Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Voi tsemppiä eveliina23! Toivotaan vielä...

HiHi, olen itse asiassa huomannut olevan melko lepsu noissa ruoka-asioissa, reissuilla yritän vaan katsoa ettei olisi esim. kypsentämätöntä kalaa ja pehmeitä juustoja tai muuta tosi selkeästi kiellettyä, mutta melko hyvällä mielellä olen syönyt kaikkea peruskypsennettyä kun ruokaillaan "luotettavissa" paikoissa. Suurin ongelmani on se, että huonovointisuuden vuoksi mitään yhtään oudompaa ei tahdo tehdä mieli, joten buffassa olen monta kertaa kävellyt pöytään melko pelkistetyn annoksen kanssa. Sinulla toki kohteet lienevät hieman haasteellisempia, Puolassa saattaisin olla aika peukku suussa... :wink

Isoimman haasteen tuottaa tällä hetkellä alkoholi. Työhön kuuluu kanssa suht usein illallisia asiakkaiden kanssa, joille en tosiaan halua vielä asiasta mitään mainita. Kompromissin olen tehnyt siinäkin, että ihan pienen huikan saatan viiniä ottaa, mutta suurin osa jää lasiin. No, onneksi en ole koskaan kauheasti nappaillut, niin kukaan ei tuota käytöstä pidä (toivottavasti) kauhean kummallisena.

Voi Eveliina :( Aloin ihan itkemään sun puolesta... En voi uskoa, kun noin pitkälle oot jo päässyt :'( Hirveää...

Täällä myös uusi tulokas, laskettu 22.4.

Suru-uutisten keskelle tulin... voimia teille, kaikille niin surullista :(

Mulla oli juuri sama tilanne 2 viikkoa sitten, kun olimme asiakkaiden kansssa syömässä, niin muuthan joivat sitten alkoholia.
Tilasin pokkana omenamehun, kyllä varmaan epäilyt pian heräävät työkavereissa kun aikaisemmin olen aina juonut asiakkaiden kanssa muutamat drinkit..
parin viikon päästä lähdetään kaikkien mun alaisten kanssa reissuun ja luonnollisesti ovat olleet kosteita reissuja, nyt pitää valmistella jotain selityksiä.. :/ hmmm antibioottikuuri? :D

Joo, tai kuulema sienilääkkeet eivät sovi alkoholin kanssa, eli aina voit kehitellä jonkun kynsisieni-infektion, jos mitään muuta ei keksi :grin

Eveliina, mä pidän kyllä edelleen toivoa yllä sun puolesta. Huomenna saat sitten lisää tietoa. Kovasti voimia, ja toivotaan vielä hyviä uutisia!

Ei ollut meidän aika vieläkään. Tuskin koskaan tulee olemaankaan. On sen verran pitkä taival jo takana. Sattuu. Sattuu lujaa. En tiedä miten selviää tästä kaikesta, taas.

Menin päivystykseen kun vuoto jatkui. Siellä ultrattiin ja pikkuisella ei ollut enää sykettä. Nyt toivon että tulisi itsestään pois. Muuten tyhjennetään tiistaina, menen silloin ultraan ja samalla pitäs jäädä osastolle.

Olisin niin halunnut saada vihdoin huhtikuussa oman pikkuisen. Olisin halunnut pysyä täällä teidän kanssa. Jostain syystä minussa on joku vikana kun ei onnistu. Tuntuu pahalta ajatella, että olisinko niin huono äiti.

Kyyneleet vaan valuu. Kiitos kaikille tuesta. Toivon teille jokaiselle tarrasukkia ja pienet syliin huhtikuussa. Toivon että ette joudu kokemaan tällaista. Erityisesti kiitos Tökköselle.

En tosiaan tiedä, miten jaksan. Nyt olen taas ihan yksin asian kanssa. Tyyny märkänä kyynelistä yritän alkaa nukkumaan. On niin tyhjä olo.

