Ollaan opetettu uutta kissanpentua pihalle käymään asiolla. Kun heti aamulla herättyämme kissi alkoi kuopia hiekkalaatikkoaan, niin nappasin pennun kainaloon ja juoksin pihalle. Siinä kun kissa kaivoi ulkona viekussa pissipaikkaansa niin minä olin pää puskassa yökkimässä, kun juostessa tuli huono olo.
Maha oli kyllä yön jäljiltä niin tyhjä, että ei juurikaan mitään pihalle tullut. Taitaa tulla tavaksi tämä minun ja kissin aamuhetket.
Isäntä kysyi heti sisälle tullessani, että pissasiko kissa niin vastasin että joo ja minä laattasin. :) Oli miekkosella kyllä jännä ilme. 
Täällä uutena oireena on tullut, että kahvia en saata enää juoda oikeastaan ollenkaan. Muodon vuoksi pitää töissä yrittää ryystää edes yksi kupillinen kun kerran aikaisemminkin olen juonut. Kahvia olen yleensä juonut 3-4 kuppia päivässä niin nyt laskee alas vain sitruuna- tai marjateet.
Täällä uutena oireena on tullut, että kahvia en saata enää juoda oikeastaan ollenkaan. Muodon vuoksi pitää töissä yrittää ryystää edes yksi kupillinen kun kerran aikaisemminkin olen juonut. Kahvia olen yleensä juonut 3-4 kuppia päivässä niin nyt laskee alas vain sitruuna- tai marjateet.