Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei taida vielä Pirkanmaan seudulta löytyä niin montaa tulevaa äitiä että olis omaa ryhmää? :) Ite en ainakaan löytänyt. Toki ollaan vielä niin alussa, että eiköhän semmonenkin vielä ilmesty :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Utealiaisuudesta kyselen että mikä on suhteenne lapsen isään ja miten hän ottaa raskauden? Itse olen tuntenut lapsen isän puolisen vuotta josta seurustelua n.2kk :D eli raskaus oli aika ylläri pylläri mutta onnellisia ollaan silti:)

Lapsen isä on aviomieheni.Tunnettu n.3v josta naimisissa vuoden.Ja lapsi on toivottu ja tekemällä tehty.:-)

Ollaan oltu yhdessä melkein viisi vuotta, joista naimisissa neljä. Kaikki kolme lasta yhteisiä, ja tämä neljäskin kovin toivottu :)

Mies on avomies, oltu melkein 2v yhdessä. Lapsi toivottu, jätetty ehkäisy pois ja "tulee jos on tullakseen" -meiningillä oltiin :) mies on kyllä iloinen raskaudesta mutta tuntuu ettei hää ole oikein vielä sisäistänyt asiaa kunnolla plus on töistä niin väsynyt että kunnon hypetykset ovat vasta edessä päin! :D

Lapsen isä on aviomieheni, oltu kohta 7 vuotta, joista naimisissa reilu 2. Juhannuksena jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin, että tulee jos sen aika on. Noooh, kahdet kuukautiset ehti tulla, kunnes Toksa päätti, että nyt on sen aika.. :D Itse olen haaveillut perheestä mieheni kanssa n. 6 vuotta, mutta mieheni lämpeni ajatukselle vasta nyt. Erittäin toivottu ja rakastettu on siis tämä vaavi jo nyt. <3

Alkuun mies oli ensimmäiset kaksi päivää aivan shokissa, mutta sitten tuli ensimmäinen hymy ja myönsi olevansa erittäin onnellinen. :)

Olemme olleet 9 vuotta yhdessä joista 3 naimisissa. Lykättiin vauvan tekoa uran ja taloprojektin takia. Kuulun siis näihin 30 ensi synnyttäjä uranaisiin. Elämän palapeli lähes kasassa vain yksi pala puuttuu eli lapsi/lapset.
Rakastan lapsia ja vauvahaave ollut jo häistä asti mutta aika ei ollut sopiva. Mieskin rakastaa lapsia ja on todella hyvä heidän kanssa. Tekemällä tehtiin heti ensimmäisessä kierossa ja plussaa nyt näyttää. Super onnellisia ollaan ja sormet risrissä mennää loppuun asti :)

Me ollaan oltu mieheni kanssa kolme vuotta yhdessä! :) Lapsi oli toivottu ja tilanne oli nyt sopiva alkaan yrittään. Nopeesti onneksi plussa saatiinkin. :D Nyt etenen pienellä paniikilla kun tuntuu, että rintojen turvotus on lakannut! :( Isoja oireita ei oo ollutkaan, mutta se oli tavallaan ainoa mistä ainakin ite huomas, plus turvotus! Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin. :) Kurjaa odotella kun ultra kuitenkin vasta lokakuun puolella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Palaisin vähä tohon varhaisultraan, jos semmoseen haluaa niin millä viikoilla siellä sitä eloa/jotain on mahdollista nähdä?

Ite kangasalta joten osaisko joku auttaa hyvää/halpaa yksityistä kangasala/tampere mistä voisi varailla?

Itellä
Kamalat alavatsakivut ollut ny toista viikkoo, joka yö
Pelkään että
Kuukautiset alkavat. Mutta verta ei ainakaan vielä
Onneksi ole tullut.

Sinituulia, mä oon kanssa Kangasalta. Oon menossa Tampereelle Fertinovalle ultraan ens viikolla (7+1) ja siinä jää omavastuuta n. 101e.

8.5/mimmu1/25/1/KPSHP

Seurusteltu viitisen vuotta, vuoden verran ehkäisynä ollut "varmat päivät" vähä sillä periaatteella että tulee ku on tullakseen :) Tais nyt vähä lipsahtaa ei niin varmalle päivälle :wink

Kuitenki kaks viivaa tikussa oli pikkunen ylläri. Alun epäuskoisuuden ja pikku shokin jälkeen ollaan tosi onnellisia :) Mies ehkä vähä enemmän shokissa mutta eiköhän se siitä.

Oireina menkkojen poisjäännin lisäksi melkosen kipeät tissit, välillä hieman etova olo, tiheentynyt pissahätä ja nälkä vähän väliä :)

Sinituulia, mä oon kanssa Kangasalta. Oon menossa Tampereelle Fertinovalle ultraan ens viikolla (7+1) ja siinä jää omavastuuta n. 101e.

Voi kiva kuulla ett näin läheltä
Löytyy kanssa samassa tilassa olevia ☺️ onnittelut! Luultavasti ollaan sitten aika lähekkäillä viikoillakin:)

saako siihen kelalta korvauksen kun itse varais vai pitääkö lääkärin/neuvolan kautta saada lähete tms??:) anteeksi kysely ! Oon niin pihalla ja peloissani koko ajan kun ei tiiä mistään mitään

lapsen isän kanssa kohta 2vuotta naimisissa esikoinen on ainut muksu joka ei ole biologisesti yhteinen mutta he rakastavat toisiaan niinpaljon kuin vain isä-tytär suhteessa voi :) <3 miehen reagointia raskauteen en vielä oikeen tiedä kun hän on vielä töissä enkä tiiä onko huomannu mun viestiä :D

Tänää ultrassa käyty tarkistaa tilanne, eli keskenmeno. Kohdusta ei löytyny lisää raskausmateriaalia, eli vähäsestä vuodosta huolimatta kaikki on tullu ulos. Munasarjat ja johtimet kuulemma hyvännäköset, eikä vatsaontelostakaa löytyny nestettä. Kohdun limakalvo oli paksuhko, joten vuotoa varmaan tulee jonkun aikaa. Nyt odottelen HCG-kokeen tuloksia ja tietoa koska seuraava verikoe otetaan. Yhet kuukautiset pitää odottaa (että varmasti kaikki tulee pois) ja sitte uutta yritystä kehiin. Mua vaa pelottaa et kuinka pakkomielteiseks mä täs hommas tuun, jos en heti raskaudukaan :sad001

Onnea ja tsemppiä kuitenkin teille kaikille muille ja toivottavasti teillä menee paremmin :) :Heartred

Takaisin