Oireet ja himot

Onko tääl muita joilla on ollu oireeton raskaus? Juu, pitäs olla tyytyväinen, mut on ärsyttävää, ku mikään ei sulle ilmottele, että oot viel raskaana :D

Mulla on aika oireetonta ollut,väsymystä ja nälkä kokoajan,ei muuta.Mulla on kyllä noi henkiset oireet ollu aika kovat heti aluksi kun paljon pelkoja kaikesta. Ja muutenkin jotenkin työn ja tuskan takana että jaksaa innostua mistään tekemisestä.Onneksi lapset pitää kiireisenä ja yritän pitää mahdollisimman paljon yhteyttä ystäviin että jotenkin ois tässä maailmassa mukana eikä uppoutuisi vaan tähän raskauteen ja sen miettimiseen ja panikoimiseen.Onneksi ei ole pahoinvointia,en tiedä miten sitten jaksaisin...Voimia teille jotka edelleen kärsitte pahoinvoinnista!

Juu, eipä juuri oireita täälläkään. Alussa väsy ja vilu, mutta ei normaalista poikkea nekään enää. Itse asiassa tänään kävi oksennus ekaa kertaa kurkussa mutta sekin johtui luultavasti liiallisesta pizzan ahtamisesta :wtf: En oikein osaa panikoida oireettomuuden kanssa kun esikoisesti oli mahdollisesti vielä vähemmän oireita. Odottelen vaan np-ultraa joka koittaa kahden ja puolen viikon päästä. Kyllähän se pieni epäilys toisinaan mieleen hiipii, mutta eipä tässä auta kuin odotella :nailbiting:

Täällä on yhtenä oireena (sama ekassakon raskaudessa loppuun asti) jäätävän kova jano! Vettä menee kyllä kunnolla päivisin ja sen vuoksi sitten saa ravata jatkuvasti veskissä :dead: ja tietty väsyttää ihan tajuttoman paljon:singing:

Niinhän sitä sanotaan et rv9 jälkeen olot alkais helpottais, tosin ei todellakaan mulla! Tää rv10 on vaan pahempi ku edellinen. Kolmesti tullu jo pönttöö halailtua tänä aamuna, eilenki useamman kerran. Innostus ultraan menosta yksityiselle hieman hiipuu, kun tiedä miten sinnekin selviäis oksentamatta. :/
Eilen haettiin kiinalaisesta ruuat kotia. Hyvält maistu yms, mut oli iso virhe syödä niin paljon mitä ne annokset on kooltaan. Kauhea ähky taas iski, et tienny miten olis. Taidan jatkaa taas salaatti & porkkana linjallajatkossa!
Tosin tytön synttärit pitäisjärjestää ens la ja sinne leivottua yhtä sun toista. Pakkohan niitä sit on sukulaisvieraiden edessä hieman nauttia, kun en halua vielä antaa vihiä raskaudesta.

Mulle tää raskaus on ollu henkisesti paljon raskaampi kuin eka. Ehkä parin viikon päästä helpottaa, jos np-ultrassa on kaikki hyvin.
Mä oon ollu tosi väsyny, jos en nuku päikkäreitä. Illalla silmät tuntuu hiekkapaperilta ja nukahdan aina ku mahdollista esim, jos esikoinen leikkii itsekseen tai saan muuten vaan olla rauhassa.

Miulla ois tänään iso tentti edessä illalla ja toivon kovasti et tää huono olo väistyis ees siks aikaa. Koulullekkin on matkaa 170km joten jo se ajomatka on haastava. Onneks kaveri on mukana joten voi ajaa jos mie en pysty.

Mulla on jatkuvaa heikotusta ja ällötystä mutta vessanpönttöö ei oo tarvinnut halata kuin kerran näiden viikkojen aikana. Väsymys on taas maksimaalinen, eilenkin nukuin pienemmän tytön kanssa yhtäaikaa kahdet päiväunet, enkä voi yhtään mennä pitkäkseni päivällä tai uni yllättää.

Tännekin on pahaolo rantautunut toden teolla. Onneksi ei tarvi oksentaa kuitenkaan. Alkaa joskus 9-10 aikoihin ja kestää jonnekin kolmeen. Sitten helpottaa onneksi (täytyy varmaan koputtaa puuta).
Väsymys on jotain kaameeta. Vois vaan nukkua päivät pitkät..

Mulla on nyt lisäks kaks vai kolme yötä ollu unettomuutta. Herään joskus aamuyöllä ja valvon johonkin aamuviiteen. Esikoisesta tää unettomuus tuli vasta puolivälin jälkeen, joten en osannu ihan vielä odottaa. :rolleyes:

KRS. tuo on kyllä todella inhottavaa jos ei saa nukutuksi :shifty: Itsekin aika huonosti nukkunut pidemmän aikaa, joko pitää vessassa käydä tai sitten vaihtaa asentoo :sad001 Kun saisi edes muutaman yön silleen että nukut kuin tukki!

Onpas tutun kuuloista! Omenat maistuu ja pelastaa nopeasti huonolta ololta.
Saippuat ja rasvat haisee ja aiheuttaa ällöä oloa.
Oon tässä hoitanut pari päivää sairasta esikoista joka nukkuu suht paljon ja olen itse nukkunut lähes saman verran ja oon silti aivan loppu! Tilapäinen hoitovapaa esikoisesta tuli kyllä niin tarpeeseen! Varsinkin kun en vielä haluais töissä kertoa...

