, niin että ei voi normaalisti kävellä. Se on tuolla jossain jalkapohjassa, en osaa paremmin paikallistaa. Oli ed. Raskaudessa sama homma, sitä kesti joku kuukauden päivät.

nyt sitä sit ollaan loppu viikko saikulla... Tänää alko supistelee nii hirveesti et itku meinas päästä ja lääkäriin oli lähettävä. Rinselillä onneks kaikki hyvin mut määräys tuli et nyt loppuviikko lepoa ja vklopun jälkee katellaan uudestaan tilannetta.

Hyvä pikku myy mä katsoin ton sun aikaisemman päivityksen ettet saa sukkia ja kenkiä jalkaan mutta silti voit olla töissä :o hyvä et jäit nyt kotiin etkä yritä olla työn sankari :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

no joo oon luonteeltani sellanen etten mielellään hae saikkua ja koitan sinnitellä töissä, mut nyt tajusin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen:) nyt ku malttas vaa ottaa iisisti... Koko ajan ku pitäis olla jotain tekemistä... :o pitäiskö munki opetella kutomaan, onneks on tyhjä ristikkolehti odottamassa :)

Pikku myy: tee joulukortit valmiiks nyt tai keksi jotain muuta askarreltavaa! Niin mä teen. Oon vallannut puolet sohvasta ja olohuoneen pöydän mulle askartelutilaksi ja askartelen nyt sekä töihin, itelleni ja joululahjaks juttuja. :)

Napaan sattuu :sad001 Tuntuu ku sitä kiskottais sisäänpäin. Kolmas ilta jo putkeen tämmöstä.

Saikulla täälläkin. Selkäsärky yltyny vaan näiden kahden viikon aikana. Tänään lens sitte laatta kivusta ja siinä vaiheessa totesin, että parempi lähtee lääkärii. :(

Noh,täällä edelleen tukka tippuu päästä ja hirveä väsymys painaa.Hemppa oli alhaalla,112 eli rautaa poskeen myös verenkuva otettiin ja tarkistivat onko kipirauhasen kanssa ongelmia kun ei pysy tuo karva päässä. Onneks se oli kunnossa. Neuvolasta käskivät henkisesti valmistautumaan siihen että hiustenlähtö voi olla todella rajua synnytyksen jälkeen. Miten se voi olla tästä vielä pahempaa?! :( Sanoisinko että naisellisuus kaukana tästä. Muutenki tekee taas töitä kun yrittää totella uuteen kroppaan joka ei taivu, kipuja siellä täällä, mikään ei näytä enää hyvältä päällä jne jne. Onneks se palkinto on kuitenki tän arvosta. Tuppaa vaan välillä unohtumaan kun noita kuukausia kuitenki vielä edessä. Terv. tuleva kalju onnelllinen äiti.

Mäkin kun palasin lomalta töihin on selkäsäryt ihan järkyttävät :/ Saa nähä kauanko jaksan olla tuolla ,onneks torstaina fysioterapia,jos sais tukivyön lainaks :)

Täällä oli viime yönä kipeitä supistuksia melko pitkään n 3h. Soittelin sit aamusta neuvolaan jne ja taas jättämään virtsanäytteitä. Olis kuulemma pitänyt soittaa päivystykseen heti yöllä, mut olin joteki hirmu väsyny ja vähän paniikissa ni en älynny soittaa. Onneks huomenna on ru, kattovat sitten siellä mikä on kohdunsuun tilanne. Vauva on potkinu tänään, mut viime yönä oli kyllä pieni paniikki päällä et mitä nyt käy ):

Oon kyllä kuullu, että hiuksia voi lähtee rajustikin. Kannattaa varautua pahimpaan, mutta pidetään peukkuja. Voiskohan kampaamotuotteista olla apua tuohon? :) Toivottavasti Tiada saat apua. Täällä ei ollu nlalääkärille aikoja ennen ens vkon loppua. :(

Mitähän auringonpilkkuja nyt on, kun monella suunnalla tuntuu olevan hankalaa. Mulla on kaiken muun lisäks hävinnyt jatkuva syöpötys, ekaa kertaa sitten plussauksen. Woot?

No niin, olishan tää pitänyt arvata! Olin niin väsynyt illalla et menin nukkumaan jo puol kymmeneltä mut kropan mielestä ne oli näköjään vaan myöhäset päikkärit eikä nyt enää saa unen päästä kiinni ei sitten millään! :(

Takaisin