Oireet ja himot

Huh mikä päivä, naapuri ajanut lietettä pelloille koko päivän ja hyi kauhea tätä minun oloa kun haju pukkaa ovista ja ikkuista sisään:yuck:

En muista et nuissa kahdessa aiemmassa raskadessa olis niin käynyt hajut nenään, mutta nytten! Voi valtava! Pierut haisee ihan kamalille teki niitä kuka tahansa. Ja siis olin nyt iltavuorossa töissä sisätiloissa tietysti niin ulos kun yht äkkiä menee niin tulee raitisilmamyrkytys, eli huono olo hetkellisesti raittiista ilmasta :woot: no, sitten kun kotiin pääsin sisälle niin eteisessä hais viemäri! :grumpy: eikun isäntä sitten sitä kastelemaan... No kohta isäntä kekkas sit rueta tyhjäämään bioastiaa, se haju.. :hungover: juu ei oo elämä helppoa hajujen kanssa, nyt ymmärrän sen... :dead:

Omppu, se on kyllä välillä haastava vaiva. Esikoisen vaipparoskiksen kannen avaaminen on jotain aivan karseeta. :yuck:

Täällä kaiketi 7+1. Toista päivää taas aika oireetonta, muuten onkin paha olo ja tissikipu sekä kauhea väsymys vaivannut nyt pari viikkoa ihan jatkuvasti. Heti kun pari päivää on helpompaa, alkaa pelottaa. Huomenna onneksi varhaisultra ja piinailun pitäis päättyä siihen.
Nyt on olo ollut niin kurja ja uupunut, että tuo 2v esikoinenkin on jäänyt turhan vähälle tekemiselle ja huomiolle. Alkaa olla sellanen olo että jos tämä nyt on mennyt kesken, niin ei yritetä enää. Mulla siis keskenmenot tapahtuneet 6+,7+, 6+, ja aina ultralla todettu keskeytyneksi, ei spontaania vuotoa. Sit pari kemiallista raskautta lisäksi. Joten nyt kauhulla kohti huomista tuomiota :arghh:

Kuulostaa kyllä ihan kauheelta Julianna89!Toivottavasti saat apua pahoinvointiin.Ja nestetasapainon kuntoon.Ootko kokeillu mitään pahoinvointi lääkettä ottaa?

Aika rankan kuulosta sulla Julianna, miten pysyt tolpillas?

Mulla on tänään kans ollu hajujen kanssa herkempää, meinaa laatta lentää lihapadan hajusta ja melkein kaikesta muustakin. Ruokavaliokin koostunut vedestä ja marjakiisselistä.

Onko teillä muilla sellasta että aamulla ihan älytön tuskan hiki, sit päivällä ja illalla palelee hulluna?

Voi ei Julianna :( Jospa oiskin vaan harmitonta? Tuleeko vielä vai oliko vain sen kerran pyyhkiessä?

No onneksi toi määrä ei kuulosta hälyttävältä :) Mitä meinaat nyt tehdä? Odotatko seuraavaa ultraa? Tsemppiä! Toivottavasti helpottaa vuoto ja olis vain harmitonta! Jaksamisia sinne :)

Takaisin