Tämä raskaana oleva ei ole vieläkään oireetonta päivää nähnyt.
Joulu meni semisti flunssasta toipuessa, ja välillä vatsaa kivisti (voi olla siitä syömisestäkin, mutta kuitenkin). Eilen sitten illansuussa alkoi hirvee hedari, ja meninkin sitten siitä suht nopsaan nukkumaan. Yöllä kuitenkin heräilin monta kertaa kipuun, ja se oli kasvanut jo niin kovaksi, että oksettikin. Ei kuitenkaan onneks tarvinnut lähtee siihen, mutta ei tää kyllä kivaakaan oo.
Tänään oon siis jälleen saikulla, vaikka töihin olis pitänyt palata. Olin viimeks töissä joskus joulukuun alussa, en ees muista millon viimeks siis olin. "Kivaa". Pian varmaan joudun jo pomon kanssa poissaolokeskusteluun tms, joka meiän firmassa on käytäntönä, mikäli on x määrän kuukaudessa pois eikä ns yhdellä saikkulapulla. No, se nyt on vaan käytäntö ja mulla on siihen selkee syy, mut ärsyttää silti tollaset keskustelut.
Kaikista eniten kyllä ärsyttää nää säryt. Lapsellahan toki on kaikki vallan mainiosti, aina ollut kun ovat tutkineet, mutta voisi pikkuhiljaa antaa äitinsäkin jo hieman nauttia raskaudesta.