Täällä on yhtenä oireena (sama ekassakon raskaudessa loppuun asti) jäätävän kova jano! Vettä menee kyllä kunnolla päivisin ja sen vuoksi sitten saa ravata jatkuvasti veskissä :dead: ja tietty väsyttää ihan tajuttoman paljon:singing:
Mulla on toisinaan vaan älytön janon tunne, tai kaippa se on janoakin, mutta se ei mee millään pois. Vaikka jois mitä ja miten paljon.

Jep, nyt sit tuleekin kaikki ulos mitä erehtyy syömään. :( Mitä pitemmälle viikot menee, sitä kauheammaks olo näköjään muuttuu

Mulla on mennyt aika oireettomaksi. Välillä on ihan pientä etomista, mutta se on niin pientä, että voi mennä ihan mielikuvituksenkin piikkiin. Oon taas alkanut epäilemään, ettei tuolla mahassa enää mitään kasva:sad001 Jonkun aikaa menin ihan positiivisilla fiiliksillä, mutta nyt on epäilykset taas ottaneet vallan. Vielä pitäis jaksaa sinnitellä keskiviikkoon, että pääsen varhaisultraan tarkistamaan tilanteen.

Se on jo pian!! Kyllä siellä elämää on. Eikös aika normaalia ole että olot vaihtelee?

Ihanaa, kun tänne saa oloja purkaa. Huono olo on jatkunut edelleen ja pahentunut. Edelleenkään ei ole mielitekoja ja kaikki ruoat on pienen epäluulon varassa syötävä. Joko menee alas, tai sitten meinaa tulla ylös, mutta nautintoa ei syöminen ole. Syön lähinnä, koska pakko syödä. Söi tai ei, on huono olo. Lisäksi tätä oloa boostaa mukavasti vatsavaivat. Alavatsassa on jomottelua, paineen tunnetta, pistelyä ja repäisykipuja. Ei mitään voimakkaita, mutta inhottavia ja ärsyttäviä. En osaa huolestua, kun kokenut pahempaakin ja kaikki oli silti hyvin. Toisaalta mitään ei olisi tehtävissä, vaikka enteilisi huonoa. Mutta luultavasti normaalia kohdun ja jänteiden sekä lihasten venymistä sun muuta. Näiden lisäksi edelleen joko ummettaa, tai heittää voltilla löysäksi. Närästys on myös tullut mukaan. Tuntuu, että on aivan loppu ja on nyt jo vaikein raskaus kaikista. Ensi viikolla on onneksi ultra niin saa tietää onko kaikki kunnossa. :) Tsemppiä muillekin olojen kanssa ja tänne vois lähettää vähän niitä himo-oloja, jos edes omenat alkais maistumaan! :D

7+4 ja kaikki oireet ovat kadonneet. Jo muutaman päivän ovat poissaolollaan loistaneet heikotus, jano, rintojen aristus ja kokovartaloturvotus. Muutaman verestävän tahran olen vessareissullani huomanut. Kaikki tämä lienee ilmeisestikin normaalia, mutta silti... Kamalinta on kun ei voi kun odottaa ja rukoilla parasta. Jos se on tullakseen niin sitten se pysyy mukana. Neuvolaan 9 päivää vielä. Mahtaakohan edes sydänääniä koittaa löytää..?

7+4 ja kaikki oireet ovat kadonneet. Jo muutaman päivän ovat poissaolollaan loistaneet heikotus, jano, rintojen aristus ja kokovartaloturvotus. Muutaman verestävän tahran olen vessareissullani huomanut. Kaikki tämä lienee ilmeisestikin normaalia, mutta silti... Kamalinta on kun ei voi kun odottaa ja rukoilla parasta. Jos se on tullakseen niin sitten se pysyy mukana. Neuvolaan 9 päivää vielä. Mahtaakohan edes sydänääniä koittaa löytää..?

Riippuu varmaan neuvolasta, meillä ei koiteta ennen 12+ viikkoja just sen takia, että sykkeen löytäminen aikaisemmilla viikoilla on niin epävarmaan, että aiheuttaa sitten turhaa huolta josseivät löydy. Tsemppiä piinailuun, toivotaan, että siellä kaikki hyvin!

Täällä käyty päivystyksessä ku eilen hiljalleen alkanu tulee kovia alavatsa kramppeja ja vihlasuja ja tänä aamunakin herännyt niihin. Eipä oo näin kovia kipuja vielä ollut ja kohdun kohdalta kokoajan sellasta jatkuvaa pientä puristusta ja kaikki pienet liikkeet sattuu vatsaan. No alakautta tutki ja kaikki ok. Harmi vaan et sydänääniä ei saanu kuuluviin dopplerilla, istukan äänet kyllä löys, mut sano et voi olla et istukka just tossa päällä että vaikea saada kuuluviin. Ja lääkäri sanoi et varmaan kohdun kasvukipuja ja sit vaan odotan ensiviikon ultraan. Nyt tänään neuvolan mukaan 11+0.

Takaisin