Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi,
Liityn mukaan vasta, olen tosin jo parina päivänä käynyt täällä kuikuilemassa.

12.5./Mikki/33/1/HUS jos kaikki menee hyvin.
Ensimmäistä odotetaan mutta epätodellinen olo kun mitä vain voi tapahtua varsinkin näiden ensimmäisen 12 viikon aikana. Elikäs millään en jaksaisi odottaa että vielä kuluisi pari viikkoa (nyt 5+2) jotta pääsisi varhaisultraan katsomaan onko se tyyppi oikeassa paikassa jne. Oireina on ollut pientä väsymystä viimeisen viikon aikana ja suurin piirtein hedelmöittymisestä asti nippailuja, jomotusta ja menkkamaisia, paljon laimeampia, ohimeneviä kipuja mahassa. Nyt tuntuu nämä nippailut ja menkkamaiset kivut vähenevän ja heti olenkin huolissani että mitä siellä tapahtuu... joten katsotaan.

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 4 vuotta, naimisiin mentiin tänä kesänä. Odoteltiin, että minä valmistuisin ennen naimisiin menoa ja taas vauvaa ei voinut antaa tulla kun ostin kalliin hääpuvun jo viime syksynä ja siihen piti mahtua... ;) Heti kun ajattelin, että mahtuisin viikkojen puolesta hääpukuuni niin jätettiin ehkäsy pois (eli n. 3 kk ennen häitä). Tässä sitä nyt ollaan, tämä ihme on saanut alkunsa lähes hääyönä! :)

Voi Bettie, pahoittelut :Heartred Minä ainakin myönnän vähän pakkomielteilleeni keskenmenon jälkeen, tietenkään se ei mitään auttanut, enkä raskautunutkaan heti, vasta nyt neljän kuukauden jälkeen, monet tärpit kerkesin kuvittelemaan. Eihän se kivaa ole, mutta täytyy vain ottaa asiat asioina, kaikki menee niinkuin on tarkoitettu. Nythän tilanne on siis se, että jollain tapaa olen blokannut kaikki tunteeni raskauteen liittyen, nyt raskaana, ei tunnu missään :( :Heartred vaikka kuinka hekumoin ennakkoon sitä onnea, että sitten kun uudelleen raskaudun niin... tällaista elämä vain on.
Toivon sinulle uutta raskautta heti kun olet valmis ja toivottavasti pystyt nyt ottamaan rauhallisesti :Heartred

12.5./Mimmu77/36/1/SEKS

Meniköhän järjestys oikein..? :D Näin "kypsällä iällä" vasta ekaa kertaa asialla, ja kamalasti jännittää ja pelottaakin. Ihanaa löytää täältä vertaistukea, kun ei vielä tässä vaiheessa uskalla kauheasti asiasta puhua. Neuvolaan aika 7.10. Onneksi miehellä on ennestään 2 lasta, joten se osaa ottaa rennosti ja rauhoitella muakin. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua nyt vähän huolestuttaa.....

Tein tänään cb:n digitestin ja se näyttää edelleen 2-3, samaa se näytti siis jo yli viikko sitten. Huomenna olis menkoista laskettuna 6+0, eli sen mukaan testin pitäis näyttää jo 3+:sad001 Tokikaan en bongannut (edes yrittänyt) ovista joten en tiedä milloin hedelmöittyminen on tapahtunut. Yleensä vaan kierto on suht säännöllinen ollut. Tiedän että nämäkin asiat on yksilöllisiä, mutta silti en voi olla murehtimatta asiaa. Meinasin että varhaisraskauden ultraan en mene, mutta taidan maanantaina kuitenkin varailla aikaa että näkee onko tuolla elämää vai ei...

Hei!

Täällä uusi odottaja teidän joukkoonne, vielä epävarmoin tuntein vaikka jo varhaisultrassakin käytiin tiistaina. Alkio oli oikeassa paikassa ja syke näkyi, huolestuttaa vain jo viikon jatkunut ruskea tiputteluvuoto.

