oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komppaan Mjua, ei kannata ootella turhaan tommosissa!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Veikkaan että flussa iskenyt nyt rajumpana. Onneksi kuume laski panadolilla. Meen nyt kuitenkin antamaan uuden virtsanäytteen ja ottavat sen nieluviljelyn ja verikokeetkin varmuudeksi. Toivottavasti ei onis kuitenkaan mitään pahempaa.

Hyvä hyvä, mäkin saan mennä antaan uusintanäytteen aamuvirtsasta mukavaa pidättelyä kun heräsin viime yönäkin 2 kertaa vessaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullekki tulee tänää viljelyn tulokset. Sain kyl reseptin jo sillo ma niin käyn sen hakee nyt tänää valmiiks. Ku eilen en saanukkaa vielä tuloksia. Kaks lääkettä antoi maanantaina kotiin ja ne jo vähän helpotti nii varmastikki jotain siellä sit on..

ei voi voittaa, virtsiksen oireita ja uusinta naytteita, kiva polkea aamulla ensin 20 min mukulakivikatua metrolle josta sitten viela vartin matka laakariin, ma varmaan syon varnaan kaikilta vastaantulijoilta paan yon pidattelyn jalkeen kun normaalistikin nyt raskaana heraan vahintaan kerran yossa vessaan, joskus jopa 2..
Olotilaa mukavasti piristaa 2 viikkoa seuranain ollut hedari, joka tuskin on oire muusta kuin sikajumissa olevasta niskasta kun lihakset on kuin viulunkielet ja panadol onneksi helpottaa muttei niitakaan viitsis harva se paiva nappailla, onneks uusintahieronta torstaina niin josko se auttaisi..
Onko kellaan muulla tata hedari riesaa kiusana?
On taa raskaus niin hehkeeta, nyt join kupin kahvia niin hetkeksi helpotti hedaria mutta nyt oksettaa :D
Samoin huomasin etta aamulla ns. liian tyhjaan mahaan veden juominen 2 lasia saattaa laukaista oksentamisen vielakin, vedin aamupalan 7:30 kotona, pienen maustamattoman rahkan jossa kiivia, ruishiutaleita ja oljya ja tulin toihin ja 9:00 join 2 lasia vetta palsussa, sain ihan todenteolla nieleskella ettei tarvinnut lahtea vessaan paastamaan purjo annikkia vapaisiin vesiin.
Huoh kiitos ja anteeksi avautuminen, josko huomenna olisi jo parempi paiva :D

Siinä ja rajalla et jotain siel on, mut lääkäri sanoin et syön kuurin niin helppottaa sitten nää oireet kun niitä kuitenkin on. Vähä meinaa aina huoli iskee vauvasta, mut väsymys, tissikivut + hajujen yökkiminen kyl meinais et kaikki on ihan kunnossa. Liikkeitä oon ehkä jotain satunnaista täs tuntenu mut ei kyllä varma voi olla kun istukka on tuossa edessä. Seki ku ei liikkeitä viel tunne niin meinaa
Huolta nostaa, nyt ku ollu noita supistuksia ja alavatsakipuja. No viikon päästä neuvola :) tänään poksuu rv 15 jos uskoo viime uä mittoja, laskevatkoha ne neuvolassa kuitenki kierron mukaan? Ku ei la. Kuiteskaan vaihtunu..

Mulla kans kauhee huoli masukista, toivottavasti sillä kaikki hyvin. Maanantaina vihdoin neuvola, jospa kuulis taas sydänääniä. Toivottavasti mieskin ehtis sillon mukaan. Mä kun en oo tuntenu vielä mitään liikettäkään ja nyt tää tauti päällä. Miltä ne liikkeet ja supistukset oikeen tuntuu? Pientä alavastsa ja alaselkäjomotusta mulla nyt ollu kans.

Huomenna sit valmistuu nielu- ja virtsaviljelyt, mutta alustavasti virtsatesti näytti kai negatiivista. En sit tiiä mitä noi vihlonnat on. Veriarvot vissiin ok, paitsi valkosoluja veressä mutta kuulemma raskaana ollessa voi olla tavallista. Tulehdusarvo oli 8, eli ei paha. Ehkä tää on joku virus.

Ihan hirveetä oli kyllä se nielunäytteen otto, kun tikku oli jo suussa sano viel et anna vaan sen oksennusrefleksin tulla. Just... paniikkihan siinä tuli ja kiskoin sen näytteenottajan käsiä mun kurkusta. Oksennusrefleksi kun tuoreessa muistissa. Oliskohan se oikeesti halunnu ykät päällensä...

Joo ja eiköhän noilla pikkusisseillä oo kaikki kunnossa nuo tulehduksetkaan harvoin isoa vahinkoa saa aikaan kunhan vaan hoidetaan pois. Onneksi sullakin manna pian on neuvola niin pääset varmistumaan että kaikki on hyvin :)

Mulla ainakin särkee päätä, joka helvetin päivä. Ei töissä, mut heti kun kotiin pääsee niin PUM se alkaa. Ja tänään taas tuli ruskeeta vuotoa..en mä tiedä mitä tässä pitäisi tehä, alkaa olla jo aika väsy tähän tilanteeseen.

