Mulla meni eilen illalla supistukset sen verran ikäviksi, että niitä tuli levossakin enkä saanut kunnolla nukuttua. Kävin jo yöllä lukemassa HUSin nettisivuiltakin, että pitääkö lähteä päivystykseen.
Tänään soittelin neuvolaan ja ne näki parhaaksi, että lääkäri tarkistaa tilanteen, mutta lääkäriajan sain vasta maanantaille. Kuulemma jos tilanne jatkuu, niin pitää mennä terveyskeskuksen päivystykseen.
Jäin sitten loppuviikoksi saikulle töistä. Onneksi meillä riittää oma ilmoitus kolmen päivän saikkuun.
Huolestuttaa kyllä kovin tää tilanne. Suppareita tulee suht pienestä rasituksesta, tyyliin vessakäynnistä, ja vaikka ne ei itsessään ole kovin kivuliaita, niin mulla on näiden kaikkien suppareiden seurauksena alavatsa kipeä, vähän jopa tulehduskivun tyyppistä jomotusta tuntuu.
Ja nyt tietty oon ruvennut tässä tarkkailemaan vauvan liikkeitäkin ja oon huolissani, kun tuntuu, että liikkeet tuntuu vähän vaimeina ja vain alavatsalla. Pitää vissiin vähän tökkiä, jos sais enemmän elonmerkkejä. Tää masuasukki vaan ei tähänkään mennessä ole pahemmin reagoinut tökkimiseen...