oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös ollut tässä parina päivänä supistuksia, ei mitään kipeitä mutta niin että tuntuu ympäri lantion ja tiukkaa. Ja myös tota samaa alavatsa särkyä, tai lähinnä tuntuu häpyluun yläpuolella. Oon ajatellut et ovat kiitos kipuja, tiedä sitten. Mut oon täs muutaman päivän myös kärsinyt poskiontelotulehduksesta, ja tänään myönnyin ja hain antibiootit :( ei voi mitään, pakko kun happi ei kulje. Luulen et noi mun supparit johtunut tosta tulehduksesta.

Mä oon oikeesti niin kamalan huono menemään lääkäriin... Yleensä pitää oikeesti sattua pahasti, että mä meen.

Happy mäkin kävin joululahjaostoksilla ja suklaaostoksilla :0 joo seksi varsinkin raskaanaolevan naisen kanssa on ilmaista kun ei tarvitse pelätä elatusvelvollisuuden tuplaantuvan nykyisestä ;)
Ja kaikki armaat kanssa paksukaiset lääkäriin vaan jos yhtään huolettaa te ette mene sinne teidän itsenne vaan vaven takia ja koska vave ei osaa kertoa mikä on vialla tulee teidän kuulostella normaalista poikkeavia merkkejä ja mennä tarkistuttamaan tilanne mieluummin yhden kerran liikaa kuin liian vähän :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Totta turiset mju, ja kyllä mä tiedän ja tunnistan sen pisteen kun täytyy soittaa ja kysyä ammattilaisilta neuvoa. Dont worry :) Kolmas kun on kyydissä niin en ihan pienestä enää hermoile.. :)

Sama täälläkin, en ihan helpolla lähde lääkäriin... Viime lauantaina esim oli aivan järkky päivä kun koko ajan supisti eikä mikään tuntunu hyvältä. :( Mutta aattelin etten halua "häiritä" lauantai-iltana... Ja sunnuntai olikin sit hyvä päivä.

Woohoooo! En muista edes kuinka monta kuukautta siitä on kun olen viimeks pystynyt pesemään hiukset ilman että olis supistellut! Yleensä heti kun nostan kädet pään yläpuolelle alkaa supistella ja koko homman aikana tulee yleensä n 3-4 supistusta. Näköjään kolme päivää sohvalla makoilu on auttanut. :)

Mulla on eilen ja tänään ollut pari kurjaa päivää. Sellainen menkkakivun ja iskiassäryn yhdistelmä päällä koko ajan pääasiallisesti oikealla alavatsassa jatkuen siitä kyljen yli oikealle alaselkään. Liikkuessa tosin kipu tuntuu lisäksi koko alavatsassa. Inhottavaa. :sad001

Eilen oli pakko istua konttorilla, kun oli kokouksia. Kertaalleen kävin oksentamassa ihan vain kun sattui niin paljon. Tänään aamulla ei töihin lähdöstä tullut mitään, kun aina 5 minuutin pystyssä olon jälkeen oli pakko käydä makuulle. Muuten olisi taas laatta lentänyt. Laitoin sitten vaan pomolle viestin, jossa kerroin, mikä tilanne on ja ilmoitin pitäväni etäpäivän.

Tyttärellä oli tänään konsertti, jota en halunnut jättää väliin, mutta oli kyllä aika tuskainen reissu. Kävely sattui, julkisissa heiluminen sattui ja konserttipaikan epämukavissa tuoleissa istuminen vasta sattuikin.

Mulla oli tällainen samanlainen kahden päivän kipukohtaus joskus reilu 10 viikkoa sitten. Neuvolasta sanottiin silloin vain, että vauva/ kohtu painaa jotakin hermoa. Oon yrittänyt kovasti saada neitiä siirtymään vähemmän kivuliaisiin asemiin omaa asentoa vaihtamalla, mutta ei ole auttanut toistaiseksi. Turbo kuitenkin voi mitä ilmeisimmin oikein hyvin, kun äidin kylkiluut saavat kyytiä kaiken aikaa. Toivon todella, että nytkin selviän kahden päivän kipuilulla, eli huomenna olisi jo parempi päivä. Pe aamuna on jokatapauksessa neuvola; pitänee siellä mainita asiasta.

