oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollu jo jonkin aikaa yhtä ähinää ja puhinaa tää elo. Vauva alkaa viedä sen verran tilaa, että hengittäminen on hankalaa.

Vauva ja kohtu kun kasvavat niin lykkäävät muita sisäelimiä kasaan, eli ei jää keuhkoillekaan yhtä paljon tilaa vetää ilmaa sisään. Siks puuskuttaa ja tuntuu et happi loppuu välillä.

11. päivä on neuvola ja pakko ottaa tää väsymys puheeks. Vapaapäivinäki joutuu nukkumaan 2-3 päikkärit ja työpäivät on silkkaa selviytymistaistelua. Hemppa jumittaa 116:sta, mutta saa nyt sit mitata sen taas. Rautaa pitäis vissiin syödä enemmän ku vatsa kestää jos tää väsymys nyt siitä sit johtuu. Tuntuu, että kohta saa ruveta itkua vääntämään eikä vuorotyö auta yhtään. Välillä töihin päivällä kolmeks ja välillä aamukuudeks ja kaikkea siltä väliltä. Ihan raato koko akka.

Mashnu, kannattaa tosiaan ottaa puheeks ja jos tuntuu pitkältä odottaa 1,5 viikkoa niin soitat jo aiemmin ja kerrot tilanteen. Ei sun oo tarkoitus kärsiä töissä. Voi olla että viikon-pari kunnon lepoa auttaa ja sit jaksatkin loppuun asti töissä tai sit vaan jatketaan saikkua tarpeen mukaan.
Mun pitäis mennä huomenna töihin taas parin viikon saikun jälkeen. Toisaalta odotan innolla töihin menoa ja on jo mielessä lista asioita mitä haluan saada tehtyä. Mutta mutta... Tulin just kotiin kolmen tunnin super-helpolta lastenhoitokeikalta ja nyt en kyllä aio liikahtaa mihinkään sohvalta vähään aikaan! Mun ei tarvinnut edes pitää lapsia sylissä ja kuitenkin liikkuessa supisteli ja välillä vihlokin alapäässä. Eli ei povaa hyvää menestystä tarhaan menoon! Shit, pitänee siis käydä se mun lista läpi HYVIN NOPEESTI kun pääsen töihin. Neuvola on 13.11. mutta soitan kyllä aiemmin jos tarve vaatii.

Kävin tänää hakee ummetus lääkettä.. Voi pyhä sylvi jos se maistuu pahalta nii jätän kyllä syömättä!:D

Tää viikko meni itsellä kanssa siihen että työpäivän ja fillaroinnin ja kaupassakäynnin lisäksi en jaksanut muuta tehdä kuin levyttää sohvalla mies lähti tänään taas työreissuun niin käytiin täyttään jääkaappi mulle eilen nukkuessa on mennyt suurimmaksi osaksi tää viikonloppu joten täytyy itsekin vähän punnita tuota työssäoloa ei siinä oo mitään järkee että oon ihan raato päivän jälkeen ja ainoa aktiviteetti mihin jaksan on sohvan paikallaan pitäminen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä meinasin kanssa ottaa 10 päivä lääkäri käynnillä puheeks tän väsymyksen ja ton et levossakin supistelee :( mut sinne asti pakko sinnitellä töissä tai mikään ei tuu valmiiks siellä :D

Alkaa olee nukkuminenki jo melkonen operaatio... Viime yönä heräsin tunnin välein, kylellään ku nukkuu ni herää aina siihen ku alempi käsi ja jalka puutunu sit vaikka ku vaihtaa kylkee ni kääntyessä repäsee todella kipeesti :( vessassa saa käydä aina ku herää ja ei saa heti unen päästä kii. Sit taas tunnin päästä sama homma.
Ja herätyskelloki herättää sit sillon ku ei jaksa herätä:o

Mä ajattelin käydä hakee lidlistä semmosen pitkulatyynyn, kun tulevat tänää myyntiin. Jos sitte ois parempi nukkua kyljellää. :)

Mutta mun normipäivä on herätys 07
Lähtö 08
Duunissa 09
7.5 h duunia
Kotiin 17 kelin salliessa 10 km fillarilla ellei niin sit 5 km junalle
Kauppaan
Kotona 18-19
Ruokaa 19 jälkeen
Sit tippuu hanskat ja sohvalle
Eli oon yli 12 h päivästä pois olen yllättynyt et oon jaksanut näinkin pitkään. Mutta todella piupaut työnantajalle ja mun ja vaven hyvinvointi on tärkeintä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No on kyllä kuluttavaa tuommonen! Ite tykkään tehä vuorotyötä kun tulee sitä vaihtelua. Mutta puolensa kaikessa! Siksihän tämän olotilankin nimi on RASKAUS kun tämä tosiaan on raskasta! Asiat tärkeysjärjestykseen.
Mulla on just huippu olo, oon tulossa salilta! Aattelin, et se piristäis ja niin tekikin!

Nytkö ne vasta tulee lidliin? Kaverilta kuulin että olis ollu jo viime to, enkä enää löytäny meidän lidlistä ainakaan ku eilen kävin.

Ainakin mein Lidlissä oli vaan vartalotyynyn päällisiä myynnissä. Samoin Lidlin mainoslehdessä, jossa oli tänä päivänä tulevat tuotteet. Ihmettelinkin, että miten ihmeessä myyvät ainoastaan päällisiä, kun ovat noin oudon kokoisiakin.. Ovat siis myyneet tyynyt ensin.

Joo hami juttu, toi tyyny olis varmaan ollu hyvä, mutta tyynynpäällisellä ei varmaan mitään tee ilman sitä tyynyä :D

Mulla on kans sellanen pitkula tyyny. Pidän sitä yöllä jalkojen välissä :) on tehokas, ei oo läheskään nii kipiä selkä ku ilman sitä :)

Wou mikä iskiashermopinnejutska tuikkas!!! Hyvä, että vessaan pääsin ja seki matka kiljuen. Toivottavasti ei aamulla jumita tai saavat hakea mut pyörätuolilla töihin.

Takaisin