oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään heti aamusta käyty uudestaan lääkärillä. Tarkisti alakerran ja kuulemma siistiltä yhä edelleen näyttää ja kohdunsuu on pysynyt kiinni. Ruskea vuoto loppui sitten perjantaina yhtä nopeasti kuin alkoikin. Lääkäri kirjoitti kuitenkin lähetteen äitiyspoliklinikalle tarkastusultraan jos siellä sitten selviäsi paremmin mistä tuo epämääräinen vuotelu johtuu. Yksi syy saattaa olla se, että jo rakenneultrassa kätilö tarkkaili istukan sijaintia todella kauan. Hetken mietiskeli kätilö voisiko istukan reuna olla kohdunsuun päällä, mutta tuli sitten siihen tulokseen, että taitaa istukka olla ihan turvallisella paikalla. No nyt lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaa istukan sijainti vielä tarkistaa.

No minä toivon mukaan viikon sisällä saan ajan tarkistusultraan, niin pääsen näkemään onko pikkuisella kaikki kunnossa. :)

Helvetin jalka ja väsymys. :/ fysioterapiassa käyty, ja oli niin niuvan olonen setä vastassa et oksat pois. Katto mua siihen malliin, et ei sua mikään vaivaa. Tai siis luuli tietävänsä mikä mua vaivaa. Sidekalvotulehdus. Noh, Aikansa siinä jalkaa ronkki, ja pisti mut tekee kaikenmaailman akrobatia liikkeitä, ja joutu totee et ei tiedäkkään mikä mun koivessa on. Mut todistetusti terve jalka, pohje ja reisi ihan krampissa, kun joutuu tekee kaiken työn. Mut nyt on kipeen jalan jalkapohja ja jalkapöytä teipattu, ja sain venytys ohjeet mukaan. Selkäkin kun ihan kiree. Ylläri.. Eli katsotaan jos nuo auttais. Tekis vaan mieli mennä peiton alle itkemään ja nukkumaan. Ja herätä seuraavan kerran synnyttämään!

Miss T koita varoen venyttää myös selkää joka tod näk oireilee kipeää jalkaa illalla telkkaa katsoessa huomaamatta kerkeet ottaa hyvät varovaiset venyttelyt myös selälle <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ääh, huomasin toisessa jalassa pari kohtaa missä suonet näkyy tosi pinnalla ja tuntuu kovilta > ilmeisesti suonikohjujen alkuja. Seuraillaan millaseksi ne siitä kehittyy.

Mulla napa ponnahti ulos jo kauan sitten. Ei oo varsinaisesti kipee, mut välillä sellanen ilkeen tuntunen.

Mulla on ollut aina pömppönapa, pienenä pahastikin häpeäksi asti. Nyt se on ollut kuin toinen nenä viikkotolkulla. Varmasti vahdin, että tytön napanuoran katkasevat tarpeeksi lyhyeksi!
Nimim. "Mitä on napanöyhtä?"

Mä jouduin viikonloppuna soittelemaan ja lopulta käymään synnytysosaston päivystyksessä vuodon vuoksi. Kaikki oli hyvin, mutta kyllä pelästyin ihan tosissaan. Kaikki pisteet kuitenkin TYKS:lle, jota aina mollataan. Ottivat asian tosissaan, eikä kukaan edes kiireen keskellä viitannut mitenkään siihen, että käynti tai puhelut olisivat olleet turhia ja olisin vain ylireagoinut. Myös kätilön ja lääkärin tekevät toimenpiteet oli niin kattavat, että tuli sellainen olo, että ovat kaikki tutkineet huolellisesti ja voin luottavaisin mielin lähteä.