Kuulostaa tosi ikävältä Samsam :/ Saathan huomenna lepäillä ihan kotona vaan, ettei tarvi mennä töihin? Kannattaa ehdottomasti kertoa asiasta neuvolassa! Mulle sanottiin just eilen neuvolassa, että saattaa alkaa tulla tuollaista iskiasvaivaa tässä vaiheessa raskautta,ja kannattaa olla yhteydessä neuvolaan jos ei pysty mennä töihin niiden takia. Toivottavasti helpottaa pian ja saat nukuttua.

Kiitos, Naksu ja Riipitii! :) Huomenna katselen olon mukaan. Jos yhtään helpottaa, niin meen kyllä töihin, kun on miljoona asiaa kesken ja sijaistakin pitäis perehdyttää, mutta jos voin yhtä kurjasti kuin tänään, niin jään kotiin ja teen hommia täältä käsin.

Tuli tässä juttua yhden kanssa miten mahtava tää foorumi on! Voi valita ite mihin keskusteluihin ottaa osaa, mitkä asiat kiinnostaa ja saa oikeesti vastauksia kysymyksiin. :)
Ennen kuin löysin vau.fi:n laitoin vauva.fi:hin kysymyksen mistä löytäisi miehisempiä/rokkihenkisiä vauvatuotteita isyyspakkaukseen. Sain muutaman asiallisen vastauksen ja niistä hyviä vinkkejä. Mutta sitten tuli niitä ihme kommentteja! Tyyliin: "Isyyspakkaus?! Oikeesti??? Ja isäkö muka tekee sulle äitiyspakkauksen?" tai "Älä tee sitä lapsellesi! Viimeistään teini-iässä lapsi sitten kapinoi kun vanhemmat pukeutuu vain mustiin, vetää röökii ja soittaa skittaa!". Ja kaksi kommentoijaa alko riidellä siitä onko joku bändi hevi- vai rokkibändi... Aivan sairasta porukkaa siellä!
En ole käynyt katsomassa miten muiden ryhmissä keskustellaan mutta ainakin me helmikuiset 2015 ollaan mahtavaa porukkaa! <3

Mä oon nähnyt joitain vauva foorumin ja kaks plussan foorumeita ja aika ikäviä ketjuja joku kysyy jostain oireesta onko normaalia niin kysyjä on leimattu idiootiksi ja vastaus saattaa olla tosi tyly tyyliin sinuna menisin jo aamulla voi olla myöhäistä tmv.. Joten olen viihtynyt täällä kun porukka on asiallista ja auttaa siinä missä pystyy ja tsemppaa toisiaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En tiiä kuin paljon yp vahtii, mutta voihan olla ettei trollaajille ole sijaa kun muut ei lähde mukaan. Tai jotain kunnioitusta forumia kohtaan tai jotain. Mutta hyvä näin, tykkään!

Joo täällä on kyllä hyvä meininki, luulen että johtuu pitkälti myös siitä että tänne pitää kirjautua ennen kun voi kommentoida. Noissa muissa saattaa olla paljon anonyymejä kommentoijia joilta usein tuleekin ne typerimmät kommentit.

Mulla on ollu sillein, että aina edellisissä raskauksissa joku mun sisko tai kaveri on odottanut samaan aikaan. Niiltä on sitten saanut vertaistukee. Nyt odotan "ihan yksin", joten lähin ehtimään netistö ryhmää. Taas minun "apinan tuuria", että eksyin suoraan tänne :) Ois voinu käydä pöllömmin jos tosiaan toisenlaiseen ryhmään ois törmännyt...

Happy, mulla ei ole aiemmissakaan raskauksissa ollut ketään tuttu samaan aikaan raskaana ja sillonkin turvautunut keskustelupalstoihin netissä. Nyt meidän yli kahden vuoden yrityksen aikana useampi kaveri sai lapsen mutta kun mä vihdoin tulin raskaaksi ei kukaan enää olekaan raskaana. :(

Takaisin