Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuntuu kyl niin epäreilulta jos tääkin nyt on menny kesken, (kun en löytäny kotidoppleril sykettä) kun olot on edelleen ihan kaameat! Oksettaa, ummettaa (ei näköjään lääke auta) ja muutenkin ihan paska olo et oikeen mitään ei haksa/pysty tehdä. Mut usko kyl koko raskauteen taas niin koetuksella.
Mua kyllä vaivaa tosi paljon että ei ole juurikaan mitään oireita väsymyksen lisäksi,en tiedä miten selviän järjissäni 6.10 asti ultraan. Tulisi nyt edes rinnat kipeäksi tai jotain,nyt rupee jo toivoo pahoinvointia vaikka oikeesti ei sitä haluiskaan mut se antais jotain toivoa että pikkunen kasvaa masussa...

. Närästys on kyllä vähentyny huomattavasti ja nyt pystyn jo syömään niin ettei väkisin tarvii ruokaa suuhun tunkea! Luin tuossa et monet syöny leipää paljon, mulla taas toisin et nyt oon monen viikon jälkeen pystyny syömään leivänpalan jopa kokonaan, eikä oo roskiin lentäny tai miehelle jäänyt syötäväks. Rinnat edelleen vähän kipeät sillon tällöin ja pinkeemmät. Alavatsasta vihloo päivittäin useasti.