Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Ihanaa hopefull! :) itsellä huomenna se ultra! :) jännittääää! Viikkoja 11+3! :)

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä huomiseen ultraan piuku!!! mä jännitin ihan kamalasti niin tulihan sieltä sit kamala itkukin..me siis tullaan pari vk jälessä teitä :)

Kiitos hopefull!! :) tähän asti ollut helppo raskaus, ei oksentamista eikä muutenkaan hirveen huonoja oloja podettu.. aattelin ettei kaikki oo ok, mutta tänäaamuna oksennus lensi heti herättyä! Huokasin helpotuksesta, että sittenkin kaikki tuntus olevan ok kun oksennus tuli, ja melkeen onnenkyyneleet päästin! Nyt sit jännätään huomista :)

Mä voisin kyllä jollekin lahjoittaa tän pahan olon ja yrrjön... Kaikki sanoo et oo onnellinen et on oloja ja merkkejä se tarkottaa yleensä et kaikki hyvin mut ei tää mitää herkkua oo kyllä..

Ahomelskaaja, kyllähän tää jatkuva oksentelu alkaa kyllästyttää mut mielessä vaan kokoajan se et lopussa kiitos seisoo :)

Mua pelottaa ihan hirveesti :(

Eilen tuli verta ja tänään kuukautistyylistä kipua.
Lääkäri on yhdeltä..

Pelkään, ettei meidän pieni oo jaksanut kasvaa..

Ultrassa 7+3 oli kaikki hyvin. Tänään pitäis olla 10+5.. ;(

Tsemppiä lääkäriin, toivotaan nyt kuitenkin et kaikki on ihan hyvin..mullaki on noita kipuja ollu mut on kuulema normaalia,samoin vuotokin...

Aamulla huomasin pitäväni kättä mahan päällä ja ajattelin että jos se pikkuinen pysyy siellä kun pitelen. Eipä tainnut pysyä. Mä en meinaa pystyä itkultani kirjoittaa.
Myöhemmin menin vessaan ja verta alko tulemaan. Kirkasta ja tuoretta verta, ihan niinku menkkojen aikaan. Verta vaan tuli ja tuli, kokoajan paperi ihan punaisena. Sen jälkeen alkoi pikkuhiljaa sattumaan alaselkään, ja nyt tuntuu myös tosi vähän mahassa. Enää ei ole toistaiseksi verta tullut lisää. Ei siis vielä yhtään klönttejä.
Soitin neuvolaan. Terkka oli kovin harmissaan. Sain huomiselle ajan ultraan. Jos tänään olot pahenee niin päivystykseen.
Mä en oikeesti jaksa tätä. Oon niin pettynyt. Huomenna olis ollu 12+0. Enkä voi kertoa muille ku teille. Pitäkää mulle peukkuja. Jos olisinkin jostain syystä väärässä ja pikkuinen eläisi. En usko enkä jaksa elätellä enää toiveita. Itken vain eikä tämä itku tunnu loppuvan. Miks onni ei voi koskaan olla mun puolella.

Ja tsemppiä Sanna. Toivon että teidän pieni on pysynyt mukana. Toivon sitä niin kovasti ja ymmärrän hyvin pelkosi.

Eveliina23 todella inhottava ja surullista kuulla...en silti luovu toivosta, rukoilen sun puolesta..jospa se olisi vain vaikka puhjennut kysta..onneksi pääset huomenna ultraan..kannattaa levätä tää päivä...Tsemppiä todella paljon ja halauksia...

Tsemppiä eveliina23!! Toivotaan, että kaikki olis kuitenkin kunnossa ja vuoto olis jotain muuta!! Voimia!!!

Voi eveliina, tosi kovasti toivon että olis vaan jotain muuta. Sehän voi olla vaikka istukka mikä vuotaa, jos on siinä kohdunsuulla. Tai mitä tahansa muuta. Mä pidän teille ja teidän pienelle peukkuja. Voimia, koita kestää huomiseen.

Platypus: minkälaista ruokavaliota pidät matkoilla?
Mä joudun nytkin olemaan 2vk puolassa ja kaikki pakkaukset puolaksi, aika vaikea tunnistaa mitä ei saisi syödä ja mitä saa..

Kiitos lohduttavista ja ihanista sanoista. Tuntuu siltä, että joku edes ymmärtää. Tuntuu tämä kyllä niin pahalta. En jaksa muuta kun itkeä. Viimeinenkin toivo on menetetty. Taitaa tuntua miehestäkin nyt yhtä kurjalta. Kun soitin vuodosta niin lähti samantien töistä kotiin.. En usko, että voimme koskaan saada lasta jos tämäkin menee kesken. Tuntuu, että miten uskallan edes yrittää. Nyt vain koitan henkisesti valmistautua tulevaan. :'(

Ei voi sanoa kun et julma on elämä..kamalia asioita joudutte kokemaan...:'( sit aina miettii miten nuo äidit jotka ei edes ansaitse lasta, saavat niitä...jotka ei pidä huolta ja pilaa lapsen elämän jo ennen syntymää...

Takaisin