oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Untuva: hyvä idea tuo kuvaaminen! :) Ja apua, mitäköhän tää tytteli mahtaa sanoa perjantain sokerirasituksesta...

Ja mikään ei oo niin ärsyttävää kun tietää että kaapissa on sitä ja sitä että voin tehdä siitä ruokaa tai herkutella sillä ja sillä sit kun menee kaapille niin ei ole ja toinen ei paksulta perseeltään sen vertaa jaksa vaivautua että kertoisi että hei vedin kaikki sun suklaat tai leipää ei enää ole tai kävisi kaupassa..
Katsotaan kuinka sen aamu alkaa huomenna mustalla aamukahvilla ku käytän "vahingossa" viimeiset ja "unohdan" mainita asiasta..
Se ei voi sietää mustaa kahvia <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minun mussu soitti äsken (on töissä): "Joko siellä ollaan rauhoituttu ja kyllä ne siellä ruokapaikassa hänenkin mielestään toimi tyhmästi... ja sinä varmaan kohta menet nukkumaan...?" :rolleyes: Viimeinen lause sisälsi kehoituksen NUKU...

Mä en ennättänyt tekeen kahvikepposta kun se heräs ennen mua mutta tyhjäsin tiskikoneen, täytin sen mutta vain omilla astioilla kasasin nätisti sen likaiset lautaset toiselle puolelle tiskipöytää ja jätin ne siihen. Iskin tosin sinne missä myös kolahtaa eli elektroniikka, mun iPhonen headset alkaa olla jo likaisen näköinen niin otin siltä toiset tilalle kun se kyselee niiden perään on luvassa viatonta silmien rullausta ja että ne meni varmaan pilalle ja mä söin ne ennenku kerkisi aivan vallan homehtua :)
Mietin että pitäiskö laittaa sille vielä tekstari töihin perään " kulta mä juuri irtisanouduin NYT mulla on aikaa siivota rakas, ai niin ensikuusta lähtien sinä vastaat talouden kuluista 4000 euroa kuussa ja 3 lapsen elatuksesta ja tarvikehankinnoista. Mutta kylläpä pinnat kiiltää :) käythän rakas tullessasi kaupassa sillä minulla ei ole rahaa ja lähettää perään A4 kauppalista rivivälillä -1 ja fontti times new roman koko 1..."

Täällä eilen illalla ja aamuyöstä taisi muksu keksiä uuden leikin. Tuntu, että se valahti ihan tuonne alakertaan kököttämään. Sängyssä kun makoilin, niin navan alapuoli oli ihan pinkee pallo ja ylhäällä runsaasti tilaa. No olo oli sitten sen mukainen, että poika on poikittain alamahassa. Kävely tuntui massussa oudolta ja kovalta kun poitsu painoi alamahaan, kääntyminen sängyssä kyljelleen tuntui epämukavalta kun pallomytty painoi alakertaa vasten. Siinä sitten aamuyön tunteina pelkäsin jo, että tunkee itsensä läpi käynnistäen synnytyksen ja ja ja... No jossain vaiheessa olen nukahtanut ja aamulla pallo oli siirtynyt ylemmäksi navan kohdalle ja olokin heti hieman parempi. :)

Seuraavan paniikin aiheutti poika nyt töissä kun rupesin miettimään milloin viimeksi olen tuntenut liikkeitä. Illalla ja yöllä möyri kyllä kovasti ja aamulla taisi hikka vaivata, mutta tosiaan nyt aamupäivän on ollut ihan hiljaa. Yritin hieman painelemalla herätellä kun yleensä sillä tavalla olen saanut aikaiseksi hennon tönäisyn, mutta nyt ei tapahtunut mitään. Söin sitten mustikkakeittoa hieman, niin sen jälkeen muutama kopsaus tuli vastaukseksi. Toivon mukaan se tarkistusultra on kohta, niin ei tarvitse koko ajan hermoilla. :grin

Mä oon huomannut että välillä on selkeästi hiljaisempia päiviä ja jos liikkeiden vähyys huolettaa niin tälle toimii paremmin jokin kylmä neste kuin makea, alkaisiko rassua palella :) ?

Mulla on selvästi tankotanssijan tytär: pitäs ilmeisesti olla koko ajan pää alaspäin, että sais vauvan vähän keskemmälle mahaa. Eilen joogassa piti vähän väliä tuuppia ja nostella sitä, että pääsee edes kumartumaan, mistään kyykistelyistä puhumattakaan. Tai sit mulla on maha niin täynnä suolia, ettei se reppana mahdu kuin alaosiin :)

Ja pahoin pelkään et pahoinvointi on tullu tänne takas :/ luulin jo päässeeni siitä kun vietin ensimmäiset 18 vkoa vessan pöntön vieressä,mut ei :/

Poika viihtyy poikittain masussa... Mun kylkiasennot vaan ei nyt toimi kun tuntuu, että kaveri tulee kyljestä läpi...

No minä just mietin et oonko tulossa mahatautiin vasta nyt vaikka jo ripuloin pyhän vai onko tää huonovointi hormoneista johtuvaa??? Tuo huono Hb kyllä tekee sitä kans. Lounaasta lähtien on yököttänyt.

Jännä kyl toi pahoinvointi... Täällä ja sit mun kavereilla ollu paljon ja joillaki pitkään ja pahana toi pahoinvointi. Mulla ei missää vaiheessa raskautta oo ollu minkäänlaista pahoinvointia :) ainoat oireet on ollu väsymys alkuraskaudesta, selkäkipu ja muutaman kerran on supistellu. Vähällä oon päässy onneks (koputtaa päätä) toivottavasti loppuraskaus sujuis yhtä hyvin.

Eilen tosin ku ähistelin kenkiä jalkaan (miksi jotku ei voi hommata kotiinsa sellasta pitkää kenkälusikkaa? Pitää alkaa omaa kulettaa mukana :o ) tuli suuhun asti oksennus :confused:

Takaisin