Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten saan tos käyttäjänimen vaihdettua? Toi antoi mulle automaattisesti tommosen oudon![]()
Miten saan tos käyttäjänimen vaihdettua? Toi antoi mulle automaattisesti tommosen oudon
Elikkäs minäkin ilmottautuisin mukaan la ois 16.5 ehkä ;D omien laskujen mukaan. KOKS
Päivitetäänkö tota listaa ollenkaan ?joku oli tainnut aiemminkin jo kysellä, muttta vastaus jäänyt saamatta :) Jos ei niin olisiko aika tehdä kokonaan uusi jotta pysytään taas "kärryillä" ja kaikki pääsee listaan mukaan? eikä ne joille tullut ikäviä uutisia joudu vielä olemaan listalla
<3
Kesäkuusta asti ollaan yritetty ja mun kärsimättömyyden takia on ollu tääki aika jo raskasta!
Tää yrittäminen on ollu jotenki outoa ku edellistä tuli niin yllärinä. Ekan alkuhuuman jälkeen on alkanu nopeesti pelko ja jännitys päätään, et mitä jos meneeki kesken tms... Viikoille 12 on piiiiitkä matka.
, mut se pelko takaraivossa kalvaa. En jaksa odottaa sitä ihanaa pallomasua ja niitä pikku potkuja!