Mulla on edelleen tosi väsynyt ja surkea olo. Oltiin viikonloppuna sukuloimassa ja yrjö pysyi poissa ku oli leikittäjiä, ruoka valmiina eteen ja mies vaihtoi kaikki kakkavaipat. Olin silti tuhottoman väsynyt ja huono olo oli. Ja vilu. Nyt kun arki alkoi ja piti jaksaa pojan kanssa kotona eilen (ja tänään ja huomenna jne.), niin yrjö tuli takaisin. Tänään tehtiinkin suosiolla niin että lähdettiin ulos syömään

Turvotusta ja ummetusta on. Tänään on vähän selkä jomotellut, tai ei se edes satu, siellä vaan tuntuu jotain. Nyt oon parina yönä nähnyt unta vauvasta, toisena yönä se oli ihan meidän esikoisen näköinen poika. Viime yötä en enää muista. Illat on pahimpia, kun päivän on "jaksanut" ja illalla mies tulee kotiin niin se meneekin mun osalta makaamiseksi ja ruikuttamiseksi. Nyt on sellanen olo että jos tämä meneekin pieleen niin suutun kun olen niin kärsinyt

Mun on kans tehnyt mieli salmiakkia ja muutaman olenkin silloin tällöin syönyt, esikoisesta en koskenutkaan

Nyt on 9+3, to on verikoe ja 2 viikon päästä nt-ultra, iik. En muuten tiedä että onko mulla se MadH:n monesti mainitsema mieslääkäri ultraamassa, koska varasin ajan itse puhelimitse enkä sitten ruvennut kyselemään, esikoisesta pyysin eri lääkärille. Nytkin puhuttiin th:n kanssa että jollekin muulle (th:n aloitteesta vielä) mutta hän ei sitten löytänyt sopivaa aikaa ja sovittiin että itse soitan. Toivottavasti siis ei ole tämä H:lla alkava äijä kyseessä.
Muokkaus. Onkin 9+4, tickerissä eri luku, jonka luulen pitävän enemmän paikkansa mutta sen näkee sitten parin viikon päästä :) Muutan sen sitten oikeaksi.