Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Tämän foorumin sääntöjen mukaan fb-ryhmiä ei saa ''mainostaa'' eli empä tiedä. Ainakaan ei hakemalla ole löytynyt huhtikuisten ryhmää.
 
Jes! Me päästään viimeinkin muuttamaan. Pelkäsin jo ettei sopivaa asuntoa löydy ennen pienokaisen tuloa. Pienellä kiireellä pakattava koska vanhan asunnon pitää olla tyhjä tämän kuun loppuun mennessä ja itselläni kun on lähes joka päivä töitä klo 14-22 :D
 
Tänään ja perjantaina tuli ensimmäiset onnittelut perheenlisäyksestä ulkopuolisilta niin että itse ottivat asian puheeksi. Eli masu kasvaa hyvää vauhtia!:Heartred Onneksi kukaan ei ole vielä saanut päähänsä taputella vatsaa ilman lupaa! rv 28+2
 
Heeeih... oisin halunnu kuulla onko teillä muilla annettu painoarvioita miten? Itelläni viikkija 32+1 sanoi painoksi 1722g..
 
Mulla oli viikoilla 32+2 painoarvio 1928g, kuulema jos tuota tahtia kasvaa niin normaalin kokoinen patukka tulossa :)
 
Onko meille siis tulossa jotenkin normaalia pienempi poika? Oliko siulle sanottu paljon ois painoarvio synnytyksessä jos kasvaa samaan tahtiin loppuun asti?
 
En ainakaan uskoisi, eipä teillä ole tuo arvio kun 200g vähemmän kun meillä. Jos multa kysyt niin huoletta voit olla :) Me mennään keskikäyrällä mittojen mukaan. Oliskohan ne sanonut synnytys painoarvioksi jotakin 3,5 kiloa.
 
Mun mielestä ei mun korvaan nyt mitenkään erityisen pieneltä kuulosta. Sanoko ne sulle siellä jotain painoarviota synnytykseen? Tai millä käyrällä menette?
 
Meillä taitaa olla kans se virallinen samana päivänä! :p Kävin näytillä silloin rv 32+2 kun oli kovat supparit ja pari muuta oiretta niin kyselin mahdollisimman paljon. 3cm oli kohdunkaulan pituus silloin.
 
Itelläni eilen (rv 32+1) oli kohdunkaula myös 3cm ja lääkäri käski ottaa rauhallisesti ettei kuulemma sais lyhentyy nyt enää yhtään vähään aikaan...
 
Mulla tänään 32+4 eli pari päivää sitten kävin. Mulle kans sanottiin että lepoa että kivut helpottaisi. Mutta ei sanonut että ei sais lyhentyä. Mulla oli paikat kiinni vielä.
 
Oli miullakin kohdun suu kiinni.. lepäilyä suositteli miullekkin. Ja tärinää ja rehkimistä ei suositella
 
Takaisin
Top