Odotuksen "sivuvaikutukset"

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos tyyppi on viellä ens vkolla matkassa mukana,hankin kotidoplerin.Voin itse selvittää asioita.

Satsa:miten sun km:t alkoi?Koska menit lääkäriin,siis missä vaiheessa?anteeksi että kysyn,mutten tiedä keneltä muultakaan.

Kysyä saa aina :) Ensimmäinen alko ihan spontaanisti runsaalla vuodolla jota seuras kivut.Siitä en käyny lääkärissä.Toisessa alko tuhruvuoto oiskohan ollu rv8+,loppu välillä ja palas uudestaan.Rv11+6 sitten yöllä heräsin helvetilliseen kipuun ja runsaaseen vuotoon.Sillon lähdin yöllä sairaalaan,sitä kipua ei pysty sanoin kuvaileen.
Kolmas alko tuhrutteleen rv6,loppu myöskin välillä ja sitten 8+4 runsastu kunnon vuodoks.Pytyllä istuin pari kolme tuntia..Muutaman päivän odotin lääkärille menoo kun ar-ultra oli varattu valmiiks ja siellä sitten totes keskenmenon.
Kaikki noi sinällään erilaisia mutta jokaista yhdisti jonkinlainen varmuus jo kauan ennen ettei kaikki ole hyvin.

Toivon sydämestäni että sulla jotain vaaratonta,hematooma tai jotain,sillä kaikki tuhruttelu tai kunnon vuotokaan ei meinaa keskenmenoa :Heartred

Mulla tuota tuhruu ja hyytymät tulee päivällä,iltaa kohden loppuu.voi olla päivän poissa alkaa taas.välillä vertakin.mut pääosin ruskeeta.ja ylä-ja keskivatsaa kipristelee ei alavatsaa.kohta meen kättärille ja huijaan et oon kipeempi,luulis sitten tutkivansa.

Voi kurja rolle... :(

Onko täällä muilla jatkuva janontunne? On todella raivostuttavaa. Juon paljon ja pääosin vettä, mutta myös laimeaa mehua ja kivennäisvettä, maitoa. Eli ei oo siitä kiinni. Ei vaan mikään määrä vie janoa pois. Mulla tätä välillä ennen raskautta ja viime raskaudessa oli ihan samaa ja joinkin aivan mielettömästi (ja täten aina pissalla...). Ärsyttävää.

Vuoto tosi runsasta ei riitä yksi iso yöside ja aamulla jokin plumsahti pönttöön(en nähnyt mikä).jos on mennyt kesken,niin vähillä kivuilla pääsin.hieman normi menkkakipuja kovemmat.

Voi rolle :( ootko menossa lääkäriin?

Täällä yöllö vuoteli vähäsen, tiedä sitten johtuiko petipuuhista vai liikunnallisesta päivästä..

Janosta, koko ajan oon jano ja vaikka kuinka juo niin ei jano helpota. Yölläkin herää juomaan kun suu on kuin saharan autio.. :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Outoo,vuoto loppu taas.Pitäis varmaan varata aika varhaisultraan yksityiselle kun kunnallisesta ei saa.

Vanilj, ootko koittanu janon sammuttamiseen muutama tippa sitruunamehua (pullosta tai tuoreesta hedelmästä)? Mulla ja vissiin yleisestikin auttaa. Ties sit vaikuttaako se raskausaikana mut mulla auttaa vielä toistaseks (rv 7+5)

Täytyypä testata :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Ja siis enemmänkin saa laittaa mutta kaikki ei välitäsitruunan mausta :grin

thaikuista: kokeeko kukaan itseään stressaantuneeksi? Onhan tässä myllerrystä elämässä mut jotenkin tuntuu että raskaus korostaa olotilaa. Huolettaa tuntea itsensä stressaanuneeksi. Uusina oireina automaatinen aamu 7 herätys. Ja nälkä iskee ihan puun takaa ja kovaa mutta monesti ruoka ei sitten maistukaan ja täyteen tulee aika helposti ja kohta on taas nälkä. Satunnaisia tuntemuksia yhä ja arkuutta rinnoissa. Väsymys on hävinnyt mutta iltaisin 9:n jälkeen on ihan valmista kauraa. Rv 6+5

Kyllähän noita "oireita" riittää,
- piereskely
- närästys
- huonovointisuus
- väsymys (tosin ei niin paha kuin edellisellä kerralla)
- kyyneleet nousee silmiin vähän väliä
- suu kuivuu
- alavatsaa nipistelee
- jotkut ruoka-aineet saavat todella kipeäksi (suklaa ja ruisleipä)
- naama kukkii pahemmin kuin murrosiässä
- äkkinäiset kiukunpuuskat jotka tulevat ja menevät yhtä nopeasti kui alkoivat

alkaiskohan tossa olla jo kaikki :) rinnat ei aristanu muutakuin aluksi hieman ja nännit jääneet nöpöttämään tämän jälkeen. ja kuitenkin kaikista näistä oireista huolimatta mietin jatkuvasti olenkohan sittenkään raskaana... :) rv 7+2

ai niin, ja olen aina rakastanut syödä karkkia mutta nyt en pysty edes pitkällä tikullakaan koskemaan mihinkään makeaan. Lusikallinen mehukeittoa menee kaurapuuron joukossa ja makein juoma mitä kurkusta alas saa on maustettu kivennäisvesi

Onkos toi hajuaisti ollu teilläerityisen herkkä? Mulla se on normaalistikin yleistä herkempi mutta nyt se vasta herkistykin! Eniten ottaa nenään (ja aivoon!) tällä hetkellä noi pihassa olevat maitohorsmat. Tiedä sit johtuuko mätäkuusta vai kukinnasta mutta on mahdotonta olla pihalla ilman pahaa oloa. Ärsyttää kun ei pysty oleen kun maate ja sisällä. Aika raskasta näillä keleissä. Onneks on hyvä ilma talossa mutta niin toivois pystyvänsä nauttimaan kun on hellettä...
Niin ja onko muillakin ollu keho sen verta sekaisin et vaikka ois 28 astetta ja tunkkaista niin vaan vapisee ja tahtois peiton alle... onhan kroppa alkukolmanneksella tosiaan "kuumetilassa" mun ymmärtääkseni mutta tuntuu aika hämmentävältä!

Mun hajuaisti on sillä tavalla herkistynyt, että jo entuudestaan pahoiksi kokemani hajut tuntuvat entistä voimakkaammilta ja ällöttävimmiltä.:eek: Sen sijaan hyvät tuoksut eivät ärsytä sen enempää kuin aiemminkaan. Toki jos joku kaataa päälleen pullollisen hajuvettä, niin se saa haukkomaan henkeä, mutta niin oli ennen raskauttakin.

Mulla oli ihan alkuraskaudessa ehkä viikkoon 4 -5 asti pientä palelua ja vilunväreitä, mutta ei kyllä enää eikä tosiaan näillä helteillä :)

Takaisin