Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi! Sellaista kysyn ett onko joku muu saanu flunssa?
Eilen olin töissä ja kun tulin kotiin niin lämpöä oli 38,4 . Otin panadolia. Nyt mittasin taas niin 37,8. Onko miten vaarallista vauvalle toi kuume?

Flunssan oireita on ollut, mutta ei kuitenkaan kuumeeksi asti ole noussut. Nenä tuntuu tukkoiselta ja aivastelen aika tiuhaankin välillä. Lämmönkin kerran mittasin ja se oli 36,7. Normaalisti lämpö mulla aina jotain 35,3 luokkaa. Johtuu varmaankin tuosta raskaudesta lämmön nousu kuumeesta ei pitäisi alkuraskauden aikana olla haittaa vauvalle..

Raskauslaskurin mukaan edellisistä menkoista laskettuna la 15.05.2015...nyt rv5+5. Eilen tein ekan plussan joka oli mielestä vahva viiva mutta silti jonkinlainen epäusko takaraivossa! Pakko tehä toinen testi viikonloppuna ja maanantaina soittaa neuvolaan...oispa jotain selkeitä oireita :confused:

Toivottavasti ei oo haittaa.. Toisaalta tosi kivaa ku saa olla kotona pari päivää ja ei tarvi töihin mennä :)

Myssy mietein ihan samaa et päivitetäänkö sitä... Koska sulla on laskettuaika Myssy??

Tervehdys kaikille! Liityn teidän toukokuisten odottajien joukkoon. Muutama päivä sitten piirtyi kauan odotettu punainen viiva tikkuun <3 Tänään vielä testasin uudelleen vahvemman viivan. Laskettuaika on omien laskujen mukaan 22.5.2015. Viikko ovulaatiosta oli jo ihan selkeää pahoinvointia ja mahakipuja, lisäksi näin joka yö aivan kamalia painajaisia. Nyt pahoinvointi tipotiessään,mutta väsymys ja yölliset heräilyt vaivaa. Paljon onnea muille plussanneille, toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa loppuun asti :)

Ahk87 : onneksi olkoon!! Toivottavasti pysyy siellä loppuun asti!
Hauska päivä sulla 15.5.15 , mulla 5.5.15

Heh, enpäs tajunnutkaan itse :) oispa hauska jos tuosta tulis ihan virallinen la :p mentiin vasta naimisiin hääpäivällä 090914, kihlapäivä on 090909 niin sopis joukkoon :wink

Heh, enpäs tajunnutkaan itse :) oispa hauska jos tuosta tulis ihan virallinen la :p mentiin vasta naimisiin hääpäivällä 090914, kihlapäivä on 090909 niin sopis joukkoon :wink
Hehe!!! Meillä on hääpäivä 13.9.2013

loora, mun piti käydä lunttaamassa mitä olin kirjoittanut tuonne sivujen päähän, 14.5. / Myssy / 29 / 2 / TAYS, en oo kyllä satavarma tuosta päivästä :)

Hei.
Täällä kanssa varovainen plussaja liittyy joukkoon, esitietoja musta, eli oon 20 esikoista ylittämässä ollaan ja nyt sitten plussasi ja La olis mun laskujen mukaan 21.5.2015 voi kumpa olis hyvät tarrasukat tällä pikkuisella. Jonkun verran jo oireita esim maha turvoksissa, syön koko aja, hajut (kahvi & tupakka) tekee pahaa, kuvottaa aamuisin ja iltaisin. Ja näillä näkymin tays on synnytys sairaala (eiks toi oo pirkanmaan synnytys laitos, vasta äskettäin tännekkin muuttanut)
21.5/hansu_-/20/ eka tulossa/Tays

Uteliaisuudesta liityin tänne, viime kerralla en saanut aikaseks ja näin jälkeenpäin mietittynä se on vähän harmittanut.. Mutta nyt korjataan tilanne ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti =) LA on omien laskujen mukaan 08.05. mutta epäilen vahvasti, että päivämäärä tässä vielä muuttuu asijantuntien taholta.. Oikein mukavaa odotusta kanssasisarille =)

08.05./Madge_Mariana/35/2/HUS?

En oo nyt lisäilly, kun en ole koneella ollut. Yritän uudet jäsenet lisätä mahd.pian. :)

Tällainen löytyi tuolta viestien seasta. Olisi kiva jos päivitettäisiin, koska varsinkin suru-uutisten saaneiden ei ole kiva roikkua tuolla odottajien listalla...

Nyt uskaltaudun minäkin mukaan :) Laskettuaika 4.5 ja neljättä odotellaan. Testi plussattu muutama viikko sitten, mutta alkuraskausultran jälkeen vasta uskalsin tänne tulla. Ollut niin paljon erilaisia tuntemuksia ko edellisissä raskauksissa, vähän ollut pelkoa, että olenkokaan sitten raskaana, mutta varmuus on tullut että raskaus on normaalissa paikassa missä pitääki olla ja vahva syke löyty myös, joten ei muutako mukaan muiden toukomammojen kanssa höpinöimään :)

Takaisin