Sori, omaa napaa vain mutta täällä taisi supistella oikein urakalla viime yönä ! Mulla on muutaman kerran ollu ilmeisesti harkkasupistelua (vatsa pinkeenä hetken, muttei mitään kipuja), mutta tää oli aivan toista. Voin sanoa, etten o ikinä kokenu sellasta tuskaa ja polttoa, alaselkä oli aivan tulessa, samoin vatsa, ja olin peiton alla kylmissäni, mutta silti hikoilin ja silmistä valui vettä..
Nää "supistelut" tuli sykleissä, kun edellinen loppui alkoi toinen melkein heti perään... tätä kesti puolisen tuntia ja sitten rauhottui. Heräsin kuitenkin vielä uudelleen yöllä samanlaiseen tunteeseen, joka kesti about vartin.. Olin aika peloissani, ja ihmeissäni mutta päätin että jos vielä nyt aamusta jatkuu otan yhteyden lääkäriin..ja nyt on tänään ollut ok, ainoastaan selkä ja masu on aika hellänä koettelemuksesta. Tärkeintä, että pikkanen on potkiskellut normaalisti koko päivän.
En usko, että kyseessä ois kohdun kasvu/venymiskivut tai krampit, vaikka sitä kovasti toivonkin.. Alkunsa tää sai siitä, kun heräteltiin poikaa masusta hellästi painellen kun oli ollut koko päivän niin hiljaksiin.. sieltä hän alko reippaasti potkimaan ja siitä tunnin päästä alkoi tää "supistelu". Mitähän sitten kun on se TOSI kyseessä, kun jo viime yönä tokaisin miehelle et taidan kuolla näihin kipuihin.. :O
Onko muilla kokemusta tai tietoa enemmän ?