oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyynyistä palaan hetkeksi tukivöihin :D
Mulla vauva ei tunnu tykkäävän että käytän tuota, aina kun kumarrun vyö päällä tulee äkäsen tuntunen potku, sitten kun illasta otan pois niin alkaa sellaset bileet mahassa että.. On se julmaa kun aina rajoitetaan toisen liikkumatilaa ;) (tän ois voinu laittaa vauvojen liikkeisiinkin, mutta kun olin vyöstä aiemmin täällä maininnu..)

Untuva, mä jouduin jo jättämään tukivyön pois kun vauva ei siitä tykännyt. Tosin mä sain veljenvaimolta vyön kokoa M ja mä olen kokoa L/XL... Viikolle 22 asti tuo oli kuitenkin todellinen helpotus ja apu mutta sit vauva alko potkia alas etuviistoon (suoraan vyölle) aina kun istuin. Nyt mietin pitäiskö ostaa isompi vyö, olla ilman vai kysellä TYKSistä lainaan...

Mulla sama homma. Laitan sen kyllä aina aamulla päälle mut töissä otan jossain vaiheessa vähäks aikaa pois ja sit laitan taas takas. Kotona en pidä sitä.

Mä pidän kotona sillon kun teen jotain kotihommia, ärtyy tuo selkä sen verran helposti kumartelusta yms.

Mullaki toi vauva kapinoi sitä vyötä vastaan vaikka ei ees kiristäis :D Nyt alkaa massu vissiin olee niin iso et en voi enään pitää sitä ku siit jää hirveet painaumat :/

Kutiaako kenenkään rinnat ? Niiden iho siis ? Mä rasvaan itseni joka päivä mutta kotiin tullessa armoton kutka ja portaissa riivin rintsikoita veke. Raaps Raaps :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään kävin esikoisen kanssa hoitamassa pankki asian ja samalla pyörähdettiin kirppiksellä, menin pyörällä ja sitten kirpparilla ja koko loppu päivän kun kävelin, tuntu alamahassa ja alapäässä muutenkin ikävää menkkamaista jomotusta.. Ja mullahan noi lonkat on oikein ongelmat näin raskausaikana nii luoja kun ne oli taas kipeät ! Ja myöhemmin piti vielä käydä kaupassa niin alamahaa pisti ja lonkkiin sattu ja pyörrytti :D ihanaa mut luulen että tuo pyörryttäminen ainakin johtuu kun on hb alhainen ?

Mulla oli rinnat tosi arat ja kosketusherkät alku-puoliväliin raskautta kun ne kasvo niin tolkutonta tahtia. Nyt on tasaantunut eikä koske enää. Mies on innoissaan kun saa koskea taas. :D

Mun tissit tuntuu siltä et niis ois silikoonia,ihan pinkeet :D Ei oo ketään kuka pääsis nyt nauttimaan niistä nii saavat olla rauhassa ;D

Hassua tässä on että nää rinnat ei oo alun jälkeen olleet kovinkaan kipeät, sellainen jomotus välillä ja välillä kiristyksen tunne (vielä ei oo arpia näkyvissä) mä oon tässä raskaudessa käynyt jo 2 kertaa alusvaateostoksilla hädin tuskin b 70 hyppäs ensin c65 ja c70 ja nyt mennään jo c75 :0
Ah ja vinkkinä suojatkaa rinnat hyvin jos ne on kylmänarat niin kuin mulla se sattuu kovasti kun ne pääsee kylmymään.

Mulla kanssa on tissit rauhottunu ihan kokonaan alun pinkeilyn ja aristuksen jälkeen. Nyt ne ei oo tainneet kasvaakaan enää, löystyä vain. Ainakin se edellinen setti isompia liivejä, jotka ostin alesta vajaa kaksi kuukautta sitten, on toistaiseksi riittänyt.

Oisko siitä anti itch versiota ? :) mä käytän öljyä ja aqualania :)

Hahah :) Minä mietin edelleen nuita minun punasia näppyjä rintakehällä. Huomasin nimittäin, että niitä on myös tuossa hauiksen seudulla. Salilla käydessä tuli mieleen, että voisko ne olla jotain hormoninäppyjä? Siellä kun pyöri niitä näppyläisiä pikku bodareita...

Takaisin