Voi eveliina...en voi sanoin kuvailla kuinka pahoillani olen. Alkoi itkettää ihan kamalasti. En käsitä miksi juuri sinun pitää kärsiä...
Älä siltikään vielä menetä toivoasi. Tiedän,että se on tällä hetkellä raskasta ja raskasta ajatella edes enää yrittämistä kun pelkää uutta pettymystä...
Kumpa voisin halata, oikein kovasti...lähetän silti virtuaalihalin ja toivon, että saisit ensi yönä edes vähän unta...
Voi itku...:'(

Eveliina, älä missään tapauksessa ajattele, että olisit huono äiti!
Ei löydy sanoja. Iso halaus. :Heartbigred

Voimia eveliina! On varmasti raskasta pettyä jälleen ja toivo on ehkä menetetty, mutta yritä jaksaa uskoa uuteen mahdollisuuteen vaikka voikin olla vaikeaa! Haleja ja voimia, onni tulee kun on tullakseen!

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app

Eveliina, olen sanoinkuvaamattoman pahoillani teidän puolesta. Voimia suruunne. Olen ihan varma, että te saatte vielä oman pienen, vaikka nyt ei varmasti tunnu siltä. Kun vaan elämä voittaa jossain vaiheessa, rutkasti onnea jatkoon. Lähipiirissäni on perheitä, joilla ollut hyvin samankaltainen tilanne kuin teillä, ja oma pieni on lopulta saatu syliin. Tekin saatte, ihan varmasti, kun voimia yritykselle löytyy. On vaan niin epäreilua että toisille sattuu ne lukuisat pettymykset.

Eveliina, olen todella pahoillani puolestasi. Mietin tänään työmatkalla juuri sinun tilannetta ja toivoin niin, että kaikki osoittautuisi olevan kunnossa. Vasta nyt huomasin nämä sinun viestisi. Tuli tosi paha mieli, voin vain kuvitella miten kauhelta sinusta tuntuu. Joskus tuntuu tosiaan, että elämä on aivan uskomattoman epäreilua. Voimia sinulle! Pidä huolta itsestäsi! :Heartred

Eveliina, oon niin pahoillani teidän puolesta ja ymmärrän tunteesi, että vauvaa ei varmaan koskaan tule. Huono äiti et varmasti olisi, sitä älä ees mieti.

Olet kuitenkin vielä tosi nuori, joten peli ei ole missään nimessä menetetty. Teillä on vielä monta vuotta aikaa päästä tavoitteeseen. Ei ehkä ap suunnitelman mukaan olla vanhempia tietyssä iässä tms, mutta onneksi olette aloittaneet yrityksen tuon ikäisenä. Nimimerkillä "tuli haaskattua vuosikymmen hakeutumatta _kunnolla_ hoitoihin ja nyt biologinen kello pärisee niin julmetusti".

Tsemppiä teille ja hevillä ei anneta periksi, eihän?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oi Eveliina, olen niin kovin pahoillani. Tuntuu todella kurjalta.

Ei nyt siltä tunnu, mutta olen vakuuttunut, että tulette vielä olemaan parhaat vanhemmat omalle pienelle ihanuudelle. Se päivä vielä koittaa.

Moikka kaikille! Kurja lukea suru uutisia. Olen pahoillani Eveliina teidän puolesta. <3

Täällä olisi yksi uusi odottaja halukas ryhmään mukaan. Olen 28v yrittäjä, meillä on 6v eskarilainen prinsessa. Raskaus on neljäs ja todella toivon että tämä päättyy niin että meillä on huhtikuussa toinen lapsi! Tämä raskaus on saanut alkunsa heti keskenmenon jälkeen, joten jännitys on suuri pysyykö matkassa mukana. Ultrassa on käyty 9+1 ja 11+3 jolloin kaikki on ollut hyvin. LA on 1.4. Tuolla päivänmäärällä menetin oman isäni tänä vuonna.

Takaisin