Mulla on eilen ja tänään ollut pari kurjaa päivää. Sellainen menkkakivun ja iskiassäryn yhdistelmä päällä koko ajan pääasiallisesti oikealla alavatsassa jatkuen siitä kyljen yli oikealle alaselkään. Liikkuessa tosin kipu tuntuu lisäksi koko alavatsassa. Inhottavaa.
Eilen oli pakko istua konttorilla, kun oli kokouksia. Kertaalleen kävin oksentamassa ihan vain kun sattui niin paljon. Tänään aamulla ei töihin lähdöstä tullut mitään, kun aina 5 minuutin pystyssä olon jälkeen oli pakko käydä makuulle. Muuten olisi taas laatta lentänyt. Laitoin sitten vaan pomolle viestin, jossa kerroin, mikä tilanne on ja ilmoitin pitäväni etäpäivän.
Tyttärellä oli tänään konsertti, jota en halunnut jättää väliin, mutta oli kyllä aika tuskainen reissu. Kävely sattui, julkisissa heiluminen sattui ja konserttipaikan epämukavissa tuoleissa istuminen vasta sattuikin.
Mulla oli tällainen samanlainen kahden päivän kipukohtaus joskus reilu 10 viikkoa sitten. Neuvolasta sanottiin silloin vain, että vauva/ kohtu painaa jotakin hermoa. Oon yrittänyt kovasti saada neitiä siirtymään vähemmän kivuliaisiin asemiin omaa asentoa vaihtamalla, mutta ei ole auttanut toistaiseksi. Turbo kuitenkin voi mitä ilmeisimmin oikein hyvin, kun äidin kylkiluut saavat kyytiä kaiken aikaa. Toivon todella, että nytkin selviän kahden päivän kipuilulla, eli huomenna olisi jo parempi päivä. Pe aamuna on jokatapauksessa neuvola; pitänee siellä mainita asiasta.