Tässä mun rivi: 4.5./KettuKarkki/34/1./OAS

Heips! Jospas minäkin ilmoittautuisin tähän porukkaan. Kaikesta päätellen meille olisi toukokuussa tulossa erittäin toivottu pieni ihminen.

12.5/Froglina/40/4/TAYS

Voimia Bettie.

Mulla menkat jo 11 päivää myöhässä. Raskaustesti näytti negaa paripäivää sitten. Ajattelin tehdä maanantaina clear blue testin viikkonäytöllä. Jos edelleen negatiivinen menen gynelle tai verikokeisiin. Tuntemuksia ollut. Menkkakipuja, repäisykipuja ja hajuherkkyyttä. Ja nälkä aamuisin, jota yleensä ei ole ollut minulla. Nyt oireilu on vähentynyt ja ihan tavallinen olo. Mulla ei ole koskaan ollut menkat näin myöhässä. Eikä tämä pohtiminen varmaan paranna asiaa :) Onnea kaikille plussanneille. Keep calm and everything is possible.. <3

Voimia Bettie! Mua lohdutti ajatus, että eipä tästä alkuraskaudesta kukaan nauti, jännittää silti vaikka ei olisikaan keskenmenoja taustalla. Mä en ehkä niinkään (vielä) pelkää edes sitä, mutta tuntuu ihan hullulta että kohdussa olisi mitään. Paljon tsemppiä jatkoon! :Heartred

Varovaisesti liityn mukaan kun minkäänlaisia tuntemuksia ei ole, mutta digitesti sanoo 3+ ja uskoisin olevani viikolla 5+5.. Hämmentää vain tämä oireiden olemattomuus kun esikoisesta oltiin jo pää pöntössä tässä vaiheessa. 11.5./Elmer/30/2/HUS

uusia liittyy mukaan ja hyvä niin, minä kuitenkin Bettien tapaan joudun sanomaan heihei tälle ketjulle.. :sad001 eka raskaus oli kyseessä, pari päivää sitten km 6+1.. Päivystyksessä ultralla vielä varmistettiin asia. En olisi uskonut että näin pahalta tuntuu. Syytän itseäni, vaikka sisimmässäni tiedän, etten ole aiheuttanut tätä itse. Vuoto tuntuisi hellittävän pikkuhiljaa jo nyt. Voi, koskahan tärppää uudelleen.. T. Surullinen

Voiiiiii ei elmer!!!!! Harmiiiii!!!! Voimia sulle.... Tuuu kuumeilee meidän kanssa, sitten kun voit ja haluat!

Voi hyvin ja paljon paljon tsemppiä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Älkää syyttäkö itseänne jos/kun menee kesken! Se vauva ei ollut valmis vielä tulemaan maailmaan. Minä olen kerran joutunut kokemaan saman alkuraskaudessa ja minua haittasi ettei pienellä ollut vielä kutsumanimeä jolla surra. Hänestä tuli sitten meidän Kysymysmerkki. Hassu nimi, mutta minä ja mieheni tiedetään kenestä puhutaan eikä miehelleni asia ottanut niin koville, mutta oli hän kuitenkin se joka minua lohdutti kun muut eivät tienneet. Edelleen joskus mietin Kysymysmerkkiä, mutta ihan erilailla, lähinnä kysymyksellä miksi. Kysymysmerkin jälkeen saimme aivan ihanan pienen miehen ja häntä ei olisi jos Kysymysmerkki olisi täällä. Mutta tsemppiä ja antakaa itsellenne lupa surra, mutta olkaa itsellenne armollisia, se ei ollut sinun syysi, ei vaan ollut juuri tämän vauvan aika vielä! Ja jos helpottaa suremista niin anna joku kutsumanimi, jolla voit surra. Halauksia!

Takaisin