oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näköjään on kasvot ja kädet täytyy siis palata ahkeraan rasvaamiseen

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ottakaa asia puheeksi neuvolassa voi olla että saatte reseptin rasvoille (tulee myös halvemmaksi)

Mun taas ei ole tarvinnut vielä rasvata ollenkaan vaikka normaalisti ihoa kiristää jo tässä kohtaa syksyä niin paljon että tulee ratkeamisen tunne ja kutian ihan hervottomasti. Nyt on jotenkin helpottanut se. Naama tosin on edelleen kuin perunapelto, näppyjä aivan joka paikassa ja kipeitä! Lisäksi tutuu että naama on se joka kuivuu, kiva yhdistelmä siis näpyt ja kuivat laikut. En enää tiedä mitä tälle teen...

Mullakin on atooppinen iho, joka oli jo ennen raskautta huonona, mutta raskaus on vain pahentanut asiaa. Ja mä kun toivoin niin että hormoonit sais ihon kuntoon. Onneks pääsen nyt syksyllä valohoitoon niin saisin ihoa talveksi edes kohtuulliseen kuntoon :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Mulla ei iho oo näkyvästi kuivunut; ees sääret ei hilseile, kuten normaalisti tähän aikaan syksystä alkaa käydä. Nassu on kyllä rasvainen, mut ei juuri normaalia pahempi alun perunapeltovaiheen kaikottua.

Oon kuitenkin rasvaillut pari kertaa päivässä varsinkin mahaa, lantion seutua ja reisiä. Helppo muistaa, koska maha kutiaa ja rasvaus helpottaa. Toivon, että ahkera rasvaus myös edes vähän ehkäisisi raskausarpia. En kyllä oo tän suhteen kovin toiveikas, koska muistutan jo ekan raskauden jäljiltä seepraa, vaikka silloinkin lotrasin ties missä öljyissä ja voiteissa.

Tissit on myös paisuneet jo ajat sitten hädin tuskin B-kupista D:ksin. (Edellisellä kerralla mentiin E:hen saakka; sitä odotellessa.) Rinnat on arat ja niin painavat entiseen verrattuna, että rintojen alus on hiertynyt ikävästi. Tissien alla on sellaiset punaiset aristavat ja kutisevat juomut, joita hoidan Bebanthenilla ja talkilla.

Mulla on kulmakarvojen kohdalle ilmesteny hirveet kutisevat ja hilseilevät läntit. Muuten mun naama on pinnalta rasvanen ja siitä huolimatta kuiva. Mut sentään päänahka voi paremmin kun hetkiin.

Mun tissit paisunu DD:stä I:hin :/ otin asian puheeks tost ihost neuvolas,mut lääkäri pystyy vast tekee sille jotain :/ tosi kiva ku oon saannu sen jo kerran kuntoon valohoidoil ja taas sama rumba alkaa :(

Muokattu viimeksi:
Voi surku tiada, milloin pääset lääkärille ?

Tossa kuukauden päästä on toi neuvola lääkäri :( Ei mulla onneks oo ihan niin pahana mitä viime kesästä nyt on vaan noi käsivarren taipeet ja kaula :(

Ei vissii tee muutto hommat nyt hyvää, maha meinaa olla sika kipee :/ ja tänään on jostain syystä kaikki mitä yrittäny syyä pistäny yökkäämään voimakkaasti :o

Jep! Ressitaso vaa nousee ku sohvanpohjalla makaa, mut ennemmim viikonloppuna pistän porukat ym hoitaa muuton loppuun ku ite riskeeraan milläänlailla ja kärsin kivusta

Voiko tässä vaiheessa tuntee vaavin liikkeet? :) Ihme muljuiluu vatsassa ollu kahtee otteeseen :/

Sormet on ihan turvoksissa. Otin jo sormukset pois, kun alkoi kiristää. Toivottavasti ei naamasta näy turvotus! Jalat on vielä ihan ok, mutta huomaan kyllä olosta, että on paaaaljon ylimääräistä nestettä kehossa. Kaiken huipuksi viime yönä mies vähän leikki rinnoillani ja sanoi, että toisesta tuli jo jotain ulos :D Jos joskus vielä epäilen olenko todella raskaana, niin tänään on sellainen olo, että JEP, todellakin olen!

Joo oon kans huomannu että sormuksia ei kannata ainakaan laittaa kun lähtee kävelylle -> sattuu ihan hulluna ottaa ne pois. Aamullakin voi olla ettei mee sormeen aina. Vaihtelee tosin päivästä riippuen.

Takaisin