Moi,
Liityn mukaan vasta, olen tosin jo parina päivänä käynyt täällä kuikuilemassa.
12.5./Mikki/33/1/HUS jos kaikki menee hyvin.
Ensimmäistä odotetaan mutta epätodellinen olo kun mitä vain voi tapahtua varsinkin näiden ensimmäisen 12 viikon aikana. Elikäs millään en jaksaisi odottaa että vielä kuluisi pari viikkoa (nyt 5+2) jotta pääsisi varhaisultraan katsomaan onko se tyyppi oikeassa paikassa jne. Oireina on ollut pientä väsymystä viimeisen viikon aikana ja suurin piirtein hedelmöittymisestä asti nippailuja, jomotusta ja menkkamaisia, paljon laimeampia, ohimeneviä kipuja mahassa. Nyt tuntuu nämä nippailut ja menkkamaiset kivut vähenevän ja heti olenkin huolissani että mitä siellä tapahtuu... joten katsotaan.
Liityn mukaan vasta, olen tosin jo parina päivänä käynyt täällä kuikuilemassa.
12.5./Mikki/33/1/HUS jos kaikki menee hyvin.
Ensimmäistä odotetaan mutta epätodellinen olo kun mitä vain voi tapahtua varsinkin näiden ensimmäisen 12 viikon aikana. Elikäs millään en jaksaisi odottaa että vielä kuluisi pari viikkoa (nyt 5+2) jotta pääsisi varhaisultraan katsomaan onko se tyyppi oikeassa paikassa jne. Oireina on ollut pientä väsymystä viimeisen viikon aikana ja suurin piirtein hedelmöittymisestä asti nippailuja, jomotusta ja menkkamaisia, paljon laimeampia, ohimeneviä kipuja mahassa. Nyt tuntuu nämä nippailut ja menkkamaiset kivut vähenevän ja heti olenkin huolissani että mitä siellä tapahtuu... joten katsotaan.
Minä ainakin myönnän vähän pakkomielteilleeni keskenmenon jälkeen, tietenkään se ei mitään auttanut, enkä raskautunutkaan heti, vasta nyt neljän kuukauden jälkeen, monet tärpit kerkesin kuvittelemaan. Eihän se kivaa ole, mutta täytyy vain ottaa asiat asioina, kaikki menee niinkuin on tarkoitettu. Nythän tilanne on siis se, että jollain tapaa olen blokannut kaikki tunteeni raskauteen liittyen, nyt raskaana, ei tunnu missään