oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Parasetamolista tuli mieleen et jenkeissä sitä myytiin nimellä Acetoaminophen. Eli jos jostain maasta ei löydy parasetamolia, acetoaminophen on samaa tavaraa :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Joo, ja kun kysyy ni paracetamol aika useessa maassa kuitenkin ymmärretään. :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

No niin. Mulla on sitten jonkunmoinen bakteeritulehdus. Tarkemmin ilmeisesti selviää keskiviikkona, kun nieluviljelyksen tulokset tulevat. Ei vois kyllä pahempi olo olla. Kurkku kipeä, kuume nousee iltaisin yli 38 asteeseen, kaikkia lihaksia särkee, päätä särkee, alavatsaa jomottaa ja lisäksi oon nyt saanu oksentelun kehiin, kun koko raskaus on tähän asti menny ilman oksentamista. Oloo ei pahemmin helpota se, että ruokaa ei kerta kaikkiaan tee mieli ja senkin mitä saa syötyä, joutuu kohta oksentamaan. Yritän pitää huolta, että nestettä menis sentään riittävästi. Sain jotkut antibiootit, jotka rupee toivon mukaan puremaan pian.

Täälläkin tullu flunssa kylään :( Sinänsä hauska reissu ku siel oli harjottelija,joka halus kattoo mun neuvolakorttii ku ei oo koskaa nähny semmost :D Tietty näytin :)

Tääl vaan pahoinvointi jatkuu.. Oksentaminen myös.

Paranemisia teille flunssan kourissa kärsiville :)

Syökö kukaan rautalääkkeitä nyt raskauden aikana ja jos ni tablettina vai nestemäisenä? Mulla tabletit käytössä viimeistä levyä ja miettiny josko pitäis vaihtaa nestemäiseen ku ei imeydy kunnolla (uloste mustaa) :o Se nestemäinen kuulemma imeytyis paremmin...

Täällä ainakin joku puhui harjoitussuppareista. Ensikertalainen kyselee, että miltä ne tuntuu ja miten ne tunnistaa? Kokemusta suppareista on vaan keskenmenon yhteydestä. Niin kovat supparit kyllä varmasti tunnistan... :sad001

Apua, flunssa iskemässä ja viikonloppuna pitäisi olla Berliinissä! Millä keinoilla tän saisi äkkiä kuriin? Ilmeisesti mitään flunssajuomia tms ei saisi juoda..? Entä jos ottaa isoja annoksia C-vitamiineja?

Pahoinvointi ällötys se on taas tullu tännekki, en oo oksentanu mut pitkin aamua saanu kyl pidätellä, töissä pahin on suklaa.. Ihan hirveetä kun joka päivä joudun käyttämään sitä, kolme päivää enää onneks :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kohdun aluetta alkaa kiristää ja muuttuu raskaaksi ja maha menee tosi palloksi aina harjotus supistusten aikaan. Välillä hieman epämiellyttävän tuntuista. Esikoisesta ei kyl ollu varmaan ollenkaan paitsi vti:n aikaan.

Solfiza c vitamiinia saat syödä isojakin annoksia ei oo vaaraa yliannokaesta kun on vesiliukoinen

mulla ollu kans kohdun kohdalta ehkäpä jo vähän inhottavasti nippailee... Tiedän kuuluu asiaan ku kohtu kasvaa, mut välillä vaa pistää miettii et onko kaikki kunnossa ku nyt kahtena iltana peräkkäin monta tuntia nippailee ja kiristää...

Pikku-Myy: Mä oon syönyt alusta saakka Obsidania, kun hemppa alimmillaan oli 83. Mulla ainakin toiminut hyvin. Pari viikkoa sitten neuvolassa taisi olla jo yli 120. Syön silti edelleen rautaa, kun alun väsymys oli niin jäätävää, etten tosiaan halua sitä takasin.

Kaykay: Mulla harjotussupparit nostaa sykettä, kohtu muuttuu piukeaksi ja joskus tuntuu painon tunnetta alapäässä. Kyllä ne sitten tunnistaa, kun ekat tulee. Mulla siis jo 5. raskaus menossa ja harjotussuppareita olen tuntenut vain tässä raskaudessa ja edellisessä.

mulla ollu kans tuo obsidan. Nyt kävin hakee nestemäistä. Kokeillaan jos ois parempaa.

Mulla tuntuu lähinnä supparit niin, et tunnen jännän paineen alavatsassa ja kiristää - menee pinkeeks. Ei onneks oo kipeitä :)

Mulla iho kuivuu nyt ihan tosissaan. Sääriä saa rasvata päivittäin ja nyt näyttää, että esim. selän ja rintojen iho kuivuu myös, samoin päänahka. Joka paikka siis kutiaa koko ajan. Normaalisti rasvaan sääriä ehkä viisi kertaa vuodessa ja muuta vartaloa en rasvaa lainkaan. Olenkin nyt hakenut apteekista kunnon rasvaa, mutta ajattelin huomenna neuvolassa vielä kysäistä asiasta. Onko muilla ihon kuivumista??

Takaisin