Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Heli huoli pois. Meillä oli seurannat äitipolilla juuri pienikokoisuuden takia. Epäilivät istukan vajaatoimintaa,sitä ei ollut. syytä neidin pienikokoisuudelle ei löytynyt. Syntymäpaino 2,3kg ja pituus 43,5cm, virkeä, jäntevä ja terve vauva. ja tosiaan kokoarvio voi heittää jopa 800g niinkuin vasta ystävälle kävi. Puolen kilon heitot suuntaan jos toiseen on ihan tavallista.
 
Juu meilläkin heitti arvio esikoisessa 700g käynnistyspäivänä, tosin tuo oli toiseen suuntaan, mutta silti.
 
Myö jäätiin tarkkailuun pienen painon vuoksi ja ilmeisesti istukka laiskistunut. Voi olla että käynnistellään parin päivän sisään. Nyt on hiukan pelokas ja huolestunut olo...
 
Hei, huoli ja pelko ei auta Heli yhtään. Ootko tuolla salaisella puolella? Siellä löytyy pitkä pätkä tarinaa siitä mun tilanteesta. Se on aina parempi kun sen huomaa ajoissa.
 
En taida olla siellä. En ainekaan tiie. Just kävi onneks yks hoitaja kertoos vähän päivän ohjelmaa.
 
Heli, onneksi huomasivat ajoissa ja olette nyt hyvissä käsissä :) Teillä ei kummallakaan ole varmastikaan mitään hätää. Koita ajatella niin, että parhaimmassa tapauksessa sulla on ihan kohta vauva sylissä! Sitä käynnistystä ei kannata pelätä, monella on positiivisia kokemuksia siitäkin :) Ja vaikka teidän vauva pieni olisikin, olette hyvässä hoidossa eikä sen puolesta tarvitse pelätä. Hurjasti tsemppiä!
 
Kiitos kaikille! Täällä osastolla kun vaan tuntuu olevan liikaa aikaa ajatella kaikkea..
 
Heli, minä oon syntynyt 5 viikkoa etuajassa ja painanut 2200g. Ei ole pidetty keskosena ja ollut kaikki hyvin. Ihan varmasti olette hyvissä käsissä :)
 
Takaisin
Top