Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Sanna_86 todella ikävä kuulla menetyksistäsi :( pidän teille kovasti peukkuja..ja eikös sulla riskiviikotkin ala olla ohitse?:)

Kiitos ihanista sanoista kaikille. Kyyneleet silmissä niitä olen lukenut. Kun en osaa kellekään tästä puhua, ei ole sellaista ihmistä. Niin tuntuu todella tärkeältä että olette vastanneet. Tuntuu, että joku edes ymmärtää miltä tämä voi tuntua. Voi kun olisi joku, jolle osaisin puhua. Olen niin arka puhumaan tämmösistä asioista. Toivon vaan että jotenkin pysyn kasassa ja löydän voimia. Vaikka kuinka yritin valmistautua, romahdin silti. Sattuu vielä paljon lujempaa kun viimeksi. Ja pelottaa Uskallanko enää yrittää. Ei auta kun koittaa jaksaa. Anteeksi avautumiseni. En enää enempää häiritse. Kaikkea hyvää teille kaikille. :Heartpink

Se on vain hyvä että saat jotenkin ulos puhuttua menetyksestä. Jokainen käsittelee niin eritavalla ja asia ei todellakaan ole vähäpätöinen. Paljon voimia teille ja kun aika on kypsä toivotan sydämeni pohjasta onnea uuteen odotukseesi <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vihdoin päätin minäkin liittyä seuraan, juttuja olen täällä jo jonkin aikaa seuraillutkin :) Eveliinalle aimo annos tsemppiä, juuri siksi en minäkään ole aiemmin keskusteluun osallistunut, koska takaraivossa on koko ajan jyskyttänyt pelko siitä, että mitä tahansa voi vielä tapahtua. Itsellä ikää 28v ja ensimmäinen lapsi tulossa. Viikkoja nyt 9+3 ja rasitteena raskaudessa perinnöllinen mutaatio veren hyytymistekijässä, joka lisää veritulppien ja samalla keskenmenon riskiä. Puolivälin jälkeen tulossa mahapiikit lääkitykseksi loppuraskauden ajaksi. Nyt vaan jännityksellä odotellaan ensimmäistä ultraa joka on vajaan kahden viikon päästä. Toivottavasti mahasta oikeasti löytyy joku asukas! Pahoinvointi ja oksentelu on ollut aivan järkyttävää rv7 alusta saakka ja pahemmaksi menee vain. Sisällä pysyy lähinnä hedelmät, kaikki muu (erityisesti lämpimät ruuat) palaa välittömästi samaa reittiä takaisin. Raskaudenaikaisesta hehkusta ei siis tietoakaan :grin

Nyt vasta luin eveliinan kuulumiset, paha mieli hänen puolestaan. :( Näköjään voi keskenmeno hyvinkin tulla vaikka se maaginen viikko 12 olisikin täyttymässä...

Hopefull huomenna olis tasan rv13.☺ Onko täällä muita joilla on ultrassa todettu olevan muutaman pvän isompi mutta ei kuitenkaan ole muutettu laskettua aikaa? Itellä LA 1.4 eli sen mukaan tänään rv12+4 mutta toisen ultran mukaan olen nyt 12+6.

Mulla kävi viime raskaudessa niin, että kun terkka oli menkkojen mukaan laskenut la:n kolme päivää myöhemmäksi kuin ultra (ja ovulaatio) todisti, aikaisti ultran tehnyt kätilö la:ta YHDELLÄ päivällä. Joku ihme kompromissi... Myöhemmin sain raskausdiabetes-diagnoosin ja synnytys käynnistettiin vuorokautta ennen laskettua, vauva oli siltikin 4,3kg (itse olen 160cm pitkä). Tässä mielessä synnytyksen olisi jo aiemminkin voinut käynnistää. Eikai parilla päivällä muuten ole väliä. Nyt terkka luotti varhaisultran laskettuun aikaan, joka oli 5päivää varhaisempi kuin menkoista laskettuna. Hyvä niin, koska kiertoni on aika lyhyt...

Mulla oli juurikin tuo kahden päivän ero koon ja menkkojen välillä.. menkoista laskettuna 11+6 nyt mutta ultran mukaan 12+1 :) la ei siirtynyt :)

11+6 tänään ja np ultra iltapäivällä. nyt on alkanut tuntua ihme pistelyä ihan alavatsalla. Samanlaista kuin ihan ensimmäisillä viikoilla. Kiinnittymiskipu on varmaan tämän kaltaista ja nyt sairaassa mielessäni kuvittelen että sikiö irtoaa kun tuntuu samalta kuin kiinnittyessä. Nyt kun kirjoitan asian niin alkoi oikeen naurattamaan omat harhaluulot :D

Kiitos piuku!!ollaanhan tässä jo pitkällä..siltikin pelottaa...pitäis lopettaa vissiin turha stressaaminen ku se on haitaksi..sit kun vaan keksisi miten :D viimeyönä unessa tunnustelin mun vatsaa ja se oli kamalan iso :D no ei se todellisuudessa ole :D tänään päikkäreillä taas näin unta et vuodan verta..oli aika masentava herätys :/

Hopefull voi kun osaisin sanoa jotain lohduttavaa tohon pelkoon. Ite stressaan ihan jatkuvasti että oikeen ärsyttää mutta minkäs mahtaa!!? Toivon että kun masu kasvaa ja alkaa tuntea liikkeitä niin osaa jo eritavalla suhtautua

Mulla kun tämä raskaus on alkanut heti keskenmenon jälkeen niin la on pelkästään ultran mukaan katottu. Viimiset kuukautiset on ollu 30.3..

Mulla varmaan pelko tulee siitä kun pari viikkoa takaperin pyyhkäisin vähän syvemmältä niin paperiin tuli haalean oranssia..neuvolatäti epäili että kohdunkaulastakin olisi voinut tulla kun limakalvot ovat herkemmät... Mulla tää raskaus oli ihme, viimekesänä (5/2013) leikattu oikea munajohdin pois kohdun ulkoisen raskauden takia...lääkäri silloin sanoi että voi olla vaikeaa tulla raskaaksi..luovuin toivosta täysin enkä tosiaan ajatellut että enää ikinä raskaaksi tulisin, sillä edellisen miehen kanssa ilman ehkäisyä 7v enkä tullut raskaaksi...nykyisen miehen kanssa kuukautta alle vuosi ja tässä ollaan, hyvinkin raskaana..joten tää on meille sellanen ihmelapsi ❤

Hopefull, hyvin varmasti harmitonta vuotoa :) itsellä ei ollenkaan vuotoja tullut :) toivotaan et nää kaksi viikkoo menee sulla nopeesti niin saa huokasta helpotuksesta :) itellä nyt tosiaan vko 12 menossa ja luottavaisin mieli täällä mennään :)

Niimpä,pitkältä tuntuu mut Eiköhä nää nopee mene...Juu ja lääkärikin ultrassa sano et kaikki on hyvin,et ihan normaalia on tollanen vuoto..joillakin kuulema vuotaa ihan kunnolla..mä en ois huomannut vuotoa ees jos en ois pyyhkinyt syvältä..toisinaan oon luottavainen..toisinaan taas iskee sellanen synkkä fiilis mut kai sekin kuuluu asiaan..

Ihan normaalilta vaikuttaa!! :) nyt vaan lakkaat stressaamasta niin kaikki menee hyvin! :) itsrlläki oli tuo synkkävaihe, mutta se meni ohi kun oli vasn luottavaisin mielin :)

Kiitos tsempistä.Tää on mulle iso juttu et täällä on tukijoita kun ei vielä voi oikeen puhua...ihana purkaa ajatuksiaan. Kiitos ❤ nyt lakkaan ajattelemasta ikäviä ja nautin,niin paljon kun se oksentelun ohessa on mahdollista :)

Takaisin