oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mama88 oo onnellinen jos sulla hiukset voi hyvin. Mulla on niin hirvee hius kato menossa, ettei tosikaan. Enimmiltä näppylöiltä oon onneks säästyny :)
Ja koko alku raskauden vaan eto ja kuvotti, mut nyt sit alkanu tuleen toi pöntön halailu. En tykkää yhtään :(
Ja sitten alko selkäkin viellä kettuilla, kun liukastuin koiraa käyttäessa. Mitäköhän viellä kerkee tulla...

Eli mullakin on toivoo viellä :) Kolmen neidin odotuksesta kun tosiaan tukka oli aivan ihanan tuuhee ja paksu, nii kai mä nyt sit poikaa ootan tän tulevan kaljuni kanssa :grin

Viikko sitten luulin, että sain hiivatulehduksen. Ei mennyt ohi hoidosta huolimatta, joten kävin lääkärissä, joka totesi sen bakteerivaginoosiksi (tosin ilman testejä). Antoi antibioottivoidetta. Sen oireet on nyt onneks jo lähes kokonaan helpottuneet.
Tänään sitten on kurkku ihan julmetun kipee ja lihaksia särkee... Olo on sellanen, että tekis mieli vaan itkee. Mieskin lähti aamulla viikonlopuksi reissuun. Kuka mulle kävis kaupassa... Äh! Ei kiva! :(

Tsemppiä kaykay! Mullakin kamala flunssaviikko ollu. Onneksi testejä tehtiin riittävästi niin ei oo tervinnu panikoida mistään vakavasta. Mutta ihan hirveetä olla kyl kipeenä raskausaikana ja varsinkin reissussa. Nyt oon onneks jo kotona lepäämässä.

Manna, onko sun olo jo parempi?
Mulla nousi tässä illan aikana kuume 38,5 asteeseen. 1000 mg:n Panadol laski kuumetta vain 38,2:een. Tulee huoli sikiöstä...
Täytynee lähteä uudelleen lääkäriin. Jos vaikka toi diagnoosi bakteerivaginoosista olikin väärä.

Joo mulla ei oo ollu kuumetta kun yhtenä yönä nous 38 ja otin kans 1000mg panadolia. Mulla aamuksi kuume laski 37:ään. Kannattaa varmasti ottaa yhteys lääkäriin jos ei panadol tehoa. Sitä lääkettä voi kyllä ottaa , olikohan 8 vai 6 tunnin välein ton 1000mg. Mulla oli keväällä tollanen tosi paha virustauti jossa kuume pysy kans kokoajan noin korkealla. Mulla kans oli huoli sikiöstä nyt kun kuume nous heti noin korkealle, mutta kuhan ei kuume nouse tota korkeammalle, niin ei varmaankaan vaarallista. Toivottavasti sullakin olo jo helpottanut. Mulla edelleen flunssaa ja sikäli kamala olo, mutta ei kuumetta onneksi.

Esikoista odottelen ja nyt menossa rv 13+2.Ei mitään kummempia oireita oo ollu.Ainostaan ihan alussa oksensin kerran ja se oli siinä.Nyt ollu vaan vatsan nipistelyä joskus ja pissalla saa ravata yölläkin sen 3-4kertaa :)

tänne tullu nyt toi selkä kipu ja varsinki alaselkä :/ armoton juiliminen ku töissä joutuu olee jaloillaa melko pitkiäki aikoja putkeen:(

Panadolia saa ottaa 1g (1000mg) sen 3xVRK maksimissaan :) 6-8h on se väli suunnilleen.
Buranaa voi ottaa KERTALUONTEISESTI muutamia kertoja tokalla kolmanneksella, on siis turvallinen kyllä mutta kuurinomaista pitkää käyttöö pitää välttää. :) buranan ja panadolin saa ja voi ottaa yhtä aikaakin :) koska on eri vaikuttava aine. Eli jos on jäätävä päänsärky eikä panadol auta 1h sisällä ollenkaan ni se voi auttaa kun ottaa buranan samaan syssyyn. :)

Täälä pahoinvointi helpottanut vihdoin hieman. Pissalla saa juosta yölläkin useampaan otteeseen :D harjoitussuppareita on ollu muutamia, liikkeitä en tunne vielä. Selkä on antanut kerrankin mun olla rauhassa (jee!) mut väsymys on hurjaa :D päänsärkyä ajoittain :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Joo mullakin toi selkö kipeytyy helposti ja eilen illalla käytiin kävelyllä preheen kanssa, niin jo 500m vaunujentyöntämisen jäkeen alkoi mahakipuilla. Toivottavasti oli poikkeus, kun tuntuu aika kauheelta, jos jo tässä vaiheessa alkaa normaali liikkuminen vaivata.

Selkäsärkyyn kantsii kysellä neuvolasta vinkkejä, mulle sanoivat et saan tukivyön apuvälinelainaamosta heti ku tarve tulee :)

Istuminen on yleensä alaselkävaivojen kanssa se pahin.

Täälläkin selkä-, niska- ja päänsärkyä. :/
Nälkäpahaolo iskee välillä puun takaa ja väsyttää niin pirusti etten meinaa saada mitään tehdyks. Nytki voisin vaa nukkua...

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app

Tiada, eri kauppanimiä on Paramax, paratabs, panadol forte, panadol on kaikki samaa paracetamol vaikuttavaa ainetta sisältävää lääkettä :)

Jodelie, olisko niska-hartiahieronnasta apua ? Jumpat, venyttelyt? Tyynyn vaihto? :)

Joo näin mä muistelin :) en vaan käytä ku ns.hätä tilanteessa särkylääkkeitä,mut kumminki :) Mulla on kotona semmonen "pieni kiinalainen" se on sen kutsuma nimi hieromatyyny ja voi että mä rakastan sitä :) <3 saakoha sen ottaa synnytykseen?;D

Tiada, joo, ja siis tuo paracetamol on raskauden alusta loppuun asti turvallisin kipulääke. :)
No voithan kysyä ja miksei saisi ;) mimmonen siis se on?

Se on semmonen musta nahkanen tyyny jossa on sisäällä semmoset pallot jotka hieroo molempiin suuniin ja suunnan saa ite valita :) pistorasiassa se pitäö kyllä olla kii

Takaisin