Ihanaa lime88 et kaikki hyvin ja tosi kiva et jäi hyvä mieli synnytyssairaalasta :) on sitten kiva mennä sinne synnyttääkin :)

Hermot meni Tittidii :rolleyes:
Mulla oli pitkä päivä koululla, iltaruoka-aika läheni ja päivä vaan venyi..lapset jo laitteli viestiä monelta tuun. Päätin ottaa ruuat tuosta lähipitseriasta (ei kantaväestön ylläpitämä) ja vastoin omia ruokailutottumuksia, nälkäinen kun olin, tilasin itsellenikin. Kotona huomattiin ettei noiden styrox-lootien sisältö vastannu mun tilausta. Itkupotkuraivareilta ei voinu välttyä! Pääasia, että lasten annokset oli oikein. Minä kasasin itseni ja lähin hakemaan k-marketista pakastepitsan→roskaruuan himo oli tässä vaiheessa yltynyt jo ylipääsemättömäksi. Soitin matkalla miehelle ja tilitin kohtaloani. Se sitten vaan pahensikin tilannetta. Mies neuvoi, että minun pitäs mennä takaisin antamaan palautetta. Sanoin että EN, ja jos meen niin annan ne kebabit takas. En syö kebabbia!! En halua mennä sinne takas, enää ikinä. Sanoin etten enää ikinä halua nähä niitä apinoita!! Ja että MINULLA ON NÄLKÄ! Mies sanoo:"syö se muussi sieltä jääkaapista". Siinä vaiheessa olin räjähtää, en varmana syö muussia kun tekee herkkua mieli! Mies on siis hullu kun edes ehdotti sitä! Ostin pitsan, tulin kotiin ja vedin noi kebabit naamaan... Olin jo nälkäkuolemassa.. Ja tuo pitsa lätköttää tuossa pöydällä...

Joo... että tämmönen tasanen mieliala tällä odottajalla :rolleyes:

No olihan ne mun suklaat syöty perrrkele sai mies kuulla kunniansa. Läväytin päin näköä että kuinka helvetissä on mahdollista että 5 suklaapatukasta mulle jää 1????
Tää ei ollut mitään markettisuklaata vaan sikakallista herkkuosaston suklaata. Sitten se juntti luulee etten mä huomaa sen puhallusta eikä se uskalla kertoo mulle kun se tietää että raivostun kun se ei ikinä osta mitään tilalle.
Mä sanoin että sä purisit multa pään jos veisin sun viimeisen röökin.
Perkele.
Mä luulen röökiaskille saattaa tapahtua vahinko...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä menetin kans hermot aivan totaalisesti tässä kerran pizzan takia! Tein kaksi pellillistä pitsaa, jokaiselle perheemme jäsenelle puolikkaan omilla lempparitäytteillä. Ja jostain syystä siitä pitsasta (omasta osiostani ainakin) tuli paras koskaan tekemäni pitsa. Otin palan itelleni ja syötiin olohuoneessa telkkaria katellessa. Mies kehu syötyään oman mega-annoksensa että oli kyllä hyvä pitsa ja mietti jaksaisko vielä maistaa siitä toisesta puolikkaasta vähän... Mä heti ponnahdin pystyyn että mistä toisesta puolikkaasta?!? Juoksin keittiöön ja totesin että hän oli syönyt loput mun pitsasta ja jättänyt omansa koskematta!!! Ja hänen puolikkaassa oli siis useampia aineksia mitä mä en syö. Ja mun oli tarkoitus ottaa sitä pitsaa mukaan lounaaksi töihin seuraavana päivänä! Sillon pääsi itku ja huuto... :( No, mies hyppäs autoon, kävi kaupasta hakemassa lisää aineksia ja teki mulle uuden pitsan. Tosin siitä ei tullut LÄHELLEKÄÄN yhtä hyvä kuin mun tekemästä mutta yritystä sentään oli. Ja tästä tapauksesta muistutan kyllä miestä aina silloin tällöin. :D

Mulla kans meinannu tulla itku välillä, esim. tuossa pari kk taaksepäin pyysin miestä tuomaan ruispaloja kaupasta. No se toi niitä tummia mitälie saaristolaispaloja, yök, mun maha oli valmistautunu paahdettuun ruispalaan juustolla ja sit ei ollukaan :'(
Siitä lähtien mä oon jotenkin ottanu valokuvan (vaikka tietokoneelta kaivaen) ja lähettäny sille puhelimeen "tuo näitä, jos ei oo soita" ettei vaan tuu vääriä ;)
Ps. saaristolaispalat meni roskiin, ei vaan pystyny syömään ennen kasvustoja.

Happy79 ei oo kuulunu täst vakuutus huijarista mitään,ehkä se tajus ettei kannata ryppyillä raskaana olevalle naiselle :D Täälläkin ruoka arka paikka ja itku pääsee,jos ei saa sitä mitä haluaa :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin