oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joopa joo. Fysioterapia-aika saatu kahden viikon päähän.. Mitehä se hyödyttää mun työhönpääsyä ens viikolla.?? 9.12. fyssa ja viimonen työvuoro 12.12... No onpa sit jumpattu äiti ennen synnytystä kun toi lähete kattaa 5 hoitokertaa.. :grin

Lääkäri terveisiä! Oli ihana lääkäri setä, ja aiheena tää mun jalka, tietenkin. Sanoi että voi olla pitkäaikainen vaiva, eikä suosittele enää töihin menoa ennen äippälomaa. Että kerkiäis parantuu ennen vauvan tuloo. No perjantaina taas lääkäri käynti, mutta lääkäri tädillä. Katsotaan mitä se sanoo.. :)

Nyt voi sanoo et on raskaana oleva olo.... Tulin joku aika sit töistä viikon loman jälkeen ja olihan se rankkaa... :o maha on kyllä nyt nii pinkee ja piukka ku olla voi (jalkojen päällä 7h ilman istumista missää vaiheessa) saa nähä kauan jaksaa olla enää ku nyt jo oli noin tiukkaa...

No helpotuksen huokaus, että kaikki hyvin!
Mulla on nuo mielialat menny nyt ylösalas, ei auta ZEN... Tai sit oon vaan niin väsynyt, että tulee pidettyä rähinää. Vielä nukkumaan mennessä purnasin miehelle, niinkin tärkeestä asiasta kuin vähentyneestä seksistä... Hyvähän siinä toisen on mitään sanoo, töissä kun oli. Käski mennä nukkumaan...

Mulla on seksihalut vähentyneet nyt kun supistelee niin paljln ja liitoskivut on inhottavia. Mies kyselee huolissaan joka ilta olenko nyt ihan varma että tosiaan haluan vaan nukkua?! Hän ei siis itse kinua seksiä vaan on ihmeissään kun mä en ole koko ajan kimpussa ja luulee että mulla on joku taka-ajatus jota hän ei vielä ole keksinyt... Hän ei halua että ne mun käärmeunet tulee takaisin! :D

Mä oon "saanu olla rauhassa" :) meillä mies yleensä muutenki innokkaampi sekstailee, joka ilta pitäis, mut nyt koko raskausaikana oisko ehkä 10 kertaa harrastettu seksiä. Mua ei tee mieli yhtää ja mies vissii vähä pelkää satuttavansa vauvaa vaikka oon sanonu ja se on lukenu ettei näin ole :) en valita ku saan olla rauhassa:) jos ei ittiä huvita ni oon sit miehen vaa hoidellu :)

Täällä on ihan päinvastoin mä olisin the more the merrier mielialalla koko ajan ja jatkuvasti, tähän yhtälöön oman pikantin mausteen tuo se että mies on reissutöissä ma pe ja muutenkaan meidän libidot ei enää kohtaa, miehelle riittää kerta viikossa mulle ei.. Thank god kaalimadon on voinut nauttia lisääntyneestä seksuaalisuudesta niin paljon kuin haluaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miten mä oon jostain lukenu et dildoja ei sais käyttää raskaus aikana? :D Mä olen viimeks saannu kesäkuussa :/ Mut eipä mun oo kauheesti tehny ees mieli

Mun muistaakseni niissä ei saa sitä värinää sisäisesti käytellä...

Joo vibra on syytä jättää pois sisäisesti käytettynä muuten ei haittaa kunhan hygienia on kunnossa

Mä lähdin jo 1315 kotitoimistolle kun tänäänkään mulle ei ollut istumapaikkaa tarjota ja kun kovilla neukkarin penkillä istumista oli takana 5 h ja mut oli häädetty varauksen takia 5 kertaa totesin että nyt riittää :)

Perkula, täytyy ruveta treenaamaan lantionpohjalihaksia! Yskä on löytänyt tiensä tänne ja joka kerta kun yskin oikeen kunnolla lirahtaa... Mulla on aina ollut lantionpohjalihakset hyvässä kunnossa, jopa niin että mies on kieltänyt treenaamasta niitä ettei hän "kuristu" mutta nyt on tainneet löystyä jo. :(

Tällä hetkellä näyttää siltä, että tuolle miehelle riittää 1xvko, mulle ei. Enkä minä vaadi liikoja vaan sen mihin oon tottunut. Ja halut on pysynyt normina. Seksi ois niin hyvä keino huolehtia lantionpohjalihaksistakin! Antaa vaan surkastua ja valukoon pissa pitkin kinttuja! Mä oon just tullu kirjottamasta kypsyysnäytettä kolme tuntia ja alan olla kypsä kohta kaikkeen. Turhautunut :mad: Käytin aamulla keskimmäistä hammaslääkärillä ja siinon vieressä huonekalukauppa... Nyt on esikoisella uus kirjotuspöytä ja tuoli, termopeite ja kaikilla uudet tyynyt! Ihan totta, halvemmaks tulis nu**ia!!!

Mulla meni eilen illalla supistukset sen verran ikäviksi, että niitä tuli levossakin enkä saanut kunnolla nukuttua. Kävin jo yöllä lukemassa HUSin nettisivuiltakin, että pitääkö lähteä päivystykseen.
Tänään soittelin neuvolaan ja ne näki parhaaksi, että lääkäri tarkistaa tilanteen, mutta lääkäriajan sain vasta maanantaille. Kuulemma jos tilanne jatkuu, niin pitää mennä terveyskeskuksen päivystykseen.
Jäin sitten loppuviikoksi saikulle töistä. Onneksi meillä riittää oma ilmoitus kolmen päivän saikkuun.

Huolestuttaa kyllä kovin tää tilanne. Suppareita tulee suht pienestä rasituksesta, tyyliin vessakäynnistä, ja vaikka ne ei itsessään ole kovin kivuliaita, niin mulla on näiden kaikkien suppareiden seurauksena alavatsa kipeä, vähän jopa tulehduskivun tyyppistä jomotusta tuntuu.
Ja nyt tietty oon ruvennut tässä tarkkailemaan vauvan liikkeitäkin ja oon huolissani, kun tuntuu, että liikkeet tuntuu vähän vaimeina ja vain alavatsalla. Pitää vissiin vähän tökkiä, jos sais enemmän elonmerkkejä. Tää masuasukki vaan ei tähänkään mennessä ole pahemmin reagoinut tökkimiseen...

Aaaahaaa.... Mun maha on niin täynnä... vauvaa... se on iiiso (ei ollu aamulla näin iso), sohvalta nousu hankalaa (tuokaa nosturi), jalat huutaa hoosiannaa, väsyttää, ahistaa... Mitä vielä? Nii joo ja vaikkei uskois ni mua panettaa ihan simona ja ukko prkl on töissä ääähhäääää :'(

Takaisin