Mulla kans on nyt ollu kolme viikkoo tää mukava päänsärky. Migreeniä kun on muutenkin ja nyt saa ottaa niitäkään lääkkeitä, nii tää tuntuu todella mahtavalle.
Ja sitten viellä tänä aamuna ennen töihin lähtöä päätin laatottaa vessa, kissan paskan takia. Olipa eka kunnon yrjö.
Ja oon nyt kaks pissanäytettä käyny jättää ja yllätys kummastakaan ei oo viljely tuloksia laitettu mihkään.

täällä kans mielialat vaihtelee siihen mallii et sen on huomannu varmaa naapuritki. Joka päivä pimahtanu ihan ihme asioista kotona ja sit mies ihan hermona huutaa ku mulla ei oo enää hermoja yhtää.. Ei ees koira ymmärtää et tää kuuluu asiaan, enkä voi sille mitää ku käpy palaa ni se sitte kans palaa... Ja minä sitte itken joko vessassa tai peiton alla :(

Migreeniin ei auta kun vetää grammanen para-tabs ja painua nukkuun pimeeseen ja hiljaseen huoneeseen. Mikä ei ainakaan meillä noitten neitien ansiosta onnistu.
Tosin jos on kesällä ollu paljon tuulettimen edessä, niin niskat voi olla niin jumissa, et sit ei auta kun hieroja. Mikä on mulla ainakin seuraavana listalla, kun vaan löytäisin sopivan raon :)

Mulla näköjään tepsii vauva annos eli 500 mg parasetamolia mutta on se ärsyttävää kun melkein joka päivä on hedari josko hieronta auttaisi seuraavaksi kokeilen akupunktiota :)
Mä samaistun tuohon kun käpy palaa niin se palaa, omasta mielestä olen oikeudenmukainen enkä räyhää turhasta mutta reaktion ja raivarin laajuus saattaa yllättää myös raivottaren itsensä :) nää kuuluu kuvaan kai nämäkin. Lohduttaisiko teidän puolisoita tietää että enää x kuukautta jäljellä ?

Mun kävyn palamiset on lähinnä sellasia et vaan möksähän ja jätän hommat sikseen ja mökötän pitkän aikaa... :o siihen se ukko sit hermostuu ku en vastaa sille mitn ja alkaa mesuaa ku mulla ei oo hermoja yhtää. Niinku esim tänää ku alettii vauvan huoneesee vaihtaa tapettia, en ees muista enää mistä pimahin mut siitä se sit taas lähti... Kyl mä sille koitin selittää etten voi mitn ku käpy palaa ni se palaa et koittaa vähä ymmärtää. Jospa tää tästä, pitää koittaa itekki vähä purra hammasta vaikka kui mikä kyrsis mutta ku ottaa päähän ni sillon ottaa ja kaikista veemäisintä on ku ei ees tiiä mikä potuttaa :D

Pikku_Myy85: Tuttu tuune.. eilen kun tein makatooni laatikkoo ja olin ottamassa sitä uunista nii se ritilä petti ja se putos askeleen alemaks ja siitä mä sit kuikustuin mun miehelle kun se vaan seiso siinä vieressä ja toljotti.. sanoin sille kyllä ihan suoraan että voitko painua vittuun mun silmistä nyt heti ja se tajus heti lähtee pois.. minuuti sen jälkeen aloin itkee että kuinka ilkee mä sille olin ja pyysin anteeks.. Tää on kyllä aivan kamalaa tää mieli alan vaihtelu.. eilen kun alettiin katoo sitä erinlaiset äidit ohjelmaa nii jo ihan alussa mä vaan aloin vollottaa ja mies vaan nauro ja räkätti kuinka herkkis musta on tulle..

Päänsärky on täälläkin ollut riesana nyt reilut kaksi viikkoa :( Panadol on ihme kyllä auttanut, kun aiemmin siitä ei ole ollut mitään apua. Repäisykipuja on myös alkanut olemaan enemmän ja kaikenlaista nipistelyä/jomottelua kohdussa. Mutta kyllä tuo mahakin kasvaa sitä vauhtia ettei ihmekään :) Myöskään entisestä seurapiirirakosta ei voi enää puhua :D Mutta siinäpä ne. Helpolla oon päässyt ja pitää nauttia siitä <3

Hedariin heräsin minäkin tänään enkä jaksanu minnekään lähteä. Panadol kun ei oo mulla kauheesti päänsärkyyn auttanut niin turhaan sitäkään viitsi ottaa. Muutenkin väsynyt ja flunssanen olo, pakko levätä joskus. Molemmat viljelyt oli negatiivisia, eli astetta pahempi flussa vaan tais iskeä. Lepäilen nyt ainakin tän päivän vaikkei kuumetta onneksi olekaan.
Nyt sängyssäkin kummasti tuntuu että kohtu painais jo navan kohdalla, en kyllä tiiä voiko se olla jo niin ylhäällä.

Noniin käytiin uusi näyte antamassa pika viljely ja sokeri prode ym oli siistit mutta viljely paljasti e-colin aiheuttaman tulehduksen ja siihen selexidit viideksi päiväksi ja koska tämä lääke altistaa myös hiivatulehsuksille lähti mukaan myös maitohappobakteereja.
VTi on yleensä mulla tosi raju, tunnin sisään eka oireista mulla on korkee kuume en pysty seisoon suorassa ja pissaan verta, nyt tämä tulehdus olisi saattanut jäädä huomaamatta pitkäksi aikaa ellen olisi osannut epäillä asiaa. Loppu hyvin kaikki hyvin toivotaan että kuuri puree ennen lomaa joka alkaa ensi viikolla :)

Takaisin