Oireet ja himot

Eikä julianna.. kunpa olis harmitonta. Tuntuu kyllä et ihmisillä ne harmittomat vuodot on ollu siel 5-6 viikolla. Tuntuu kohtuuttomalta kärsiä pahoinvoinnista ja että kuitenkin sitä on enemmän luottavainen päivä päivältä ja viikko viikolta. Mulla on vahva olo ettei tuolla mahassa mitään ole..

Julianna! Nuoremman tytön raskaudessa mulla tuli niin kovat vuodot, että jouduin normaaleja kuukautissiteitä käyttää. Älä luovuta vielä! <3

Kevennyksenä hainpa tänään lapsen päiväkodista ja oksensin tien poskeen sateessa. Ihmiset katto todella pitkään... Ja tyttökin oli ihan että mikäs äidillä on... :D Todella virkistävä kokemus.

Onnea julianna hyvistä uutisista! Nyt voisit huokaista helpotuksesta ja lopettaa joka hetkisen "nyt tää varmaan meni kesken" hokemisen. Ymmärrän, että on pelkoja. Niitä on todennäköisesti jokaisella jollain tapaa, mm. itsellänikin hyvin paljon. Jos kuitenkin jokainen hokisi täällä sitä samaa, niin tää olisi todella negatiivinen paikka. Ajatuksistaan saa ja pitääkin puhua, mutta voisiko sille tehdä oman ketjun, esim pelot? Tällä hetkellä tuntuu jokaisessa ketjussa näkyvän sama epäily. Olisi kiva saada tästä myös energiaa ja positiivisiä viboja. Toivottavasti et loukkaanu tästä viestistä ja ymmärrät pointtini. :-)

NAKKEn kanssa samaa mieltä! Nyt koita olla huolehtimatta, vaikka pelkoja onkin. :) Kiva Julianna että kaikki oli kuitenkin hyvin :)

Ihania uutisia Julianna!

Ymmärrän sua ihan täysin pelkojen kanssa, itsellä samoja ajatuksia toisen lapsen odotusaikana eikä sille vaan voi mitään.

Näkeekö muutkin ihan kummallisia unia? :) Mulla oli plussan aikaan sama juttu ja nyt tullut taas takaisin! Tuntuu, että unet ovat tosi todellisia, vaikkakin kummallisia. :) Tämä "oire" on oikeastaan aika kiva, kun aamulla on erilailla levännyt fiilis. :)

Kiitos NAKKE avaavasta kommentistasi.
Poistin kirjoitukseni, ettei sinun tai muidenkaan tarvitse niistä mieltään pahoittaa, ja täytynee muistaa olla mainitsematta samantyylisistä asiasta useampaa kertaa.

Voi ei, multa jäi näkemättä mitä julianna laittoi, haluisin tietää mikä tilanne :arghh:

Julianna ei ois tietenkään tarvinnut poistaa! Ei niistä kulaan varmasti mieltään pahoittanut! :)

Täälläkin pelkoja ja toivottavasti tässäkin raskaudessa pääsen pelkopolille juttelemaan. Itsekin koitan työntää pelot taka-alalle ja nauttia hyvistä hetkistä ja surra vasta jos siihen tulee aihetta. :)

Mulla on ollut koko raskauden ajan etova olo, mutta nyt on ollut noin viikon huonompi olo ka eilen oksensin ensimmäistä kertaa. Nyt on 10+3. Kuinkahan yleistä se on, että tässä vaiheessa olo huononee? Jossain sivulla sanottiin, että yleensä näillä main olo alkaa helpottaa. Itselle raskaus on ensimmäinen, joten kaikki tähän liittyvä on ihan uutta.

Ei sille pahoinvoinille virallista aikaa ole, toisilla ei ollenkaan toisilla muutamia viikkoja alkuvaiheessa ja jotkut joutuu valitettavasti kärsii kokoajan siitä loppuu asti.:sad001

Julianna oletan, että kaikki on siis nyt hyvin? Itse en ehtinyt myöskään kaikkia lukemaan. :) Nakken pointti oli ihan hyvä, eikä täälä varmaan kukaan loukkaantunut. Totta kai saa tuntea pelkoa, mutta ihan meidän itsemme takia kannattaisi koittaa antaa peloille ja suruille sijaa vasta, kun siihen oikeasti on aihetta. Oma elämä ainakin heitellyt sellaista volttia välillä, että jos tähän päälle vielä murehtisin asioista ennen aikoja niin siihen kuluisi valtavan paljon energiaa, vieläpä negatiivista, joka ei ole kellekkään hyväksi. :) Nyt vaan kaikki imemään positiivista energiaa kaikesta mistä pystyy, itselläni esim oli eilen pitkästä aikaa hyvä olo ja pystyin syömään kunnolla, vs toissapäivänä laattasin kadulle. xD Elämä kyllä johdattaa, vaikka välillä tuntuu, että niillä raskailla asioilla ja koettelemuksilla elämässä ei ois mitään virkaa. Tsemppiä kaikille viikonloppuun!

<3: Heräsin klo 6 aamulla pissille, enkä sen jälkeen saanut unta! Mahtava vapaapäivä! :D

Mullakin oli eilen hyvä olo ja siivottiin koko kämppä ja nyt täällä näyttää vihdoin kodilta taas :D En ole olojen takia saanut pitkään aikaan siivottua ja nyt on huikea fiilis! Esikoinen heräsi vasta äsken (klo 11), eli pitkään nukuttiin ja herättiin puhtaaseen kotiin. Ihanaaaaa! <3

Onko kellään muulla oireena sellaista että aamulla puskee älytöntä tuskan hikeä ja iltasella sit palelee?
Onko teillä mahan seudulla joka päivä nipistelyjä yms tuntemuksia kohdun kasvusta tai tuntuuko teillä mitään painetta tai kovuutta kohdun alueella?
Mulla ei joka päivä ole tuntemuksia. Joskus nipistelee ja polttelee menkkamaisesti ja joskus tuntuu repäisykipuja, mut ei mitään älyttömän kipeitä. Maha on kyllä turvoksissa mit ei tunnu sellaista että jotain tuolla kasvaisi.
Pala kurkussa lähes päivittäin mut oksentanu en oo.

Takaisin