Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viljaana,

millä viikoilla sulla näkyi syke alkuraskauden ultrassa?

Itse kävin tänään alkuraskauden ultrassa kun en ollut varma hedelmöittymisestä, lääkäri sanoi että mulla on nyt viikot 5+ jotain tai sitten tuulimuna. Kohdussa näkyi 2,3mm kokoinen juttu mutta lääkäri sanoi että siitä ei voi vielä sanoa onko se alkio vai keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna. Sain uuden ajan kahden viikon päähän jolloin nyt sit omien laskujen mukaan olis ehkä 7+4 ja silloin pitäis syke ja sikiö näkyä jos näkyy.. Ihan kamalaa piinailla nyt kaksi viikkoa :( pelkään pahinta, en osaa enää yhtään iloita raskaudesta. Mulla on yksi tuulimuna ennestään ennen normaalisti mennyttä esikoisen raskautta.

Voi ei mimm :( Tosi kurjaa tollanen.
Toivotaan, että kaikki on hyvin :) Nyt vaan oltiin niin aluillaan, ettei sykettä vielä kuulunut.
Tuulimuna on itellä kans pahana pelkona kokoajan. :( Kavereilla on niitä ollut.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mimm.Tsemppiä ootteluun.. Tosi kurja kun joutuu elämään epätietoisena.. Toivottavasti saat parinviikon päästä hyviä uutisia..

Mimm, toivotaan että pikkunen löytyy kunnolla sykkeen kera ko seuraavalla kerralla pääsettä ultraan ja syy oli nyt vain vähäisissä viikoissa. Tsemppiä sinulle.

Tsemppiä Mimm! Mulla on tiistaina ar-ultra ja jännittää ihan hulluna, että näkyykö syke. Keväällä oli tuulimuna, joka selvisi np:ssä. Se on musertavaa. :sad001 Toivotaan, että se syke löytyy. Mulla olis omien laskujen mukaan tiistaina 7+0 ja toivon sen riittävän mahdollisen sykkeen näkymiseen tai sitten selkeään toteamiseen tm:stä.

Oliko se niin, että viikolla kuudennella viikolla (eli 5+) alkio täyttyy verellä ja seitsämännellä alkaisi sitten sydän sykkiä?

Huoh.. aikamoinen muutosten kuukaus.. Tsemppiä kaikille jotka jännittää omaa tilannetta ! ♡ Itse ihan puhki, kun satamiljoonaa asiaa mielessä. Kuukauden sisällä plussaus, omat kolmekymppiset, miehen ja 2-lapsen synttärit, koulusta valmistuminen, ja niin hassua kuin se onkin autokoulusta loput tunnit ja inssit sun muut, ja talon myynti kaupat, uuden talon osto ja nyt muutto viikon päästä... vähän alkaa olla mieli sellanen, että ei tiedä mistä alkaa purkaa ajatuksia :D onneksi väsymystä ei ole ollut, kuin pari päivää todella voimaakkaasti. Mutta muita oireita löytyy kiusaamassa. Todella kylmä kokoajan, lämpö oli 36.9.. vaihtelee.. ja kaikki ilot ja surut tuntuu kymmenen kertaa voimaakkaammin, mies parka :confused:
Mutta jospa jatkan pakkailua ja asioiden järjestelyä. Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
Riina-Maria & 5+1

Vähän ristiriitaisin tuntein täällä mennään, sellainen "yllätysvauva" tulossa... alkuun positiivinen raskaustesti oli lähinnä järkytys, ensimmäinen ilta meni itkiessä... siis ei sillä, toinen lapsi on kyllä toivottu, mua vaan pelottaa miten sitä selviää ja jaksaa kun esikoistyttö on vasta vajaa 6kk. Nyt kun on muutaman päivän asiaa sulatellut niin alkaa jo innostua ja löytää niitä hyviäkin puolia... ehkä tämä tästä. Viikot siis 6+5, eilen ultrassa näkyi syke ja pienenpieni, 8 mm, ihmisenalku.

Tsemppiä Jiikoo!Mulla tuli plussa testiin kun kakkonen oli 3kk.Pieni shokki aluksi,mut päivääkään en vaihtaisi! :) Nyt neljäs tulossa ja pelottaa miten sitä selviää 3n alle 3-vuotiaan kanssa :D

Varovasti voisin liittyä keskusteluun. Menkoista laskettuna la olis 17.5. eli viikkoja 5+ jotain.
Tää ei nyt vaan tunnu todelliselta: mitään raskausoireita ei ole, virallisesta plussapäivästä (menkkojen ollessa pari päivää myöhässä) alkaen vuotoa, välillä enemmän, välillä vain pyyhkiessä, silti raskaustestit näyttää sitä, mitä pitääkin eli digi raskaana 3+ ja liuskatesteihin viimeks tänään ihan tummat viivat.

Edellinen vuotava raskaus osoittautui tuulimunaksi ja piti tyhjentää lääkkeellisesti, sitä edellinen vuoteleva taas oli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys silloinkin.

Neuvolaan soitin, sieltä käskettiin terveyskeskukseen, jossa lääkäri vain teki sisätutkimuksen, mutta laittoi onneksi gynenpolille lähetteen. Eipä stressiä helpottanut, kun tietää, että ajan sinne saa vasta ei tulevalle vaan sitä seuraavalle viikolle.

Sori, että tänne tulin avautumaan, pakko vain oli päästä johonkin purkamaan tätä stressiä ja pelkoa ja historian vuoksi tästä raskaudesta ei olla kenellekkään puhuttu.

Hei Jiikoo! Minulla on kahden vanhemman ikäero 1v4kk. Ja ihan hyvin se pikkulapsiaika meni. Toisaalta olivat kuin aivot jakavat kaksoset (aaargh....) mutta toisaalta välillä toinen käyttäytyi hieman isomman tapaan ja suojeli toista ja leikitti. Mutta kyllä nuo tapellakin osaavat... Vaan on niistä todella paljon seuraakin toisilleen.

Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja plussa testeistä.. :)

Tsemppiä niille joilla epäselvä tilanne..

Miten saan tos käyttäjänimen vaihdettua? Toi antoi mulle automaattisesti tommosen oudon :o

Elikkäs minäkin ilmottautuisin mukaan la ois 16.5 ehkä ;D omien laskujen mukaan. KOKS

Takaisin