Odotuksen "sivuvaikutukset"

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minä stressaan lähinnä siitä onko meillä vielä pienoinen mukana, niin oireetonta on ollut tämä kulunut viikko. nännipihan näpyt ja nännit ovat arat, pientä pahoinvointia ja tänään kouraisi kunnolla kohdusta, ihan jäykäksi veti. :s finnit on ja pysyy rinnuksilla.. mutta muuten olen tuntenut olevani hehkeämpi mitä normaalisti, ei tarvitse kuin aamulla ripset taivuttaa niin olen tyytyväinen ulkonäkööni :) jospa se sitten johtuisi pienokaisesta <3 Rv 7+5. Ja tiistaina eli 8+0 saan dopplerini takaisin, ehkä jo yritän kuunnella ;)

rolle Periaatteessa ei pitäis olla mitään estettä alottaa heti uus yritys.Joskus suositellaan yksiä kuukautisia väliin mut se perustuu siihen että laskettu aika helpompi laskea kun on ollu menkat välissä,nykyään tuolla ei merkitystä koska ultralla pystytään määrittään hyvinkin tarkasti miten pitkällä on.Toinen pointti siinä on henkinen,täytyykö/haluaako antaa itelleen aikaa toipua edes niiden yksien menkkojen ajan.

Meidän odotus on loppunut,pieni alkio muuttui pieneksi enkeliksi.Kiitos kaikille tuesta.Ehkä palaan jossain vaiheessa takaisin uusin odotuksin.Onnea kaikille odottajille.

13+5 ja järkyttävä iltapahoinvointi vaivaa jokainen ilta. Pää pöntössä siis mennään. Koko raskausaikana en ole voinut syödä oikein muuta kun leipää ja jogurttia, muut etovat liikaa. Toivottavasti loppuis pian oireet, tää on ihan kamalaa ! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jaksamisia rolle ! <3

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Ninuzkii, täällä kans ruokavalio koostuu lähinnä paahtoleivistä ja viilistä :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Rollelle jaksuja ja uutta yritystä vain. Itse kokenut KM -12. Viikkoja oli 10+5. Tulin uudelleen raskaaksi siten et tarkoituksella pidin yhden normikierron välissä. Annoin kehon palautua. Seuraava yritys nukkuukin nyt sängyssä ja täytti juuri 2 vee. Isot tsemppihalit ♥

Onpa tullut mielialan vaihtelut kuvioihin. Pari päivää sitten itkin kun mulla oli niin ikävä ruokahalua, ja kaikkia ihania makuja. Tänään itkin väsymyksen takia. Väsyttää ihan järjettömästi, mutta en pysty nukahtamaan enää päivällä vaikka tähän asti olen nukkunut 1-2 päikkärit joka päivä.

Mulla sama, että väsyttää, mutta ei saa enää nukuttua päikkyjä. Pyörin sängyssä, kun esikko nukkuu... :/ Ruokahalu kateissa. Ällöttää. Ja jotenkin ollut vähän fiilis maissa, luultavimmin väsymyksen vuoksi ja etomisen. Ja mielialat heittelee muutenkin. Ihaaanaa! :D

Mulla samat oireet kun sinppuralla paitsi että nyt rv 9 tuntuis vähenevän toi alituinen paha olo :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mäkin luulin että olot olis paranemaan päin, mutta olinpas syömättä liian pitkään(reilu kaks tuntia näyttäis riittävän, jopa mun neiti 2v kestää pidempään ilman känkkää) ja törkeä olo iski ruokakaupassa. Jos en olis heti kassan jälkeen syöny olisin varmaan pyörtyny. Silti jouduin melkein puol tuntii haukkoo happee ennen kassien kantamista kotiin. Maidotkin lämpes, kiva.

mulla ollu tänään alamahassa sekä -selässä menkkamaista särkyä. Joka vessareissulla pelänny milloin näkyy punasta, mutta ilmeisesti tämäkin oire voi olla täysin harmiton...toivottavasti.

Onko muita, joilla ei ole ollut oikestaan mitään oireita? Tuntuu niin oudolta kun ei pienintäkään pahoinvointia yms. ole ollut ja nyt olis vk 10+5 menossa. Tai oli mulla ihan plussatestin aikaan välillä menkkamaisia kipui ja rinnat arkoina, mut siihen se sit jäikin. Toisaalta kai pitäis olla vaa tyytyväinen ku ei tarvii olla laattaamas eikä ole kokoaikaa etovaa oloa, mitä tuntuu suurimmal osal olevan näiden keskustelujen perusteel :D

Takaisin