oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alussa tuli navasta alaspäin viiva,mut nyt myöhemmin tullu rintojen välistä napaan asti vinossa viiva ja kaiken lisäks se viiva kiertää mun napakoru reijät et se kiinnittyy napaa :D osaan taas selittää :D

Eikös siitä viivasta pysty jotenkin ennustamaan vauvan sukupuolta?! Poikaa odottaessa tuli viiva, nyt ei. Sukupuolta ei olla kysytty, mutta jollain logiikalla se vois nyt olla sit tyttö ;-)

Mulla tuli kolmannessa raskaudessa se viiva. Silloin myös mahan muodosta ennustettiin poikaa, mutta tyttö tuli.

Mulle tuli tyttöä oottaessa kokomahan hentonen viiva, ja se tuli vasta rv 25-30 välissä. Nyt on tullu vieläkin hentosempi mut vaan navasta alaspäin, sukupuolesta ei ole tietoa...

Mulla on tyttö ja poika, kummastakaan ei tullut viivaa. Nyt ennustettu tyttöä ja viiva tullut. Poikaa odottaessa mulla oli ns tyttö-maha, tyttöä odottaessa poika-maha. :D Nyt on jotain siltä väliltä... :D

Vitsit että olo voi vaihdella eri päivinä niin paljon! Eilen riitti kun nousin sohvalta seisomaan niin supisti, kauppareissulla (mies mukana ja hän ei antanut mun edes ottaa tavaroita hyllyltä koriin, mä vaan kävelin ja osoitin tavaroita :D ) en tiedä kuinka monta supparia tuli ja koko päivän vihlo alapäästä. Illalla en tiennyt miten istuisin tai makaisin sohvalla kun mikään ei tuntunut hyvältä. Tänään taas olen siivonnut, pyykännyt, laittanut ruokaa eikä tunnu missään!

Janna75: Heti samastuin tuohon vihlomiseen mitä kuvailit. Aamulla en pystynyt kumartumaan, kun vihloi niin kipeesti alapäästä. Sitä kesti jonkun aikaa, kävely teki myös pahaa, mut ei niin paljon kuin kumartelu. Sit se olo vaan hävisi. Ajattelin että vauva siellä taas kaivaa tietään ulos :)

Mullekaan ei ole ilmestynyt sitä viivaa mahaan, vaikka poikaa enempi gyne veikkasi. Muuten näyttää kuulemma poikamahalta :)

Just keskusteltiin tosta mahan muodosta,se ei oikeesti kerro mitään sun mahan muoto riippuu siitä missä asennossa se maha asukki on :D Mulla on sanottu et ihan selkee poikamaha ja oikee ärsyttää ku tyttö on tulossa...

Kenelle muulle on rantautunut pohjaton nälkä ? Mä tein ruuan tunti sit niin nyt piti jo olla vetämässä annos numero 2.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä!! Voisin syödä koko ajan ja heti ku on syönny ei aikaakaan ku on taas nälkä tai sit se nälkä ei lähe ees syömällä :/ Sit se tulee yht äkkii ähkyks ja sit onki paha olo.. Mut oon kädittäny et tää on nyt sitä kasvamisen aikaa eli voi hyvinki olla et tarvii ns. Lisäravintoo :D

Tunnustan! ;) Välillä tulee syyllinen olo kun muutenkin tota painoa on liikaa niin siitä ylenmäärin syömisestä, yritän toki survoa porkkanoita tms. mieluummin kuin jotain kaloripitosempaa :D

Mä söin normi aamiaisen 0900 rahkaa kilvillä kaurahiutaleillla ja öljyllä
Lounas 3 lämmintä uunivoileipää 1200
Sit välipalaksi 400 grammaa 1400 porkkanaa joista tyhjään mahaan tuli vähän huono olo
Kanaa pestoa ja kuitupastaa puolikas avokado 1700 ja
Toinen annos edellistä 1830 ja varmaan tunnin päästä nälkä kurisee.. Voi luoja mä syön meidät vararikkoon :)

Nälkä on täälläkin kamala! Eilen söin neljä tacoa, kun yleensä menee 2-3 ja tänään sama juttu. Miehelle sanoinkin päivällä että mikä ihme on kun vieläkin nälkä vaikka kuinka söin ja odotin että tulis täys tunne, mutta ei auttanu, piti syödä vielä suklaavanukas ja sitten oli hyvä :)

Juu, eipä kai siitä vatsan muodosta voi varmaksi mitään sanoa. Työkaverille veikattiin tyttöä, kun oli leveämpi massu, mutta poika sieltä kuitenkin tuli :) Ei kai tuosta asiasta oo mitään lääketieteellistä tutkimusta tehty :think005

Mulla on tuo ruokahalu pysyny aisoissa, mitä nyt pellillinen torttuja tuli just uunista. Se on se närästyskin pysynyt poissa vielä. Sitä on kyllä aiemmissa raskauksissa esiintynyt. Mutta mikäs siinä syömisessä jos pistelee terveellistä ravintoo? Kyllä minäkin oon huomannu, että energiantarve on himpun suurempi. Mutta minä tuunkin teitä pari viikkoo jäljessä. Katotaan mikä nälkä mulla on vielä eessä ;)

Hei, ne oli mullakin jossain vaiheessa. Syön leseisen kaurapuuron joka aamu ja yhden leivän päivän aikana, se riittäköön. Ja näkkäri on niin hyvää, että vetää hiljaseks :p

Ei siinä muuta kuin se että toivoo että painonnousu pysyisi kurissa ja joo onhan tuota vedetty pelkkää rehuakin taas yli puol kiloa. Tuntuu vaan että tuo maha alkaa heti rintojen alta, viikko 29 ens to ja alkaa tilukset jo nyt käydä ahtaaksi :)

Takaisin