Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten saan tos käyttäjänimen vaihdettua? Toi antoi mulle automaattisesti tommosen oudon :eek:

Jos oot tietokoneella niin jokaisen sivun vasemmassa yläreunassa heti aiheen otsikon alla on tuollainen rivi missä lukee ekana Vaihda nimimerkki! Klikkaa siitä niin saat ohjeet :)

Miten saan tos käyttäjänimen vaihdettua? Toi antoi mulle automaattisesti tommosen oudon :eek:

Elikkäs minäkin ilmottautuisin mukaan la ois 16.5 ehkä ;D omien laskujen mukaan. KOKS

Tuolla ylhäällä näkyy postilaatikko ja ilmoitukset kohdan vieressä sun nimimerkki. Klikkaas sitä ja avautuvasta listasta "yhteystiedot". Sieltä voi vaihtaa :)

eikös ksks ole keski-suomen keskussairaala? :grin

no sit laitoin oikein, ku yhessä ketjussa siinä oli yks k - kirjain vielä lisää jossain välissä niin en sit ollu ihan varma :D

29.5./anselmiina81/33/2/hus

Uskaltauduin mukaan... Eli hartaasti toivottu toinen lapsi on ilmoittanut tulostaan! Yritystä takana jo 3 vuotta (esikoinen täytti kesällä 4), kaksi keskenmenoa ennen esikoista ja nyt menetyksen pelko on aika kova. 2,5vko vielä varhaisultraan pitäisi jaksaa! Pitäisi vaan yrittää ottaa rennosti... :wink

Mulla näkyi varhaisultrassa 5+1 viikkoja vastaava alkio. 6+1 näkyi syke <3
Rv8+1 on seuraava ultra. Mulla tiedetään tarkka hedelmöityspäivä lap.hoitojen takia.

Päivitetäänkö tota listaa ollenkaan ? :o joku oli tainnut aiemminkin jo kysellä, muttta vastaus jäänyt saamatta :) Jos ei niin olisiko aika tehdä kokonaan uusi jotta pysytään taas "kärryillä" ja kaikki pääsee listaan mukaan? eikä ne joille tullut ikäviä uutisia joudu vielä olemaan listalla :( <3

Päivitetäänkö tota listaa ollenkaan ? :o joku oli tainnut aiemminkin jo kysellä, muttta vastaus jäänyt saamatta :) Jos ei niin olisiko aika tehdä kokonaan uusi jotta pysytään taas "kärryillä" ja kaikki pääsee listaan mukaan? eikä ne joille tullut ikäviä uutisia joudu vielä olemaan listalla :( <3

Samaa mieltä olen :) Näkisi samalla miten porukka lisääntyy!

No niin... Oon tässä yövuoron aikana lueskellu tätä ketjua ja uskallaudun joukonjatkeeksi. Ekan testin tein kp27, jolloin kk piti alkaa... Oli CB:n digi ja pitkän harkinnan jälkeen tuli näyttöön ei raskaana-teksti... Olin taas ennemmän ku pettyny:sad001 ja ajattelin et no niin, alkais ne kk et pääsis jatkamaan yritystä... Kun kk oli myöhässä 9pv eli viime torstaina, tein tavallisen CB:n testin ja ennen ku kastus kunnolla ni näytti vahvan viivan! Riemu oli rajaton!:happy093 Kesäkuusta asti ollaan yritetty ja mun kärsimättömyyden takia on ollu tääki aika jo raskasta! :p Entuudestaan on jo pikku prinssi 1v8kk, joka ilmoitti itestään 3kk seurustelun jälkeen. Pieni shokki oli raskaus ku söin pillereitäki ja suhde oli niin alussa. Nyt kuitenki kesäkuussa mentiin naimisiin, yhdessä oltu siis 2,5v ja kaikki menny enemmän ku loistavasti.:love7 Tää yrittäminen on ollu jotenki outoa ku edellistä tuli niin yllärinä. Ekan alkuhuuman jälkeen on alkanu nopeesti pelko ja jännitys päätään, et mitä jos meneeki kesken tms... Viikoille 12 on piiiiitkä matka.:confused: Tekis mieli huutaa maailmalle et jeeee, meille tulee vauva:talk030, mut se pelko takaraivossa kalvaa. En jaksa odottaa sitä ihanaa pallomasua ja niitä pikku potkuja! :Heartred

Snipu joo tota listaa olid kiva päivittää. Ite en osaa ja puhelimel aina selaan ni en tie kuinka täl onnistuu :) .
Eli jos löytyy joku osaava :)
Ja mielelläni ite pysyttelen foorumilla enkä missään face ryhmässä ;)

Takaisin