Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei elmerr :( Oon niin pahoillani.
Varmasti tuntuu pahalta, mutta itseään ei kannata syyttää. Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan ja silloin tärppää. :) Tsemppiä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi Elmer! :sad001 Tosi kurjaa, mutta muista, että saat surra. Ei sitä surua oikein edes voi ymmärtää ennenkuin kohdalle osuu. Miten tärkeä siitä pienestä ihmisen alusta tai edes ajatuksesta siitä, voikaan tulla!

Toivon, että pian tärppää uudelleen. :Heartred Ei sitä keskenmenoa pysty itselleen aiheuttamaan, joten älkää syyttäkö itseänne!

Täällä varovainen huhuilu.

la? / janezki / 26 / 2 / KPKS

Viime viikonloppuna tehty kaksi (aika vahvaakin) haamulaista ja CB:n digitaalisella saatu näytölle "Raskaana 1-2". Tämä pienokainen olisi kovasti toiveissa, laskettua aikaa en vielä uskaltanut tuohon laittaa kun en siitä ole niin varma. Kierrot olleet ehkäisyn poisjättämisen jälkeen sekaisin, aika pitkiä. Mutta todennäköisimmin kun laskeskelee hedelmöittymisajankohdan mukaan, niin kyseessä olisi jälleen meille uusi toukokuun vauva. :) Tämä vauva olisi meille siis toinen lapsonen, esikko onkin jo eskari-ikäinen, niin tämähän on vähän kuin kaiken alottaisi jälleen alusta.. Neuvolaan soitin juuri, siellä neukkulääkäri tahtoo tehdä alkuraskauden ultrat itse ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä, joten ultra olisi 30.9.

Hei! Miten tuo digi testi jos viikot ei lähde nousuun? Onko se vaarallista? Entäs oletteko miten "turvonneita"? :D itse pelkään että joku huomaa aivan pian koska maha on aikalailla turvoksissa :)

Heippa!

Uskaltaisinkohan jo mukaan, viikon verran olen seuraillut teidän kirjoitteluja. Elikkäs tässä mun rivi:

LA ? /mimm/24/2/(?)

Lasketusta ajasta en ole varma, menkat olleet vähän miten sattuu, viikko sitten testasin kun menkat oli myöhässä ehkä noin 1,5-2vko. Mielenrauhani vuoksi varasin varhaisultran ja olen siihen menossa torstaina. Jännittää! Taustalla yksi tuulimuna ennen esikoista joten haluan itselleni mielen rauhan että onko siellä ketään.. Oli ihan kamalaa kun se tuulimuna todettiin vasta np-ultrassa viikolla 12 ja oli luullut että kaikki on hyvin.

Heips.

Tänään tuli sen verran vahva toinen viiva että liityn teidän joukkoon. :) Yritän päästä mukaan..
Tässä vähän tietoa meistä:
Ikää mulla on 30.v ja miehellä 37.v Meillä on yksi poika lapsi joka on 1 ja 5kk. Nyt sitten sain plussan ja laskettu aika olis toukokuun loppu puolella. Yhdessä ollaan oltu 13.v ja naimisissa 3.v. Tätä toista alettiin yrittämään 2013 elokuussa et vuos meni ja toivottavasti pysyy matkassa. Helmikuussa sain plussan mut meni kesken. Varasin tänään ekan neuvola ajan ja se olis 3.10. Ajateltiin kyllä mennä varhais ultraankin.. :)

Kiitos vielä kaikille <3 Ja voimia myös Elmerille.

Sivuston ulkopuolisiin (Facebook-)ryhmiin linkkaaminen, liittymisen kysely jne on foorumilla kielletty, joten välistä on poistettu joitakin viestejä. :)

Nyt täytyy tulla korjaamaan. Itsekseni sillon plussan jälkeen laskeskelin LA:n olevat 1.5. En jaksa nyt selittää mitä matkan varrella on tapahtunut, löytyy tästä ketjusta, jos joitain kiinnostaa :) Tänään kävin lääkärissä toteamassa, että raskaus jatkuu ja siellä missä pitääkin. Kaikki oli Ok ja sydänäänetkin näkyivät. Alkion koko vastasi viikkoja 6. Tässä ihmettelen, jos viikkoja on vain kuusi niin sittenhän olen tehnyt positiivisen raskaustestin viikolla 2+1 voiko se olla edes mahdollista? :D Nyt kumminkin kaikki toistaiseksi kunnossa ja tännekkin voi LA:n vaihtaa 13.5. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihmettelin kun muistelin sun poistuneen mutta olitkin jossain keskustelut sit mukana. Hienoa että sait hyviä uutisia.

Moikka! Nyt vihdoinkin uskalsin tulla mukaan viikon sivusta seuraamisen jälkeen :) eli tässä tiedot:

17.5./Heina/24/1/?

Viikko sitten sain elämäni ensimmäisen plussan ja kovin ollaan miehen kanssa onnellisia pikkuisesta! Yritystä takana vasta 4kk, luulimme joutuvamme odottamaan kauemmin mutta tämä pääsi yllättämään :P

Moikka!

Ensimmäinen plussa täällä!
Ei niinkään suunniteltu sellainen, mutta on kyllä hyvin tervetullut!
Tulevalla isällä "hieman" viellä sulateltavaa.

3.5/Snipu/21/1/PHKS

Heippa!

14.5/Melde/28/1/HUS

Meillä yritystä 4 vuotta takana ja nyt sitte ekassa ivf:ssä onnisti.Olo on epätodellinen, kun on niin kauan odottanut tätä. Epätodellisuutta lisäs sähläys raskauden toteamisessa. Ivf:n jälkeen kävin veritestissä, josta hcg-arvo katottiin.Olin päivää ennen veritestin tulosta tehny kotona clearbluen testin, joka näytti raskaana 1-2.Seuraavana päivänä hoitaja soitti, että valitettavasti et ole raskaana. Pettymys oli valtava.Tulosta seuraavana päivänä oli sellainen olo, että haluan nähdä, mitä clearblue nyt näyttää..ja sehän näytti raskaana 2-3.Viikonloppu oli edessä ja jouduin sen sinnittelee epätietoisuudessa.Maanantaina tein testin uudestaan ja sama tulos tuli. Pääsin uusiksi veritestiin ja nyt sieltä tuli oikea arvo, olin kuin olinkim raskaana :) Selvisi, että ekassa verinäytteessä kone olk ilmoittanut: "Analyysi virheellinen.Aja näyte uudestaan."Labratyyppi ei ollut tehnyt näin vaan kirjannut tietoihini hcg:n arvoksi alle 1.Kaikkea sitä siis voi sattua!
No..tämänhetkinen tilanne onnellinen, mut on saanu viime viikkoina mennä ylä- ja alamäkeä!

Takaisin