Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Meillä huomenna ultra.
Kaksi yötä nukkunut huonosti, painajaisia katselleen. Ensi yönä en varmaan nuku silmällistäkään. Ja aamulla tulee varmaan oksennus. Jännittää niin h*lvetisti!

Gartsu, tsemppiä..ymmärrän kyllä jännityksen ja pelon mut ajattele et kaikki menee hyvin :)

Viime kättärin reissusta ei jäänyt kun kyyneleet. Toivottavasti tällä kertaa sieltä jää ilonkyyneleet. :)

Tsemppiä Hope sullekin ultraan, ei enää montaa yötä. Olitko sä jo aiemmin ultrassa käynyt?

Joo kävin 9+4 sillon neuvolan ultrassa,siellä varmistettiin et on oikeessa paikassa ja näky vahva syke..silti pelottaa kamalasti et jos kaikki ei ookkaa ok.
Pidän peukkuja, oon varma et ilonkyyneleet poskilla sieltä pois tuut :)

gartsu: Meillä on huomenna sama ohjelma ja vieläpä samassa paikassa. Toivotaan hyviä uutisia kummallekin! :)

Hopefull.. Mä kävin maanantaina neuvolassa kuulemassa pienen sydämen jumputukset, mutta silti sitä vaan miettii, että viikossa ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä. HuLLu mieli.

Monelta Varpunen teillä on? Meillä 13.15. Olis saanut olla heti aamusta ni ei tarttis vahtia kelloa. :grin

gartsu: Meillä on 12:15 ja samaa juuri mietin. Otin huomiselle lomapäivän, ettei tartte ainakaan töissä aamulla tuskailla ja odottaa. Yritän nukkua aamulla mahd. pitkään. :)

Mulla tekee mieli samanlaiset tepposet..siskolla oli viimevuonna yksi keskenjäänyt keskenmeno ja nyt mä pelkään sit sitä..

Mä pidän myös huomenna vapaan. Ei tulis töiden teosta aamulla mitään. Eikä kyllä ultran jälkeenkään, tuli mitä tuli. :)
Mä otan kaikki neuvola yms päivät vapaiksi.

Must tuntuu et naisen elämä on yhtä pelkäämistä. Ensin pelkää keskenmenoa. Syntymän jälkeen vauvan kuolemaa. Lapsen teini-iässä taas jotain. Sitten kun oma lapsi on 60v, niin edelleen pelkää että sille sattuu jotain. Rankkaa olla nainen, saatikka sitten äiti. :wink

Sokerirasituskoe hoidettu, ei nyt mikään nautinto ollut, mutta ai että tunnen itteni sankariksi! En yleensä saa alas mitään mistä en tykkää, mutta sen litkun sain juotua lähes tuosta vaan. On niin voittajaolo :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kans sokerirasitus joskus käytävänä,mut täälläpäin vissiin vasta puolen välin jÄlkeen.. Hyvä niin ensin pahat olot ohi ja sitten vasta.

Mulla ei onneksi ole sitä tulossa.. Systeri kerto et ei ollu kovin nautinnollista :)

Takaisin