B
be
Vieras
Ei ollut varsin mukava viime yö minulla.. Noin puoli tuntia sen jälkeen kun olin sänkyyn mennyt makaamaan alko hirveä oikean jalan puutuminen ja särky, samalla pisteli ja jalka tuntui tunnottomalta. Siis en millään rauhoittunut, venyttelin, nostin jalkoja ylös ja sit pyysin miestäni hieromaan mun jalkaa ja kun jalassa alko hieman helpottaa niin kas kummaa kipu onkin siirtynyt mun oikeaan käteen ? Ja tuntui että kaikki voima kädestä on poissa ja sormeet tuntui todella puutuneilta. Mua alko hirveesti paleltaa tämän jälkeen ja mies peitteli ja hieroi kunnes olin nukahtanut.
Osaako kukaan sanoa mistä tämmönen johtuu ? Eikö veri kierrä suonissa hyvin vai miksi tälläinen tulee? Maanantaina on neuvola ja ajattelin odottaa siihen asti ja kysäsen siellä asiasta. Tämä oli siis jo toinen kerta kun jalalle käy näin, mutta kädessä tämä oli ensimmäistä kertaa. Ja siis molemmat tulleet kun olen ollut levossa ja yöaikaan.
Osaako kukaan sanoa mistä tämmönen johtuu ? Eikö veri kierrä suonissa hyvin vai miksi tälläinen tulee? Maanantaina on neuvola ja ajattelin odottaa siihen asti ja kysäsen siellä asiasta. Tämä oli siis jo toinen kerta kun jalalle käy näin, mutta kädessä tämä oli ensimmäistä kertaa. Ja siis molemmat tulleet kun olen ollut levossa ja yöaikaan.