oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu tehtiin. Voi olla, että itsekin olen siis tämän laskuvirheen tehnyt, mutta eipä sillä väliä, kun pikkuinen on vaan matkassa :)

Päivän paras uutinen tähän mennessä, kiitos Knyttet :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos kaikille! Hurjan helpottinut olen :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Alkio hedelmöittyi 27.5. Ja siirto oli 30.5

Eikä, mennään ihan samoissa melkeen, meillä hedelmöittyi 28.5 ja siirto oli 30.5!:D olisko sun la sit 17.2 kun mulla on 18.2?

Juu tais olla, olin sen verran häkeltynyt etten ihan kaikkia yksityiskohtia muista ;-) kiva kun ollaan niin samoissa :-)

Knyttet, ihana uutinen! Onnea! <3

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mua pelottaa ihan hirveesti kun oireita ei juurikaan enää ole. Kova 2 vrk:ta kestänyt alavatsa ja selkäkipu on hieman nyt hellittänyt. Kivut alko toissapäivänä ultran ja sisätutkimuksen jälkeen. Ultrassa kaikki näytti olevan ok, mutta en tiedä onko enää.

Manna,pääsisitkö neuvolan kautta ultraan nopeasti niin saisit varmistuksen, että kaikki on kunnossa. Epätietoisuus on kaikkein pahinta!

Joo en päässy. Virtsanäyte oli negatiivinen, paisi jotkut ketoaineet koholla. En päässyt edes lääkäriin. Kun tulin kotiin oli postissa vihdoin seulontaultra-aika ja sekin vasta kuukauden päästä! Ihan käsittämätöntä toimintaa täällä. Mua kun ei tosiaan se vuodottomuuskaan paljon lohduta taustani takia.

Manna, en tiiä lohduttaako mutta mulla oli viime viikolla kans tosi kovia alavatsa ja alaselkä kipuja sekä oireet katos, mutta kaikki oli maanantaina niinku pitää. Jospa siullaki olis kaikki kuitenkin ihan kunnossa <3 vaikka se epätietoisuus on ihan kamalaa :( ei ole oikeen oireita mut haluun aatella et edelleen kaikki kunnossa kun maanantainakin oli, ainoastaan alavatsa "kipuja" ajoittain. :) jaksuja <3

Kiitos masc ja knyttet tsempistä! Joo illalla vielä ajattelin että jospa kaikki olis hyvin ja kivut loppuis, no nyt kun ei oo enää tarvinnu parasetamolia niin sit huolestun liian hyvästä voinnista :)
Tää epätietoisuus vaan kamalaa. Jotenkin pitäis saada nyt positiivisuushanat päälle :)
Ja nyt en taas sit tiedä kertoako vai ei äidille, kun olin mahd.positiivisten ultrakuulumisten jälkeen aatellu kertoa. Parille kaverille oon kertonu. Ja lisäksi se varsinainen utra-aika meni tosi myöhälle (viikolle 12+).

Manna: tiedän niin tuon tunteen ettei vuodottomuuskaan takaa sitä että kaikki on hyvin. Toisaalta oon miettinyt et mitä enemmän itseään tutkii ja tarkkailee sitä enemmän saa stressiä aikaan ja pelkoa siitä että onko kaikki kunnossa. Musta tuntuu et joskus kuvittelen kipuja ja heti sit alkaa ajatukset laukata... Asioihin kun ei tässä vaiheessa itse voi hirveästi vaikuttaa :)

Mullakaan ei jotenkin tunnu olevan raskaana olo, ehkä just siks etten edes mieti asiaa koko aikaa. Jännä juttu sinänsä, sillä viime raskaudessa se pyöri mun mielessä lähes 24/7 :D

Milloin teillä alkoi pahoinvointi? Joilla siis sitä jo on. Kun täällä mennään 6+3 ja pientä huonoa oloa vaan :) Saan kai olla tyytyväinen kun sitä ei vielä näy :D

5+4 oli autossa huono olo, pari yötä sitä ennen jo heräsin vellovaan oloon.
Pahemmaksi tää on muuttunut 5+6, nyt menossa siis 6+2 ja ainoastaan makuuasennossa kestää olla ilman yökkäilyä. Saa nähdä mihin tää täst kehittyy...

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin